مرکز فروش رب اسپتیک صادراتی با قیمت استثنایی

امروزه با گسترش روابط بین المللی و رونق صادرات، ایران به عنوان یکی از کشورهای صادرکننده رب گوجه فرنگی به خوبی در این زمینه در سطح جهانی می درخشد. گروه تولیدی هامان با تولید رب اسپتیک صادراتی یکی از مجموعه های تولید کننده این محصول پرفروش و مهم ایرانی می باشد. خریداران گرامی می توانید با اعتماد بر مجموعه هامان، باکیفیت ترین نوع رب گوجه فرنگی اسپتیک را با قیمتی مناسب از ما تهیه بفرمایید.

مرکز فروش رب اسپتیک صادراتی با قیمت استثنایی

چند ویژگی مهم رب گوجه فرنگی مرغوب

چند ویژگی مهم رب گوجه فرنگی مرغوب اولین نکته در خرید رب این است که ربی که مواد نگهدارنده نداشته باشد، کپک ‌می‌‌زند ازینرو ماندگاری کمتری دارد. شاید مردم به غلط فکر کنند ربی که کپک می‌‌زند، رب باکیفیتی نیست در حالی‌که این موضوع نشان دهنده عدم وجود مواد نگهدارنده در محصول بوده و نشانه خوبی است. برای جلوگیری از کپک‌زدگی رب توصیه می‌‌شود حتماً در یخچال نگهداری شود و زمانی که درب فلزی آن باز می‌‌شود از درب پلاستیکی استفاده شود.

دومین ویژگی کیفی رب، خلوص آن است؛ اصولاً رب باکیفیت ربی است که غیر از گوجه ترکیبی به آن افزوده نشده باشد و این موضوع زمانی که رب گوجه برای تفت دادن در ظرف پخش ‌می‌‌شود به‌راحتی قابل مشاهده است. اگر محصول بی‌کیفیت و ناخالصی داشته باشد، علاوه بر تغییرات رنگی، حالت گلوله گلوله پیدا می‌‌کند و خالص و یکدست نیست. سومین ویژگی این است که رب با کیفیت قهوه‌ای رنگ نیست. ربی که به رنگ قهوه‌ای باشد بیانگر این موضوع است که فرآیند خلاء در آن ‌خوبی صورت نگرفته است‌. گوجه حاوی ماده‌ای به نام «لیکوپین» است که برای بدن بسیار مفید است؛ اگر رنگ رب قهوه‌ای باشد، نشان‌دهنده از بین رفتن این ماده بوده به این علت که رنگ این ماده قرمز و در واقع قرمزی گوجه به‌دلیل وجود این ماده است و باعث خوش رنگ شدن رب می شود.

موضوع مهم دیگری که در رابطه با کیفیت رب گوجه اهمیت دارد، موضوع نمک است. به تازگی با افزایش قیمت رب تولید رب‌های خانگی بیشتر شده و پروسه تولید رب در منزل با کارخانه متفاوت است به این صورت که در کارخانه پخت گوجه توسط دستگاه با شرایط دمایی و زمانی مناسب صورت می‌‌گیرد اما در منازل عموماً بر سر گاز و بنا به تشخیص هر شخصی در شرایط دمایی و زمانی متفاوت انجام می‌‌شود. این فرآیند پختن گاه موجب از دست رفتن ماده لیکوپین و گاه به‌دلیل عدم انجام فرآیند پاستوریزاسیون باعث افزودن نمک بسیار زیادی به رب می‌‌شود این کار اغلب به‌دلیل پیشگیری از خراب شدن محصول انجام می‌‌شود و با این وجود این رب‌ها معمولاً مزه ترشی هم می‌‌دهند که این حالت به دلیل تغییر ماهیت دادن رب ایجاد می‌‌شود.

در مجموع رب با کیفیت ربی است که نمک زیادی نداشته باشد، رنگ رب قرمز باشد و به قهوه‌ای نزند؛ یکدست بوده و فاقد ناخالصی باشد.

عامل مهم در قیمت گذاری رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی در واقع همان گوجه فرآوری شده است که از آن به عنوان چاشنی برای طعم و رنگ دهی به غذا استفاده می شود و به عنوان یکی از مهم ترین محصولات خوراکی در تهیه غذاهای ایرانی به حساب می آید. تقاضای بالا برای خرید این محصول باعث شده برندهای متعددی فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی آغاز کنند، به همین دلیل شما هنگام خرید رب گوجه فرنگی با صدها نمونه مختلف در حجم و بسته بندی های متنوع مواجه خواهد شد که قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد. این تفاوت قیمت به دلایل مختلفی از جمله کیفیت، طعم، رنگ، نوع بسته بندی، معروف بودن برند و غیره می باشد. لازم به ذکر است که عدد “بریکس” یکی از مهم ترین معیارهای تاثیرگذار بر روی قیمت رب گوجه فرنگی می باشد که نشان دهنده کیفیت و غلظت این محصول می باشد؛ هر چه عدد بریکس بیشتر باشد، یعنی آب موجود در رب کمتر و کیفیت آن بالاتر است. معمولا برندهایی که عدد بریکس آنها بالا می باشد، محصولات خود را با قیمت بیشتری در بازار عرضه می کنند. دقت داشته باشید که عدد بریکس نسبت به نوع بسته بندی محصولات تغییر پیدا می کند، به عنوان مثال این عدد در بسته بندی های شیشه ای به نسبت فلزی و بشکه ای (اسپتیک) کمتر می باشد. با وجود اینکه رب گوجه فرنگی جزء کالاهای اساسی به حساب می آید و دولت بایستی نظارت دقیقی بر روی بازار خرید و فروش این محصول داشته باشد، متاسفانه شاهد تغییرات ناگهانی قیمت این محصول در بازار هستیم که این موضوع دلایل مختلفی از جمله قرار نگرفتن قیمت دلار در یک کانال مشخص، افزایش هزینه های بسته بندی، کاهش حجم تولید گوجه، افزایش حجم صادرات و غیره می باشد. به صورت کلی می توان گفت که فاکتورهای متعددی از جمله همخوانی عرضه و تقاضا، حجم صادرات، نرخ روز ارز، کیفیت رب، نحوه تهیه محصول و غیره قیمت این محصول را تعیین می کند.

بررسی نقش مواد اولیه و بسته بندی بر نرخ رب گوجه فرنگی

همانطور که میدانید رب گوجه فرنگی از فرآیند پوست گیری و پوره شدن گوجه بدست می آید و می توان از گوجه به عنوان ماده اصلی تولید این محصول یاد کرد. بنابراین حجم تولید سالانه و قیمت گوجه به صورت مستقیم بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. گوجه فرنگی به دو صورت بوته ای و گلخانه ای تولید می شود که معمولا از نمونه گلخانه ای به دلیل قیمت بالاتر و ظاهر بهتر برای تهیه رب استفاده نمی شود. بنابراین حجم تولید سالانه گوجه زراعی یا بوته ای بر روی قیمت گوجه تاثیر دارد که متاسفانه در سال جاری به دلایل مختلفی از جمله خشکسالی های پیاپی، سرمازدگی، کم آبی و غیره با کاهش شدید همراه بوده است. از آنجایی که رب گوجه فرنگی جزء محصولات غذایی فساد پذیر می باشد و بایستی در بسته بندی و شرایط استاندارد از آن نگهداری شود، می توان گفت که هزینه بسته بندی به صورت مستقیم بر روی قیمت این محصول تاثیر دارد. رب گوجه فرنگی در بسته بندی های مختلف شیشه ای، فلزی و غیره در بازار عرضه می شود و برخی از برندها از درب های ایزی اپن برای راحتی و سهولت استفاده از این محصول استفاده می کنند. افزایش قیمت برخی از مواد اولیه مورد نیاز برای بسته بندی رب گوجه فرنگی مانند ورقه های فلزی، شیشه، پلاستیک، کارتن و غیره سبب بالا رفتن قیمت رب گوجه فرنگی در بازار شده است.

حجم صادرات مهم ترین عامل افزایش قیمت رب گوجه فرنگی

صادرات رب گوجه فرنگی یکی از پرسودترین زمینه های تجاری در ایران به حساب می آید و در حال حاضر این محصول به کشورهای مختلفی از جمله روسیه، عمان، امارات، عراق، ترکیه، قزاقستان و غیره صادر می شود. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در این زمینه می باشند. متاسفانه کاهش ارزش پول رایج کشور در مقابل افزایش ارزش نرخ دلار باعث شده بسیاری از تولیدکنندگان برای کسب سود بیشتر تمایلی به عرضه رب گوجه فرنگی در بازارهای داخلی نداشته باشند و عمده محصولات خود را برای صادرات در نظر بگیرند. این موضوع در نهایت منجر به افزایش چشمگیر حجم صادرات رب گوجه فرنگی و کاهش عرضه آن در کشور شده است. این در حالی است که حجم تقاضا برای خرید در بازارهای داخلی نه تنها کاهش پیدا نکرده است بلکه افراد زیادی در برخی از بازه های زمانی به دلیل هیجان کاذب ناشی از نگرانی کمیاب شدن این محصول، اقدام به خرید مازاد نیاز خود می کنند، که این موضوع بازار خرید و فروش رب گوجه فرنگی را تحت تاثیر قرار می دهند. تمامی این فاکتورها در نهایت موجب صعود قیمت رب گوجه فرنگی در کشور خواهد شد.

چگونگی اخذ استانداردهای صادرات رب گوجه فرنگی

چگونگی اخذ استانداردهای صادرات رب گوجه فرنگی چه مدارکی برای صادرات نیاز است؟ تاجری که قصد تجارت با کشور‌های دیگر را دارد حتما باید برای دریافت کارت بازرگانی اقدام کند. و از طرف دیگر، محصولات هم نیازمند گواهی استاندارد و پروانه‌ بهداشت هستند.

صادرات رب گوجه‌فرنگی به هر یک از کشوری جهان از اصول و استانداردهای خاص خود را دارد. برخی کشورها همچون عراق، عمان و امارت در این رابطه سهل گیر و برخی دیگر مانند روسیه سخت‌گیر هستند. بسته‌بندی رب گوجه‌فرنگی صادراتی اعم بسته‌بندی در قوطی‌های فلزی و شیشه‌ای و یا فله ای در بشکه و حلبی نیز بایستی بر اساس استانداردهای بهداشتی انجام شود.

صفر تا صد تولید رب گوجه در ایران

ایران به دلیل وضعیت آب و هوایی بسیار خوب و همچنین چهار فصل بودن آن، برای تولید گوجه و رب‌گوجه‌فرنگی بسیار مناسب است و کارخانه های بسیاری در کشور با برندهای مختلفی همچون دلند، چین چین، تبرک و غیره در زمینه تولید رب گوجه فرنگی فعالیت می کنند.

مراحل تهیه رب گوجه‌فرنگی صنعتی از زمان ورود گوجه‌فرنگی به کارخانه تا فرآوری و بسته‌بندی و درنهایت توزیع در بازارمراحل مختلفی طی می‌شود. در ادامه به این مراحل اشاره می‌کنیم. تأمین ماده اولیه (گوجه‌فرنگی)، شستشوی مقدماتی و خیساندن، سورتینگ و دسته‌بندی، خرد کردن، پخت اولیه، فیلتراسیون،تانک فرموله، تغلیظ آب گوجه، پاستوریزاسیون، پر کردن و بستن قوطی‌ها، پاستوریزاسیون قوطی‌های پرشده، دوش آب سرد، خشک‌کردن، اتیکت زنی و بسته‌بندی و در نهایت عرضه به بازار.

مرکز خرید رب اسپتیک صادراتی با نازلترین قیمت

مرکز خرید رب اسپتیک صادراتی با نازلترین قیمت خریداران این محصول عمده فروشان ، بازرگانان و توزیع کنندگان مواد غذایی هستند. اغلب در بازار عمده فروشی رب گوجه فرنگی اسپتیک معمول است. سپس آنها محصول را به مصرف کنندگان دیگر مانند کارخانه های بسته بندی توزیع می کنند. اما اگر درمورد اینکه یک ماده ضدعفونی کننده چیست ، سالی دارید. در اینجا چند نکته برای آشنایی شما وجود دارد. اسپتیک، در واقع به معنای ضد عفونی کننده است ، اما در صنعت به آن بسته بندی محصولات نیز گفته می شود. اسپتیک ثبات محصول را افزایش می دهد. فرآیند آسپتیک به فرآیندی گفته می شود که در آن محصول بسته بندی شده نیازی به یخچال ندارد. این فرآیند به عنوان جایگزینی مناسب برای منجمد کردن مواد غذایی مانند شیر، ماست، تخم مرغ و غیره استفاده می شود. مراحل اسپتیک سه دسته است که در زیر به آنها اشاره می کنیم: حرارت محصول بسته بندی در حین بسته بندی استریل شود بنابراین می توانید برای خرید این محصول با مدیر فروش کارخانه ارتباط بگیرید. شرکت هامان آمادگی خود را جهت ارائه رب گوجه فرنگی با کیفیت صادراتی و قیمتی مناسب اعلام می دارد.

عرضه مستقیم رب اسپتیک صادراتی با کیفیت بالا

رب گوجه فرنگی اسپتیک به خاطر نوع بسته بندی آن امروزه مورد توجه خیلی از صادرکنندگان این محصول قرار گرفته است. نوع بسته بندی رب گوجه فرنگی باعث می شود که ماندگاری بیشتر در فضای آزاد و خارج از سردخانه را داشته باشد. رب گوجه فرنگی با بسته بندی اسپتیک محبوبیت زیادی را در بین تجار و بنکداران چه مصرف داخلی و چه صادراتی قرار گرفته است.

شرکت هامان با عرضه مستقیم در زمینه تولید و صادرات رب گوجه فرنگی با کیفیت بالا در وزن های مختلف و همچنین رب گوجه فرنگی به صورت اسپتیک فعالیت می کند.برای استعلام قیمت و ارتباط با ما با کارشناسان فروش هامان در ارتباط باشید.

مرکز پخش رب اسپتیک صادراتی از بهترین فروشگاه

مرکز پخش رب اسپتیک صادراتی از بهترین فروشگاه مهم ترین ویژگی رب گوجه اسپتیک این است که بدون آن که ماده ای شیمیایی و ناسالم به آن اضافه شود مدت زمان نگهداری آن را افزایش می دهند.فرآیند تولید رب گوجه فرنگی اسپتیک در سه مرحله ی استریلیزاسیون حرارتی، استریلیزاسیون بسته بندی و حفظ استرلیزه در حین بسته بندی انجام می شود. یکی از خصوصیات این رب گوجه فرنگی این است که پس از تولید نیازی به نگهداری آن درسردخانه ها نیست و به راحتی می توان آن را روانه بازار کرد. به دلیل عدم نیاز در نگهداری در سردخانه با شرایط خاص، بسیاری از کارخانه ها به دلیل کاهش هزینه های انبار و نگهداری از تولید این رب استقبال می کنند. رب گوجه فرنگی اسپتیک بهترین گزینه برای صادرات است، چرا که در صادرات رب گوجه فرنگی عمده ممکن است کیلومترها فاصله بین دو کشور باشد و فرآیند صادرات چند روز طول بکشد و یا حتی چند روز در گمرک بماند. بنابر این اغلب برای صادرات از این رب استفاده می شود. خصوصیت دیگر این رب این است که بسته بندی آن طوری انجام می شود که هر گونه میکروب و ذرات ریز نتوانند به محصول راه پیدا کنند. این محصول یکی از بهداشتی ترین و سالم ترین محصولات موجود در بازار است.

رب گوجه فرنگی اسپتیک پس از آماده شدن در بشکه های بزرگی قرار می گیرند و آماده فروش می شوند. عمده فروشان و کسانی که قصد صادرات این محصول را دارند می توانند با سفارش رب گوجه اسپتیک در سایت ما در کمترین زمان این محصول را تحویل بگیرند. یکی از مزایای بسیار مهم خرید عمده این محصول این است که این محصول با قیمت کمتری به دست آن ها می رسد و طبیعتا آن ها نیز می توانند تخفیف خوبی به مشتریان خود دهند و مشتریان خود را به مشتریان دائم تبدیل کنند. این موضوع در بحث صادرات یکی از مهم ترین موضوعات است که باید به آن دقت شود. این محصول بسیار غلیظ است و با استفاده مقدار کمی از آن می توانید یک غذای خوشمزه و سالم تهیه کنید. این محصول معمولا در بشکه های بزرگ 230 کیلوگرمی به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما