قیمت فروش رب گوجه فرنگی 5 کیلویی

رب گوجه فرنگی یکی از رب های مطرح در بین چاشنی های غذا است که در کشور ما بسیار استفاده می شود و در فصل رسیدن گوجه فرنگی به صورت خانگی و صنعتی تهیه می شود که کیفیت خانگی آن بسیار بالا می باشد. رب گوجه صنعتی در همه فصل ها با بسته بندی بصورت رب گوجه فرنگی کیلویی در بسته بندی قوطی های فلزی و شیشه ای در تمام مغازه های مواد غذایی عرضه می شود. اگر بدنبال رب گوجه فرنگی با قیمت مقرون بصرفه هستید می توانید به سایت آنلاین ما سر بزنید و با مشاهده قیمت رب گوجه فرنگی 5 کیلویی آن را از ما دریافت کنید.

قیمت فروش رب گوجه فرنگی 5 کیلویی

بهترین روش نگهداری از رب گوجه فرنگی

بهترین روش نگهداری از رب گوجه فرنگی

رب گوحه فرنگی از گوجه تهیه می شود و همانطور که مشخص است، گوجه فرنگی سالم بعد از چند روز به سرعت خراب می شود و غیر قابل استفاده می شود به همین دلیل در تهیه رب آن بصورت خانگی از مواد طبیعی مانند روغن و نمک و در روش صنعتی از مواد دیگر برای جلوگیری از خراب شدن آن استفاده می شود، که این یک روش از روش های جلوگیری از گندیده شدن رب گوجه فرنگی در زمان تهیه آن است، بقیه روش ها هم در طی مراحل مصرف آن باید صورت گیرد.

برای این منظور بهترین روش نگهداری آن در هوای سرد و در درون خانه نگهداری آن در یخچال است. البته رب های صنعتی گاهی درون یخچال نیز کپک می زند، به همین دلیل بهتر است مقدار کم آن خریداری شود تا زود مصرف شود. برای جلوگیری از کپک زدن آن همانطور که گفته شد بهتر است از نمک و روغن در تهیه آن استفاده شود، که گاهی برای کاهش بیشتر خطر خراب شدن رب گوجه فرنگی نمک بیشتری بکار می برند و در هنگام تهیه غذا بدلیل نمک زیاد رب به غذا نمک کمتری ریخته می شود.

یک روش دیگر برای جلوگیری از کپک های سبز رنگ روی رب بعد از هر بار برداشتن از مقداری رب می توان روی آن را خوب بپوشانند، تا از برخورد هوا بر رب جلوگیری شود و یا با برداشتن هر باره از رب مقدار خیلی کمی روغن بر روی رب باقی مانده بمالند تا از کپک زدن آن جلوگیری کند زیرا روغن از رشد باکتری ها جلوگیری می کند از این روش برای پیاز برش داده شده نیز استفاده می کنند.

خرید رب گوجه فرنگی 5 کیلویی

خرید رب گوجه فرنگی 5 کیلویی

رب مصرف بالایی در کشور ما دارد و رنگ زیبایی نیز در کنار طعم خوب به غذاها می دهد به همین دلیل در انواع غذاها از آن استفاده می شود. خرید رب بصورت کیلویی یک روش مناسب برای استفاده آن است و برای مدتی رب شما تامین می شود که می توانید آن را بصورت رب گوحه فرنگی کیلویی تهیه کنید،

رب پنج کیلویی ما بسیار مقرون به صرفه بوده و برای مدت طولانی دیگر نیاز به خرید رب گوجه فرنگی نخواهید داشت. خرید رب گوجه فرنگی شیشه ای ، دبه ای و قوطی های فلزی در وزن پنج کیلویی بصورت مستقیم و تنها با یک سفارش از طریق سایت ما امکان پذیر است، رنگ رب های ما رنگی قرمز مناسب با طعم عالی دارد که غذاهای شما را خوش طعم تر می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما