قیمت خرید رب گوجه فرنگی ممتاز با بهترین کیفیت

قیمت رب گوجه فرنگی ممتاز با بهترین کیفیت را از مجموعه تولیدی ما بخواهید، مجموعه تولیدی ما در این زمینه که یکی از تولیدکنندگان برتر کشور هستیم و با نامی معتبر و بسته بندی های شکیل و با اندازه های استاندارد, هر آنچه را که شما از یک رب خوب انتظار دارید را برایتان به ارمغان می آورد. شما مشتریان و خریداران عزیز می توانید باخرید رب با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب لذت یک خریدخوب را تجربه کنید.

قیمت خرید رب گوجه فرنگی ممتاز با بهترین کیفیت

آشنایی با راه های صادرات رب گوجه مرغوب

آشنایی با راه های صادرات رب گوجه مرغوب باتوجه به روال کاری شرکت های بازرگانی که فعالیت آنها در حیطه صادرات رب گوجه فرنگی است می توان ذکر نمود که این شرکت ها به کلیه مراحل اخذ مجوز استاندارد و طی کردن مراحل قانونی صادرات رب گوجه فرنگی مسلط هستند, لذا باتوجه به اینکه رب گوجه فرنگی یک محصولی فرآوری شده و فرآیندی می باشد بدیهی است که مراحل اخذ مجوز برای صادرات این محصول کمی مشکل تر و پیچیده تر باشد,

این در حالی است که صادرات خودِ گوجه فرنگی آسانتر صورت می گیرد.البته باید ذکر نمود صادر کردن هردو این محصولات نیازمند ِ رعایت یک سری از اصول استانداردی می باشد که می بایست مورد تأیید کشور صادر کننده و کشور مقصد باشد.

می توان گفت که کشورهای همسایه برای صادرات این محصول از پر متقاضی ترین کشورها برای خرید این کالا می باشند و یک بازار اقتصادی پر منفعت را برای کشورمان ایجاد می کنند که از جمله این کشورها می توان به کشور ترکیه, امارات, عمان, عراق , روسیه , قزاقستان, افغانستان, اشاره نمود که هر ساله رقمی افزون بریک میلیون تن از محصول گوجه فرنگی و رب آن به این کشورها صادر می گردد.

صادرات این محصول باتوجه به اهمیت این کالادر برخی کشور های همسایه و بازار مشتری پسند آن ها مانند کشور عمان و عراق آسان تر از برخی دیگر از کشورها مثل روسیه است .

شکل بسته بندی کالا برای صادرات بسیار مهم است اما استاندارد بودن بسته بندی از مهمتریت اصل در صادرات است لذا حمل این محصول به شکل قوطی هایی فلزی یا حمل فله کالا در حلبی یا بشکه های مخصوص انجام می شود, که رعایت اصول بهداشتی خاصی را می طلبد.


حال که از اهمیت صادرات مطلع شدیم اینک به ذکر نکته های مهم برای صادرات این محصول خواهیم پرداخت :

نکات مهم در صادرات رب گوجه فرنگی :

هر یک از کشورهای جهان اصول و قواعد خاص خود را برای صادرات دارند, لذا با این تفاسیر به دست آوردن بازار های کشور عراق و عمان یا کشور امارات ساده تر از صادرات به کشور روسیه است .

برای صادرات رب گوجه فرنگی باید از بسته بندی های استاندارد استفاده شود. حمل به صورت قوطی فلزی یا حمل فله ای که در بشکه ها یا حلبی ها صورت می گیرد از هر نظر باید بهداشتی باشد.

عوامل اصلی در قیمت گذاری رب گوجه فرنگی

عوامل اصلی در قیمت گذاری رب گوجه فرنگی حجم کشت سالانه گوجه بوته ای بر قیمت آن مؤثر است, که البته امکان کاهش تولید آن با تغییرات شرایط جوی از جمله خشکسالی یا سرمازدگی وجود دارد, با توجه به اینکه رب از جمله محصولات فساد پذیر می باشد لذا شرایط نگهداری آن و بسته بندی آن بسیار اهمیت دارد وهمین امر موجب اثر قیمت برروی محصول می شود.

این کالا در بسته های متنوع از جمله بسته های شیشه ای پاکتی و قوطی های فلزی عرضه می گردد, درب های ایزی اپن یا آسان باز شو نیز در قیمت آن تاثیر به سزایی دارد که نمونه آن را در برخی از برندها شاهد هستیم ,لذا باتوجه به این اطلاعات بالارفتن قیمت در متریال مورد استفاده بسته بندی مانند ورق های فلز ,پلاستیک, شیشه, کارتن و…موجب بالارفتن قیمت رب در بازار می گردد.

حال به مهمترین عامل مؤثر بر قیمت این محصول می پردازیم که عبارتست از حجم صادرات محصول به کشورهای خارجی که عامل بالارفتن قیمت در بازار می باشد زیرا صادرات این محصول از سودمندترین کالاهای صادراتی برای تولید کنندگان کشور می باشد.

همین امر موجب جذب افراد زیادی در حیطه صادرات این کالا شده است و کاهش ارزش ریال در برابر افزایش دلار موجب عدم تمایل تولید کنندگان این محصول به عرضه آن در داخل کشور شده است بیشترین سهم فروش رب برای بازارهای خارج از کشور در نظر گرفته شده است که باعث افزایش قیمت در داخل ایران می شود. لذاافراد سودجو با خرید مازاد برنیاز خود به این بازار دامن می زنند و باعث کمیاب تر شدن محصول و گرانی بیشتر آن می شوند.

چه نوع رب گوجه مناسب صادرات است

چه نوع رب گوجه مناسب صادرات است می دانیم که رب گوجه فرنگی فرآیندی است که حاصل پوست گیری گوجه و پوره آن است , از گوجه می توان ماده اصلی برای تولید نام برد, لذا تولید گوجه و قیمت آن برروی رب بسیار مؤثر است, باید گفت که گوجه به دوشکل گلخانه ای و بوته ای کشت می شودو نمونه گلخانه ای آن به علت ظاهر شکیل تر و قیمت بالای آن در تهیه رب مورد استفاده قرار نمی گیرد.

داشتن بسته بندی های مناسب در حجم های گوناگون واستانداربودن اندازه های آن و شکل بسته بندی نکته مهمی برای صادرات رب گوجه محسوب می شود که اگر همراه با کیفیت بالای محصول نیز باشد که داشتن طعم وغلظت مناسب محصول نمایانگر بحث کیفیت محصول می باشد, که با درنظر گرفتن این نکات می توان گفت این محصول مناسب صادرات است.

صادرات رب با مبنای مشخصی به نام بریکس انجام می شود, بریکس نشان دهنده غلظت مواد نسبت به آب در رب است هرچه میزان بریکس که باعدد مشخص میشود بیشتر باشد کیفیت و غلظت رب هم بیشتر است, نگهداری رب بستگی به عدد بریکس دارد به عنوان مثال برای بسته های شیشه وقوطی عدد بریکس مابین 16 تا27 باشد و در بسته بندی فله این عدد میان 38 تا40 می باشد. .

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی ممتاز در بازار تهران

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی ممتاز در بازار تهران عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی ممتاز با قیمت ارزان دربازار تهران صورت می پذیرد که با کیفیت بالا همانند رب های خانگی می توانید با اطمینان مورد استفاده قرار دهید که دربسته بندی های مختلف در حجم های 100گرمی تا چند کیلویی را پوشش می دهد .

برای خرید این محصول می توانید به طور مستقیم این محصول را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب و بسته بندی متناسب با محصول خرداری کنید, این کالا با حذف واسطه ها با کاهش قیمت رضایت شما خریداران عزیز را فراهم خواهد کرد.

اعتماد شما خریداران عزیز به برند ما باعث صعود کیفیت بیش از پیش محصولات ما می شود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما