مرکز پخش رب صنعتی با کیفیت عالی

رب صنعتی گوجه فرنگی اساساً سس گوجه فرنگی فوق غلیظ است. اگر گوجه فرنگی ها را بردارید و آنها را بپزید، پوست و دانه های مخلوط شده را صاف کنید و به پختن ادامه دهید تابه یک قوام و غلظت برسد، رب گوجه فرنگی به دست می آید. رب‌های گوجه‌فرنگی تولیدی اغلب شامل یک تثبیت‌کننده مانند اسید سیتریک و نمک (همچنین می‌توانید گزینه‌های بدون نمک را پیدا کنید) و گاهی اوقات گیاهان و ادویه جات ترشی جات هستند.

مرکز پخش رب صنعتی با کیفیت عالی

مقایسه رب گوجه صنعتی و طبیعی

مقایسه رب گوجه صنعتی و طبیعی به راحتی می توان تفاوت بین این دو محصول را به دلیل قوام و شدت طعم آنها مشاهده کرد. رب صنعتی طعم قوی تر و قوام غلیظ تری دارد. اگرچه هر دو محصول از گوجه فرنگی تهیه شده اند، اما میزان طعم گوجه فرنگی به دلیل فرآیند پخت متفاوت است که باعث می شود رب به طعم غلیظ تری تبدیل شود.

این پخت آهسته و کاهش مایعات است که طعم گوجه فرنگی را در محصول رب گوجه فرنگی تشدید می کند. رب گوجه فرنگی صنعتی را می توان برای تهیه پوره گوجه فرنگی ،آب کرد.اما رب گوجه فرنگی طبیعی را به دلیل قوام لازم نمی توان به پوره گوجه فرنگی تبدیل کرد.

رب گوجه فرنگی طبیعی دارای طعم شدید گوجه فرنگی است و افزودنی به آن توصیه نمی شود. رب گوجه فرنگی از نظر طعم و مزه به تنهایی خود را نشان می دهد. رب گوجه فرنگی جای خود را در آشپزخانه دارد و می توان برای حفظ طعم آنها را کنسرو کرد. پس از باز شدن، محتویات را می توان تا شش ماه منجمد کرد تا خمیر یا پوره اضافی پس از باز کردن قوطی قابل استفاده باشد.

روند طولانی تبدیل گوجه فرنگی به رب طبیعی یا صنعتی باعث می شود که این جنبه از ماده کمتر در آشپزخانه روزمره اجرا شود. پوره یک روش مایع سازی سریع و ساده است که توسط یک فرد معمولی که در خانه آشپزی می کند آسان تر است. رب گوجه فرنگی به احتمال زیاد از سوپرمارکت خریداری می شود تا در مواقع لزوم استفاده شود.

نکات طلایی برای تشخیص رب گوجه درجه یک

موارد زیر موارد تقلبی است که معمولاً به رب گوجه فرنگی اضافه می شود.

فرمالین گوجه فرنگی در ماده شیمیایی به نام فرمالین نگهداری می شود تا آن را حفظ کند. سپس از این گوجه‌فرنگی‌ها برای آسیاب کردن به کچاپ گوجه‌فرنگی استفاده می‌شود. اثرات فرمالین بر بدن انسان می تواند کشنده باشد. می تواند باعث التهاب شدید اندام های حیاتی مانند کبد و پانکراس شود. همچنین می تواند باعث گاستریت در معده شود. در دوز بسیار بالا می تواند باعث مرگ ناگهانی شود.

رب ارزان همچنین رب ارزان را می توان با رنگ های مصنوعی و طعم دهنده های شیرین مصنوعی تقلب کرد تا مانند سس گوجه فرنگی واقعی به نظر برسد.

چگونه می توان تشخیص داد که رب گوجه فرنگی در قفسه آشپزخانه شما برای مصرف بی خطر است؟ یک لیوان آب بردارید و یک قاشق غذاخوری رب را در آن بریزید. اگر رب فرو برود و به سرعت رنگ قرمز ندهد، از گوجه فرنگی مرغوب تشکیل شده است. تقلبی ها به سرعت پراکنده می شوند و رنگ قرمز نازکی به آب می دهند. مقدار کمی رب گوجه را بچشید تا طعم آن را بررسی کنید. اگر طعم گوجه فرنگی مشخصی ندارد، بطری را دور بریزید.

بهترین روش ها هنگام خرید رب گوجه فرنگی اغلب در فروشگاه های محلی، رب گوجه فرنگی را می بینید که به رنگ نارنجی است. آن را مصرف نکنید زیرا ممکن است مواد طعم دهنده مصنوعی به برخی سبزیجات ناشناخته اضافه شده باشد. بطری های رب گوجه محلی ارزان قیمت نخرید. همیشه به سراغ برندهای مطمئن و آزمایش شده بروید، حتی اگر قیمت آنها کمی بیشتر باشد.

ایده های بسیار خوشمزه ای برای استفاده از رب گوجه فرنگی وجود دارد. آیا می خواهید یک سس گوجه فرنگی خانگی سریع درست کنید ؟ در مورد یک سوپ گوجه فرنگی خامه ای که همراه با پنیر کبابی شما باشد چطور؟ رب گوجه فرنگی یک عنصر کلیدی است که طعم گوجه فرنگی را به سرعت اضافه می کند.

فراتر از اینها بدیهی است استفاده از رب گوجه فرنگی برای تهیه یک دستور پخت گوجه فرنگی سنگین، مانند سس یا سوپ، می توانید از رب گوجه فرنگی نیز برای افزایش طعم دیگر دستور العمل ها استفاده کنید، مانند آنچه در این دستور غذای جک فروت اسلوپی جوز انجام دادیم ، در سس غوطه ور کردن این سیب زمینی سرخ کن با کدو سبز و در دستور پخت مرغ کره ای آرام پز ما.

چگونه رب گوجه فرنگی کنسرو شده را ذخیره کنیم؟ دفعه بعد که رب گوجه‌فرنگی باقی‌مانده بود، آن را در اندازه های کیسه بریزید و آن‌ها را فریز کنید تا به راحتی در مسیر استفاده کنید. دفعه بعد که با رب گوجه فرنگی آشپزی می کنید، می توانید دقیقاً از آنچه برای دستور غذا نیاز دارید استفاده کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

1. یک لایه کاغذ روغنی را روی یک بشقاب بزرگ قرار دهید.

2. با استفاده از یک پیمانه 1 قاشق غذاخوری (یا فقط از یک قاشق و کره چشم استفاده کنید)، باقیمانده رب گوجه فرنگی را روی کاغذ روغنی بردارید.

3. بشقاب را حدود یک ساعت یا تا زمانی که رب گوجه فرنگی سفت شود در فریزر قرار دهید.

4. گلوله‌های رب گوجه‌فرنگی را با هم در یک کیسه فریزر یا ظرف محکم در بسته نگهداری کنید تا زمانی که دستور پخت نیاز به رب گوجه‌فرنگی دارد، همیشه آماده خواهید بود.

صفر تا صد صادرات رب گوجه

صفر تا صد صادرات رب گوجه به دلیل کیفیت بالای رب تولید شده توسط کارخانه ما، این محصول در خارج از کشور نیز خواهان زیادی به سوی خود جلب کرده است. صادرات رب گوجه به کشورهایی از جمله عراق، امارات، افغانستان و روسیه صورت می پذیرد. مراحل صادرات رب نیز نیاز به اطلاعات کافی می باشد که در صورت عدم اطلاع از شرایط و مجوزهای لارم، این مراحل سخت تر و زمان برتر خواهد بود.

از جمله مراحل صادرات رب گوجه، ترخیص آن از گمرک می باشد که خود مجوزهایی را می طلبد، از جمله اینکه باید کیفیت محصول از سوی وزارت بهداشت تایید شود. شرکت ما با دارا بودن مجرب ترین کادر، تمامی این مراحل را در کمترین زمان و به سادگی انجام می دهند.

رب گوجه صادراتی شرکت ما با استفاده از گوجه فرنگی هایی با بهترین کیفیت و با پیشرفته ترین تجهیزات تولید و توزیع می شود. کیفیت بالای رب تولیدی ما از رنگ و بو و غلظت و طعم عالی آن به راحتی قابل تشخیص می باشد.

همه چیز درباره خرید رب گوجه

رب گوجه‌فرنگی یک چاشنی اصلی و ضروری برای تهیه غذاهای خوشمزه و با طعم عمیق است – می‌تواند یک دستور پخت ساده، مانند سوپ را به چیزی واقعاً خاص تبدیل کند. با این حال، مقدار مصرفی آن در غذاها کم می باشد، به همین دلیل است که اغلب رب گوجه فرنگی را در قوطی های کوچک 6 اونس پیدا می کنید. با توجه به اینکه اکثر دستور العمل ها فقط به مقدار کمی رب نیاز دارند، حتی اگر کوچکترین قوطی را بخرید، باز هم مقدار زیادی از آن باقی خواهد ماند.

شما همیشه می توانید بقیه را در یخچال نگهداری کنید (و امیدوارم که یادتان باشد قبل از شروع به رشد کپک زدن از آن استفاده کنید) یا آن را برای استفاده در جاده فریز کنید (در مورد بهترین راه برای انجام این کار در زیر بیشتر بخوانید). یا بهتر از آن، می توانید از رب گوجه فرنگی کنسرو شده به شکلی که رب گوجه فرنگی در یک لوله ،بسته بندی شده است؛استفاده نمایید. (شاید گزینه مورد علاقه ما).

این احتمال وجود دارد که مقدار رب موجود در قوطی بیشتر از مقدار مورد نیاز باشد. سرآشپزهای برتر توصیه می کنند که مواد اضافی را فریز کنید تا دفعه بعد استفاده کنید. روش فریزر برای رب گوجه فرنگی این است که حباب های رب را روی یک ورقه پخت ریخته و آنها را منجمد کنید. هنگامی که حباب ها یخ زده می شوند، به راحتی در یک ظرف پلاستیکی نگهداری می شوند و یک یا دو حباب از کیسه فریزر خارج می شوند تا برای افزودن طعم گوجه فرنگی به غذا استفاده شود.

به دلیل قوام بودن پوره، می توان پوره را نیز به روش های مختلفی منجمد کرد. سرآشپزها توصیه می کنند پوره را در کیسه های پلاستیکی زیپ دار نگهداری کنید و پوره را در کیسه ،فریز کنید. کیسه ای که حاوی 8 اونس یا 15 اونس باشد، سایز مناسبی است و این مقدار با بیشتر مقادیر مورد نیاز در دستور پخت مطابقت دارد. به این ترتیب هر دو محصول را می توان ،برای راحتی در فریزر نگهداری و استفاده کرد.

مزیت استفاده از رب گوجه فرنگی نسبت به دیگر گوجه فرنگی های کنسرو شده (مانند پوره گوجه فرنگی، گوجه فرنگی له شده یا گوجه فرنگی خرد شده) یا حتی گوجه فرنگی تازه، این است که طعم گوجه فرنگی عمیق، بدون آب اضافی دریافت می کنید. برای اینکه بیشترین طعم را از رب گوجه فرنگی خود به دست آورید، قبل از افزودن مایعاتی مانند آب، آبگوشت یا دیگر مواد،به گوجه فرنگی های کنسرو شده، آن را در ابتدای فرآیند پخت و پز اضافه کنید. به این ترتیب، گوجه فرنگی ها این شانس را دارند که طمع و رنگ خود را درغذا به خوبی نشان دهند.

عرضه بی واسطه رب گوجه صنعتی با نازلترین قیمت

عرضه بی واسطه رب گوجه صنعتی با نازلترین قیمت رب گوجه فرنگی یکی از اقلامی است که اکثر مردم روزانه خریداری می کنند. به همین دلیل معیار قیمت در هنگام خرید این محصول بسیار مهم است و اکثر مردم به دنبال یک محصول با کیفیت بالا و در عین حال ارزان هستند. عرضه رب گوجه فله و عمده تبرک به صورت آنلاین و بی واسطه انجام می پذیرد از این رو به دلیل حذف واسطه ها، محصولات با نازلترین قیمت عرضه می شود. در ادامه این قسمت به توضیح پارامترهای موثر در قیمت گذاری این محصول می پردازیم:

  • نوع گوجه فرنگی استفاده شده
  • نوع بسته بندی
  • هزینه حمل و نقل
  • بریکس استفاده شده در تهیه رب
  • مواد افزودنی
  • نوسانات ارزی
  • وزن رب گوجه فرنگی

مثلا اگر بسته بندی شیشه ای باشد قیمت آن از قوطی بیشتر است یا اگر وزن محصول بالا باشد قطعا هزینه خرید آن افزایش خواهد یافت.

بزرگترین مرکز خرید رب صنعتی در بازار تهران

به دلیل استفاده های مختلف از رب گوجه فرنگی، امروزه تقریباً در هر آشپزخانه ای یافت می شود. بنابراین ما انواع مختلف را با هم مقایسه کرده ایم و شما خواهید آموخت که در هنگام خرید باید به دنبال چه چیزی باشید و چگونه می توانید در نهایت مدل مناسب خود را پیدا کنید. در این بخش ما موارد دلخواه خود را برای شما گردآوری کرده ایم، این به شما در تصمیم گیری برای خرید کمک می کند.دراین میان، یک رب گوجه فرنگی مناسب برای همه وجود خواهد داشت. پس از آن نیز می توانید به راحتی از بزرگترین مرکز خرید رب صنعتی در بازار تهران سفارش دهید.

عناصر مواد اولیه، البته مهم ترین معیار در تهیه غذا هستند. شما باید به مواد نگهدارنده توجه ویژه ای داشته باشید. از نظر بهداشتی، باید از مواد نگهدارنده پرهیز کرد، به این معنی که باید به رب گوجه فرنگی بدون مواد نگهدارنده برای پخت غذا استفاده کرد.نکته بعدی مواد قندی که در بعضی محصولات تهیه شده از گوجه فرنگی وجود داردمثل سس ها و پوره ها،باید دقت داشت که میزان آن زیاد نباشد.در حال حاضر پوره های مخصوص گوجه فرنگی بدون شکر نیز وجود دارد.

رب گوجه فرنگی صنعتی موجود در بازار با توجه به تقاضای مشتری دارای غلظت های مختلف می باشد. می‌توانید بین رب گوجه‌فرنگی با درجه غلظت یک یا دو و یا سه یکی را انتخاب کنید. بسته به اینکه قصد دارید با آن چه کاری انجام دهید، باید ببینید کدام مناسب تر است.

وزن خالص بسته ،نوع بسته بندیی و اندازه های بسیار متفاوتی هر کدام از این نوع رب ها دارا می باشند. رب گوجه فرنگی معمولی در یک لوله معمولاً حدود 200 گرم است. اگر با رب گوجه فرنگی زیاد طبخ می کنید، به مقدار بیشتری هم موجود است، چه در لوله، چه در شیشه یا قوطی ،واین میزان مصرف شما و میزان پولی که قرار است هزینه کنید در خرید شما نقش دارد.

برای تولید رب ،گواهینامه مانند بسیاری از غذاهای دیگر، گواهی ارگانیک نیز وجود دارد. از آنجایی که به خصوص با چنین سبزیجات غلیظی، مواد مضر احتمالی نیز می تواند وجود داشته باشد، که برای بدن بسیار ناسالم است، در اینجا به ویژه داشتن کیفیت ارگانیک اهمیت دارد. بحث تولید تمیزتر یا بهتر نیست، بلکه در مورد نحوه نگهداری گوجه فرنگی است.

شرکت صادرات رب حلبی با بهترین کیفیت

شرکت صادرات رب حلبی با بهترین کیفیت شرکت ما از بزرگترین صادرکنندگان رب گوجه فرنگی حلبی با بهترین کیفیت در خاورمیانه می باشد. محصولات ما از بهترین کیفیت برخوردار است با یکبار امتحان مشتری دائمی ما خواهید شد. کارشناسان ما صمیمانه آماده راهنمایی و مشاوره رایگان با شما عزیزان می باشند. می توانید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

1

  1. سلام شما رب رو در چند نوع بسته بندی می‌فروشید؟
    و کدوم رو توصیه می‌کنید برای صادرات؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما