قیمت رب گوجه فرنگی خانگی درجه یک بدون مواد نگهدارنده

قیمت رب گوجه فرنگی به کیفیت آن بستگی دارد، رب یک چاشنی پر مصرف در تمام دنیا شناخته می شود و خواص زیادی دارد.

قیمت رب گوجه فرنگی خانگی درجه یک بدون مواد نگهدارنده

قیمت رب گوجه فرنگی دست ساز

قیمت رب گوجه فرنگی دست ساز همان طور که می دانیم رب گوجه فرنگی طی فرآیندی از گوجه فرنگی به دست می آید که می توان آن را به دو روش صنعتی و یا سنتی تولید نمود.

در هر کدام از انواع رب ها روش تولید فرق می کند و معمولا نوع صنعتی آن ها در کارخانه ها و با استفاده از مدرن ترین دستگاه ها تولید می گردد و اما نوع دست ساز و سنتی آن ها توسط نیروی انسانی و در منازل تولید می گردد.

نوع سنتی این محصولات به عنوان کالا های کاملاً ارگانیک و سالم شناخته می‌ شوند، زیرا حین تولید آن ها از هیچ گونه مواد نگه دارنده ای استفاده نشده است بنابراین مصرف آن برای تمامی سنین کاملاً بلامانع می باشد.

تولید کنندگان برای تولید این محصولات اقدام به خرید گوجه فرنگی های مرغوب و درجه یک از تولید کننده ها می نمایند و حین تولید آن ها تمام نکات ایمنی را رعایت می کنند تا محصولی کاملا سالم و خوشمزه تولید گردد و در مکانی فوق بهداشتی اقدام به بسته بندی آن ها می نمایند.

بسته بندی آن ها معمولاً در قوطی های شیشه ای، فلزی، ساندیسی و غیره انجام می گیرد که بر روی بسته آن ها تاریخ تولید، تاریخ انقضا و دیگر نکات بهداشتی به طور کامل درج می گردد.

وجود این داده ها به خوبی نشان دهنده کیفیت این محصولات می باشد، زیرا افرادی که رب گوجه فرنگی خانگی را تولید می نمایند کار خود را زیر نظر وزارت بهداشت انجام می دهند.

قیمت رب گوجه فرنگی دست ساز به پارامتر های مختلفی بستگی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به کیفیت آن ها اشاره نمود.

در حالت کلی کیفیت و قیمت با هم رابطه ای مستقیم دارند هر چقدر کیفیت آن ها بالا تر باشد با قیمت گران تری به فروش می‌ رسند.

رب گوجه فرنگی با کیفیت کاملا سالم و بهداشتی بوده و هیچ گونه عوارضی را برای سلامتی انسان به همراه نمی آورد بنابراین قیمت آن ها هر چقدر هم که گران تر باشند باز هم ارزش خرید را دارند.

برای شناسایی میزان کیفیت این کالا ها راه های زیادی وجود دارد و اما از شاخص ترین آن ها توجه به ظاهر فیزیکی آن ها می باشد.

معمولاً یک رب گوجه فرنگی با کیفیت دارای رنگی بسیار زیبا و درست هم رنگ گوجه فرنگی های تولید کننده آن ها می باشد.

در صورت کمرنگ و یا تیره بودن رنگ آن ها می‌ توان گفت که رب گوجه فرنگی بدون کیفیت می باشد و به کارگیری نوع مرغوب آن ها سبب خوشرنگ شدن غذا ها می گردد.

آن ها هم چنین از طعمی دلچسب برخوردار می باشد و در صورت تلخ بودن طعم آن محصول کیفیت لازم را از دست داده است. همان طور که گفته شد آن ها به صورت بسته بندی شده به فروش می رسند که بر روی آن ها تاریخ تولید و نکات بهداشتی درج می گردد.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم وجود این نوشته ها به خوبی ثابت کننده کیفیت این محصولات می باشد و به سرعت سبب جلب توجه مشتری ها می گردد.

قیمت رب گوجه فرنگی 10 کیلویی

قیمت رب گوجه فرنگی 10 کیلویی رب گوجه فرنگی همان طور که گفته شد به صورت بسته بندی شده به فروش می‌ رسد و معمولاً بسته بندی آن ها بر حسب وزن انجام می گیرد و به صورت نیم کیلویی، یک کیلویی، دو کیلویی، ۱۰ کیلویی و غیره موجود هستند.

هر چقدر وزن آن ها سنگین تر باشد محصول قیمت گران تری را دارا می‌ باشد، بنابراین قیمت رب گوجه فرنگی ۱۰ کیلویی بسیار گران است.

نوع ده کیلویی این کالا ها مناسب مراکز عمومی نظیر هتل ها، رستوران ها و غیره می باشد و قابل استفاده برای منازل نمی باشد، زیرا دارای وزن بسیار زیادی است و تا مصرف نهایی آن احتمال خراب شدن آن ها وجود دارد.

بنابراین برای مصارف خانگی بهتر است که وزن های کم تر این محصولات را انتخاب و خریداری نمود، همان طور که می دانیم در تولید رب گوجه فرنگی از مقداری نمک استفاده می شود که وجود نمک علاوه بر خوشمزه نمودن این محصولات سبب می گردد تا آن ها فاسد نگردند.

از طرفی نیز سبب بالا رفتن فشار خون بسیاری از افراد می گردد و به همین دلیل تولید این کالا ها پیشرفت چشمگیری داشته و به صورت بدون نمک تولید می گردند و سبب می شوند که هنگام استفاده از آن ها فشار خون افراد بالا نرود.

قیمت رو پا درد تاثیر عوامل مختلفی تعیین می شود و مهم ترین قیمت ها از درب کارخانه ها و بر اساس تورم موجود در جامعه تعیین می گردد.

رب دارای آنتی اکسیدان بوده و به مرور زمان بیماری سرطان را نیز از بین می برد، آن ها دارای ارزش تغذیه ای هستند و بیماری های دستگاه گوارش را نیز بهبود می بخشند.

گوجه فرنگی سرشار از ویتامین c بوده بنابراین نقش زیادی در تقویت دستگاه ایمنی بدن دارد و هم چنین دارای مقادیر زیادی لیکوپن بوده که به همین دلیل نقش زیادی در پیشگیری از بروز انواع سرطان ها دارد.

تمام خواص گوجه فرنگی با پختن از بین نمی روند و بنابراین می توان گفت که این که خواص در رب گوجه فرنگی به طور کامل وجود دارد و در هنگام نبود گوجه فرنگی به راحتی می توان از رب آن استفاده نمود.

رب شکل غلیظ شده آب گوجه است که با حرارت دادن حاصل می شود، هرچه غلظت رب ها بیشتر باشو معمولاً ماندگاری آن ها نیز بیشتر می‌ شود، چرا که وجود آب اضافه در رب ها باعث کپک زدن آن ها می‌ شود.

همچنین حین استفاده نیز بهتر است از قاشق های خیس استفاده نکنید چرا که باعث به وجود آمدن کپک در سطح رب ها می شود.

نگهداری رب باید در مکانی سرد و به دور از هر گونه رطوبت انجام شود، در گذشته رب ها را درون کوزه قرار می دادند و آن را در زیرزمین خانه که محیطی تاریک و سرد بود، نگهداری می کردند امروز بهترین جا برای نگهداری رب درون یخچال می باشد.

بهتر است هنگام خرید رب به حجم آن ها دقت کنید، معمولا حجم یک کیلویی برای مصرف خانوار مناسب بوده و سایر حجم های بزرگتر و نوع ده کیلویی آن ها معمولا مناسب محیط های کاری، هتل ها و بیمارستان ها می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما