فروش عمده رب گوجه فرنگی با بالاترین کیفیت در تهران

فروش عمده رب گوجه فرنگی در اندازه ها و بسته بندی های گوناگون و شیک، با بالاترین کیفیت در تهران، ارائه مناسبترین قیمت رب گوجه فرنگی به خریداران محترم. فروش عمده رب گوجه فرنگی بدون مواد افزودنی، یا رنگ های مصنوعی.

فروش عمده رب گوجه فرنگی با بالاترین کیفیت در تهران

نحوه صادرات رب گوجه از طریق ترانزیت

نحوه صادرات رب گوجه از طریق ترانزیت ترانزیت چیست؟ جابه جایی کالا از یک کشور به کشور دیگر ترانزیت میگویند. صادرات گوجه فرنگی ایران چه به صورت تازه و چه به صورت فرآوری شده از منابع ارز آور و عامل رونق اقتصادی کشورها به شمار می‌ رود.

در حال حاضر ایران از نظر صادرات محصولات صنعت رب گوجه فرنگی در جایگاه ششم جهان قرار دارد. در مجموع کشورهای عراق، ترکیه، روسیه، امارات، افغانستان، قزاقستان و عمان مهم‌ترین مقاصد صادرات گوجه فرنگی و رب گوجه فرنگی ایران به شمار می‌ آیند. صادرات رب گوجه فرنگی به هر یک از کشورهای جهان اصول خود را دارد.

متاسفانه با پایین آمدن ارزش پول ملی در برابر بالارفتن ارزهای خارجی سبب شده تا بسیاری از تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی برای به دست آوردن سود بیشتر، بیشتر محصولاتشان را برای صادرات در نظر بگیرند. این امر در نهایت سبب افزایش چشمگیر حجم صادرات رب گوجه‌فرنگی و کاهش عرضه آن در کشور شده است.

در حالی که حجم تقاضای خرید در بازارهای داخلی نه تنها کاهش نداشته بلکه در برخی از اوقات نیز به دلیل هیجان کاذب ناشی از نگرانی کمبود این محصول، بعضی از افراد اقدام به خرید مازاد نیاز خود می کنند. این موضوع بازار خرید و فروش رب گوجه فرنگی را تحت تاثیر قرار داده است و در نهایت موجب افزایش قیمت رب گوجه فرنگی در کشور خواهد شد.

بهترین روش برای کنترل قیمت رب گوجه فرنگی در بازار ایران، جلوگیری از صادرات غیر اصولی و حمایت دولت از تولید کنندگان می‌ باشد. در بازارهای داخلی قیمت رب گوجه فرنگی به دلیل نوسانات شدید قیمت دلار در حال تغییر است.

در ایران برندهای گوناگونی از رب گوجه موجود می باشد. عده ی زیادی در داخل کشور همچنین خارجی‌ها به دنبال آن هستند به علت کیفیت بسیار بالایی که دارند. همچنین عطر، طعم و رنگ دلپذیری که دارند در انواع بسته بندی ها تولید می‌ شود.

گوجه فرنگی از خانواده سبزیجات می‌ باشد که در سرتاسر جهان رشد می کند. کشور چین پیشرو در تولید گوجه فرنگی است. این کشور با تولید ۵۶ میلیون تن گوجه فرنگی در سال به عنوان بزرگترین تولید کننده گوجه فرنگی در جهان است. ایران در رتبه ی ششم تا هفتم تولیدکنندگان دنیا قرار دارد.در کشورهای اروپایی گوجه فرنگی به طور تقریبی ۱۹ درصد را به عنوان بزرگ‌ترین محصول سبزیجات تازه را به خود اختصاص داده است.

آمار بین المللی اعلام می‌کند که حدود ۸۰ درصد از گوجه فرنگی های تولید شده در سراسر جهان تازه مصرف می‌ شوند؛ در حالی که ۲۰ درصد باقی‌مانده در صنعت فرآوری گوجه فرنگی برای تهیه رب گوجه فرنگی، سس و ترشی استفاده می‌شود. رب گوجه فرنگی ماندگاری بالایی دارد و به عنوان یک ماده غذایی مهم در سرتاسر جهان استفاده می شود.

میزان فروش سالیانه رب گوجه شیشه ای در ایران

میزان فروش سالیانه رب گوجه شیشه ای در ایران

رب گوجه فرنگی از پرمصرف‌ترین چاشنی های غذای ایرانی که به صورت سرخ شده یا پخته استفاده می شود زنان ایرانی قبلا این محصول را در منزل تهیه می‌ کردند تهیه این محصول پرطرفدار با تغییر سبک زندگی، رشد جمعیت، نبود امکانات برای تمام خانواده ها و… به‌صورت صنعتی درآمد.

فاکتورهای موثر بر قیمت رب گوجه

فاکتورهای موثر بر قیمت رب گوجه از فاکتورهای مؤثر بر قیمت رب گوجه می توان به مشخصات محصول اشاره کرد. مشخصات رب، اندازه قوطی یا شیشه رب ،وزن یا حجم قوطی، مقدار تعیین شده به عنوان مثال مشتری 10 کیلو یا چند تن در خواست کرده، آیا فله یا شیشه ای میخواد؟ هزینه حمل و نقل، هزینه مجوز گمرک/ فروشنده همه‌ی این ها را محاسبه می‌ کند و قیمت این ها را در فاکتور می‌ نویسد. یکی دیگر از مواردی که باید در فاکتور ذکر شود تاریخ مبدا و مقصد این محصول می باشد مثلا شما در قرارداد تان می نویسید که این محصول ظرف 15 روز آینده به دست شما می رسد با نوشتن آن بر روی فاکتور خیال خود را راحت می کنید که محصول در تاریخ نوشته شده بر روی فاکتور میرسد.

قیمت رب گوجه فرنگی در وزن ۱۰ کیلویی نسبت به بسته بندی های دیگر کمتر است. در ایران برای مصارف خانگی اکثرا از قوطی های فلزی و شیشه ای در اندازه های کوچک استفاده می شود و بازار فروش خوبی هم دارد. بسته بندی بزرگتر در داخل کشور بیشتر مخصوص اغذیه فروشی ها، آشپزخانه‌های مرکزی، آشپزخانه های دولتی، بیمارستان ها و هتل ها می باشد.

در بخش صادرات هم اکثر تاجران و بازرگانان در کنار خرید و فروش رب گوجه گوناگون، بسته‌بندی‌های 17 و 10کیلویی را هم برای صادرات به نقاط مختلف انتخاب می‌ کنند.

بهترین کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در ایران

بهترین کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در ایران بهترین کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در ایران از دیدگاه افراد متفاوت است ولی مسلماً معیارهایی برای تشخیص رب گوجه فرنگی وجود دارد؛ از جمله این معیارها می توان به کیفیت بالا، طعم عالی، سالم بودن و خوش رنگی اشاره کرد. در تولید گوجه فرنگی باید از گوجه های مرغوب و مواد افزودنی مجاز استفاده نمود. رب گوجه فرنگی خوب باید دارای کالری مناسب، قند و چربی کم باشد. برای هر بانوی ایرانی رنگ رب گوجه فرنگی بسیار مهم است تا در کنار خوش طعم بودن آن، رنگ زیبایی نیز داشته باشد.

بهتر است برای خرید رب گوجه فرنگی به فروشگاهها مراجعه کنید. این فروشگاهها بهترین رب گوجه فرنگی را در بسته بندی های متنوع و بسیار گوناگون با تاریخ تولید و تاریخ انقضا به فروش می‌ رسانند و همچنین قیمت کمتری برای رب گوجه فرنگی ارائه می‌دهند.

خریداران معمولاً در خرید رب گوجه فرنگی به کیفیت آن دقت زیادی می‌کنند و انتخاب یک رب گوجه فرنگی خوب یک گام مهم در راستای سلامت اعضای خانواده است. همانطور که قبلاً ذکر شد اولین نکته در رب گوجه فرنگی با کیفیت، رنگ آن می‌ باشد. اگر رب گوجه صنعتی از گوجه فرنگی درشت و رسیده با حذف گوجه های کال و لک دار تهیه شده باشد رنگ قرمز خوش رنگی خواهد داشت. رب گوجه فرنگی با کیفیت باید غلظت مناسبی داشته باشد و از هیچ گونه موادی همچون نشاسته برای غلظت دادن به آن استفاده نشده باشد. رب گوجه فرنگی باید بوی تازگی بدهد و فاقد هرگونه بویی چون بوی کپک، ماندگی و یا ترشیده باشد. همچنین رب گوجه فرنگی باید خالص باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما