نمایندگی پخش رب گوجه ارگانیک با قیمت استثنایی

شرکت عصاره وارنا صنایع غذایی کاسپین وظیفه توزیع رب گوجه فرنگی ارگانیک با برند چی چی لاس در کشور را بر عهده دارد. این شرکت علاوه بر پخش محصولات رب گوجه فرنگی ارگانیک، تولید کننده و صادر کننده محصولات رب گوجه فرنگی ارگانیک با برند چی چی لاس می باشد. این شرکت تولیدی علاوه بر توزیع محصولات ارگانیک رب گوجه فرنگی در کشور، قیمت رب گوجه ارگانیک رانیز مشخص میکند و محصولات ارگانیک چی چی لاس را در کشورهای همسایه نیز توزیع می کند. و به همین دلیل این محصولات در بازار اکثر کشورهای خاورمیانه قابل مشاهده است. کارخانه‌های فرآوری گوجه‌فرنگی زیادی در ایران وجود دارد که هر کدام در رقابت با یکدیگر تلاش می‌کنند دستاورد جدیدی را ارائه دهند که شامل فناوری‌های مختلف ساخت و همچنین بسته‌بندی جذاب می‌شود.

نمایندگی پخش رب گوجه ارگانیک با قیمت استثنایی

علت اصلی گران تر بودن رب خانگی

علت اصلی گران تر بودن رب خانگی

تابستان فصل بسیاری از انواع صیفی جات است و گوجه فرنگی نیز در همان فصل به مقدار زیاد کشت و تولید می شود. اما با فرا رسیدن فصل پاییز میزان برداشت گوجه فرنگی کاهش می یابد. به همین دلیل تولید رب گوجه فرنگی کاهش یافته و قیمت آن نیز دستخوش تغییراتی شده است. اتفاقی که در روزهای اخیر در بازار شاهد بودیم زیرا قیمت گوجه فرنگی نسبت به ماه قبل نوسان داشته است. گرانی رب گوجه فرنگی تابع گرانی گوجه فرنگی نیست و باید گرانی این محصول را در روابط تولیدکنندگان جستجو کرد. تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی گوجه فرنگی های مورد نیاز خود را قبل از اینکه گران یا کمیاب شوند خریداری می کنند. 5 ماه پیش قیمت گوجه فرنگی درجه یک 5000 تومان بود و رب گوجه فرنگی کیلویی 1500 تا 2000 تومان خرید و فروش می شد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که بین قیمت رب و گوجه فرنگی ارتباطی وجود ندارد و قیمت اخیر را باید در روابط کاری تولیدکنندگان جستجو کرد.

صادرات بشکه رب بدون ارزش افزوده :یک ماه است که صادرات رب گوجه فرنگی در بشکه های 250 کیلوگرمی آزاد شده و می تواند بازار ایران را تحت تاثیر قرار دهد.لازم به ذکر است رب اسپتیک همان فروش رب در حجم زیاد است که صادرات آن از این طریق ارزش افزوده کمی برای کشور ایجاد می کند.

از ابتدای سال تاکنون هزینه های حمل و نقل، سوخت و انرژی، حقوق کارکنان و البته انواع میوه ها و محصولات کشاورزی افزایش یافته است. محصولات باغی نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش قیمت داشته و کنسروها طبیعتا گران می شوند. قیمت هر کیلوگرم گوجه فرنگی حتی به 2500 تومان هم رسید. برداشت این محصول باید برای کشاورز به صرفه باشد و کشاورز بتواند هزینه زحمات خود را بپردازد. بنابراین معتقدم افزایش قیمت رب گوجه فرنگی تنها به قیمت فولاد و قوطی بستگی ندارد و ممکن است در آینده گران شود. تولید بیش از حد گوجه فرنگی به این معنی نیست که قیمت رب بدون تغییر باقی می ماند، زیرا سایر عوامل موثر بر قیمت تمام شده تولید افزایش یافته است. به گفته وی؛ یکی از این مولفه ها هزینه حمل و نقل است که در پی شیوع کرونا افزایش یافته است. در چند وقت اخیر هزینه های جانبی و بسته بندی محصولات غذایی رشد چشمگیری داشته است و همین امر منجر به افزایش قیمت نهایی رب شده است.

مهم ترین نکاتی که مصرف کنندگان رب باید رعایت کنند

در گذشته اکثر خانواده ها رب گوجه فرنگی را در خانه درست می کردند و کمتر مردمی حاضر به خرید رب خود می شدند، اما به تدریج با افتتاح کارخانه های تولید این محصول و تغییر سبک زندگی، افراد کمی در خانه به روش سنتی رب تهیه می کردند. ; خوشبختانه برندهای موجود در بازار با افزایش سطح کیفی محصولات خود و استفاده حداقلی از مواد نگهدارنده سعی در تامین ارزش غذایی گوجه فرنگی و رفع نیاز مصرف کنندگان نموده اند. اما در کنار محصولات با کیفیت و معتبر، محصولات غذایی بی کیفیت و نامطمئن همواره در بازار مصرف به فروش می رسد و به همین دلیل افزایش سطح آگاهی مصرف کنندگان از استانداردهای کیفی محصولات غذایی بسیار حائز اهمیت است.

اول از همه، اعتماد به برند اولین قدم خرید مطمئن و منطقی است. پس از خرید و باز کردن درب فلزی قوطی باید از درب پلاستیکی استفاده کرد و محصول را در یخچال قرار داد. از قرار دادن قاشق های چرب و آغشته به غذا روی محصول خودداری کنید تا رب کپک نزند. نکته مهمی که به محصول کمک می کند تا وجود رنگ های مصنوعی را تشخیص دهد این است که رنگ های مصنوعی عموما روی خود اثری به جا می گذارند به طوری که هنگام مصرف محصول، ردی از رنگ روی زبان باقی می ماند. رنگ های طبیعی روی زبان نمی مانند، اما رنگ های مصنوعی باقی می مانند و به سرعت از بین نمی روند. علاوه بر این، توجه به عدد بریکس بسیار مهم است. این عدد روی قوطی رب نوشته شده و مقدار مناسب آن بین 26 تا 30 است.

متأسفانه مصرف کنندگان هنگام استفاده از رب معمولا از ظروف نامناسب استفاده می کنند و رب کپک می زند و با خارج کردن قالب از محصول، بقیه آن را استفاده می کنند در حالی که این محصول کاملاً آلوده است و فقط با چشم قابل مشاهده نیست. ممکن است در وهله اول فرد احساس بیماری نکند، اما این کپک در دراز مدت بسیار مضر است و حتی می تواند باعث سرطان هایی مانند سرطان کبد شود. توصیه می شود رب را در ظروف شیشه ای نگهداری کنید و از بسته بودن درب آن اطمینان حاصل کنید. در صورت مشاهده کپک و قارچ در سطح محصول، حتما محصول را دور بیندازید و از مصرف بقیه آن خودداری کنید. نکته دیگر این است که هنگام خرید محصول حتما به پروانه بهره برداری، تاییدیه وزارت بهداشت و آرم نشان سلامت محصول توجه کنید. نوع بسته بندی محصول موضوع مهمی است که کمتر به آن توجه می شود. بسته بندی شیشه ای بهترین نوع بسته بندی است و مصرف کننده برای خرید محصول با کیفیت باید به این نکات توجه کند.

افزایش قیمت رب به چه عواملی بستگی دارد؟

افزایش قیمت رب به چه عواملی بستگی دارد؟

این محصول به عنوان ماده تبدیلی با ارزش افزوده بالا از جمله کالاهایی است که تولید آن همواره از توجیه اقتصادی خوبی برخوردار بوده است. در ایران انواع رب گوجه فرنگی با برندهای مختلف به بازار عرضه می شود که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی هستند، بنابراین دقت در انتخاب رب گوجه فرنگی بسیار حائز اهمیت است، زیرا یکی از دلایل طعم لذیذ غذا به کیفیت رب گوجه فرنگی بستگی دارد. . امروزه بیشتر مردم به دنبال رب گوجه فرنگی ارزان و گران قیمت هستند، اما کیفیت رب و ترتیب ساخت آن تعیین کننده قیمت در بازارهای جهانی است. گزارش شورای جهانی فرآوری گوجه فرنگی نشان می دهد که مصرف جهانی آن برای سال 2019 حدود 35.32 میلیون تن بوده است. این در حالی است که مصرف این محصول در سال 2020 با رشد همراه بوده و به 37 میلیون تن رسیده است. از ابتدای سال 97 با افزایش قیمت ارز در کشور و صادرات بی رویه گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی به یکباره قیمت رب افزایش یافت. این افزایش به گونه ای بود که در کمتر از دو تا سه ماه شاهد افزایش چند برابری قیمت رب گوجه فرنگی در کشور بودیم و با رویه ای که در حال حاضر در کشور با آن مواجه هستیم، بعید به نظر می رسد که گوجه فرنگی دیگر رب کمتر از 10 هزار تومان برای مصرف کنندگان تمام می شود. برگشتن.

قیمت کف قوطی رب گوجه فرنگی به 10 و سقف آنها به 23 هزار تومان می رسد. بر این اساس قیمت انواع رب گوجه فرنگی با وزن 800 گرم در بازار به شرح زیر است: رب چین چین 23، بیژن 20، مکنزی 20، یکویک 19800، آتا 19700، روژین 19500، داریان دشت 22، دی لند1. 14500، خوشاب 18، تبرک 3 23، رعنا 13، فامیلا 15.500، اویلا 16.200، شیلتون 10 و شاهسوند 11.700 هزار تومان. رب های خانگی بسته به کیفیت از کیلویی 18 تا 32 هزار تومان در بازار قیمت دارند. جالب اینجاست که قیمت رب های صنعتی در برخی از فروشگاه های اینترنتی کمی کمتر از نرخ بازار است. مثلا رب چینی با قیمت 19800 یا برند آتا 19000 تومان. این در حالی است که آخرین قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در بازار 7 هزار تومان است اما طبیعتا قیمت خریداری شده توسط کارخانه های صنعتی به دلیل خرید فله ای و انبوه به 3 تا 4 هزار تومان می رسد.

نکاتی مهم در پیشگری از کپک زدگی رب

کپک ها نوعی ضایعات غذایی هستند که بیشتر به رنگ های سفید یا آبی روی انواع غذاها مانند رب، ترشیجات و آب میوه دیده می شوند. کپک ها اگرچه بیماری خطرناکی نیستند اما گاهی اوقات سیستم ایمنی بدن را ضعیف می کنند. رطوبت بیش از حد عاملی است که می تواند باعث گسترش کپک شود، اما همانطور که ممکن است بسیاری از شما تجربه کرده باشید، در محیط های خنک مانند یخچال نمی توان از کپک جلوگیری کرد. کپک زدن غذا یکی از مشکلاتی است که اکثر خانم های خانه دار با آن مواجه هستند. رب گوجه فرنگی یکی از غذاهایی است که همه ما معمولا با کپک زدن آن مواجه می شویم. بسیاری از ما رب گوجه فرنگی را برای ماندگاری بیشتر و جلوگیری از کپک زدن در فریزر نگه می داریم که اصلا درست نیست. – برای جلوگیری از کپک زدن رب گوجه فرنگی، لازم است قوطی های کوچک خریداری کنید و قوطی را قبل از باز کردن بجوشانید تا از میزان آلودگی سطح قوطی کاسته شود. – اگر مقدار زیادی رب گوجه فرنگی تهیه کرده اید، آن را در ظرف های کوچکی بریزید و سپس روی آن را پوشش مناسبی قرار دهید تا قارچ ها روی سطح رب رشد نکنند. – در گذشته خانم های خانه دار روی رب روغن می ریختند که باعث می شد اکسیژن رسانی به رب قطع شود و رب دیگر کپک نزند.

خرید کیلویی رب گوجه ارگانیک از بزرگترین مراکز

خرید کیلویی رب گوجه ارگانیک از بزرگترین مراکز

مرکز خرید رب گوجه فرنگی ارگانیک درسینا مرکزی است که رب گوجه ارگانیک را یصورت کیلویی به فروش میرساند.. مرکز خرید و فروش رب گوجه فرنگی ارگانیک برای مصرف کنندگان خاص خود این محصول را به صورت کیلویی و با قیمت استثنایی عرضه می کند. رب گوجه فرنگی تولید شده در کارخانه ها به دلیل دارا بودن درصد مواد نگهدارنده باعث شده تا افراد زیادی به دنبال رب گوجه فرنگی خانگی و ارگانیک باشند و بتوانند این محصول را خریداری کنند.

مراجع تولید رب گوجه ارگانیک در سراسر کشور

با توجه به تولید بالای گوجه فرنگی در ایران، صنایع وابسته پتانسیل تولید رب (کنسرو) را دارند. از این رو بهترین برندهای جهانی برای رب گوجه فرنگی در ایران ظهور کرده اند. کارخانه های زیادی در ایران وجود دارند که انواع محصولات پرکاربرد در رابطه با گوجه فرنگی تولید می کنند که خوشبختانه در صادرات نیز نقش دارند. با توجه به کیفیت تولید رب گوجه فرنگی توسط کارخانه های معتبر، تمامی مراکز فروش باکمی سرچ می توانند بهترین برند و برند رب گوجه فرنگی را به صورت عمده و در نهایت کیفیت و قیمتی مثال زدنی ارائه دهند. از جمله این مراجعه میتوان به کارخانه رب آتا، کارخانه گلستان عصاره (دلند)، کارخانه زشک، کارخانه رب چین چین، کارخانه رب تبرک، کارخانه دشت مرغاب (یک و یک)، کارخانه رب نازچین ، کارخانه لئونارد اشاره کرد.نیز تولید میشود. همچنین این محصول با برند های دیگری از جمله مهرام و … نیز تولید میشود.

فروش فوق العاده رب گوجه ارگانیک با تخفیف ویژه

فروش فوق العاده رب گوجه ارگانیک با تخفیف ویژه

رب گوجه فرنگی شیشه ای با کیفیت عالی و از مواد اولیه سالم و طبیعی تهیه شده که بسیار خوش رنگ و طبیعی بوده و طعم عالی دارد که خریداران عمده می توانند آن را با قیمت مناسب به روش های مختلف خریداری کنند. عرضه اصلی رب گوجه فرنگی شیشه ای به صورت اینترنتی یکی از روش های مقرون به صرفه ای است که در اختیار تمامی خریداران قرار می گیرد و مشتریان می توانند با بررسی های لازم بهترین فروشندگان را برای خرید انتخاب کنند.

خریداران زیادی به دنبال خرید ارزان و باکیفیت این محصول هستند و خرید مستقیم این محصول بهترین روش می باشد. با وجود نوسانات قیمت در بازار این محصول تحت تاثیر اختلالات قیمتی سایر اقلام، سایت های اینترنتی معتبر همواره قیمت های واقعی و ارزان تری را ارائه می دهند که گاه بسیار کمتر از قیمت محصولات خریداری شده از سایر نقاط می باشد. خرید رب گوجه فرنگی از طریق سایت ما با قیمتی باورنکردنی و بسیار خاص و ارزان قابل انجام است زیرا این محصول با حذف واسطه ها با نازل ترین قیمت به فروش می رسد. این محصول از برترین برندها انتخاب شده است تا مشتریان به راحتی به بهترین و با کیفیت ترین محصولات کشور دسترسی داشته باشند و با کمترین هزینه این محصول را سفارش داده و خریداری کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما