عرضه مستقیم رب گوجه طبیعی با قیمت ارزان

رب گوجه فرنگی نوعی محصول است که به صورت مایع بسیار غلیظ می باشد که از گوجه فرنگی تازه تولید می شود. برای تهیه رب گوجه فرنگی دو روش وجود دارد. روش صنعتی یا کارخانه‌ای و روش سنتی یا خانگی. باید گفت هر دو نوع رب گوجه دارای طرفداران زیادی می‌باشد، اما رب گوجه فرنگی ارگانیک یا طبیعی از محبوبیت بالاتری برخوردار است. علت این امر استفاده نکردن از مواد افزودنی در این محصول می باشد. بنابراین می‌توان گفت رب گوجه فرنگی که به صورت خانگی تولید می‌شود به عنوان رب گوجه طبیعی یاد می‌شود. زیرا در اکثر کارخانجات تولید کننده رب گوجه فرنگی از مواد افزودنی استفاده می شود.

در کشور ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارند که در راستای تولید رب گوجه طبیعی با کیفیت و مرغوب در تلاش هستند. عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی طبیعی توسط نمایندگان فروش با قیمت ارزان و مقرون به صرفه به بازار سراسر کشور انجام می گیرد.

عرضه مستقیم رب گوجه طبیعی با قیمت ارزان

عوامل رشد صادرات رب گوجه به کشورهای همسایه

عوامل رشد صادرات رب گوجه به کشورهای همسایه رب گوجه فرنگی از جمله کالاهایی است که در اکثر کشور های مختلف دارای محبوبیت زیادی است. بنابراین بسیاری از بازرگانان و صادرکنندگان ماهر، این محصول را به صورت عمده و در حجم بالا به کشورهای متقاضی مانند کشورهای همسایه مانند عراق و ترکیه و حتی کشورهای اروپایی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه صادر می کنند.

عوامل مختلفی باعث شده صادرات رب گوجه به کشورهای همسایه افزایش پیدا کند. از جمله این عوامل می توان به کیفیت رب گوجه تولید شده در کشور ایران اشاره کرد. از آنجایی که کارخانجات موجود در کشور ایران از مواد اولیه مرغوب و حتی تجهیزات مدرن و پیشرفته برای تولید رب گوجه فرنگی استفاده می کنند، بنابراین باعث شده کشور های دیگر متقاضی رب گوجه فرنگی تولید شده در کارخانه جات کشور ایران باشند. از دیگر عوامل رشد صادرات این محصول به سایر کشورها، قیمت مناسب و مقرون به صرفه این محصول می باشد زیرا اکثر کارخانجات تولید کننده رب گوجه فرنگی با سود بسیار کم این محصول را صادر می کند بنابراین صادرات آن، هم به نفع فروشنده می باشد و هم به نفع خریدار.

به طور کلی صادرات رب گوجه فرنگی به کشورهای دیگر نه تنها باعث بالا رفتن رونق اقتصادی و وارد شدن ارز زیادی به کشور ایران می شود، بلکه باعث بالا رفتن اشتغال زایی به خصوص در بین جوانان نیز خواهد شد. بنابر این صادرات این محصول اهمیت زیادی برای کشور ایران دارد.

همه چیز درباره بسته بندی و صادرات رب گوجه

همانطور که در قسمت بالاتر گفته شد، صادرات رب گوجه فرنگی به کشورهای دیگر از اهمیت زیادی برخوردار است. البته باید گفت برای اینکه صادرات این محصول با سوددهی خوبی برخوردار باشد باید تمام مراحل صادرات که شامل تولید رب گوجه، حمل و نقل و رسیدن محصول به دست خریدار می باشد، به درستی انجام گیرد.

یکی از نکات بسیار مهم جهت صادرات رب گوجه فرنگی نوع بسته بندی این محصول می باشد. به علت اینکه صادرات این محصول در حجم بالا و به صورت انبوه انجام می گیرد، باید بسته بندی ها به صورتی باشد که موقع حمل و نقل و عبور از کشور متقاضی با مشکل مواجه نشود. به طور کلی اکثر صادرکنندگان رب گوجه فرنگی را به صورت بسته بندی اسپتیک یا بشکه ای انجام می دهند. در ادامه به شرح مشخصات این نوع بسته بندی خواهیم پرداخت.

  1. بسته بندی اسپتیک یا بشکه ای نوعی بسته بندی است که در آن مواد غذایی فاسد شدنی را به مدت طولانی می توان نگهداری کرد.
  2. این بسته‌بندی‌ها در وزن های مختلف 225 و 230 کیلویی می باشد. بنابر این می توان حجم زیادی از رب گوجه را برای صادرات در آن نگهداری کرد.
  3. این بسته بندی ها بسیار باکیفیت هستند و ماندگاری بسیار بالایی نیز دارند.

البته باید گفت علاوه بر این نوع بسته بندی، بسیاری از کارخانجات تولید کننده، رب گوجه را در قوطی های مخصوص و در وزن های متفاوت تولید می کنند که می توان چندین قوطی رب گوجه را درون کارتون های مخصوص بسته بندی کرد و برای صادرات به کار برد. بسته بندی های ذکر شده به علت اینکه از مقاومت بالایی برخوردار هستند، هنگام حمل و نقل و جا به جایی دچار خرابی نمی شوند. از این رو بهترین گزینه جهت صادرات می باشند. و در آخر باید به این نکته توجه کرد که تمام بسته بندی ها اعم از اسپتیک و قوطی فلزی باید دارای برچسب اطلاعات مانند تاریخ تولید و انقضا، نشان بهداشت و نام برند کارخانه تولید کننده رب گوجه فرنگی باشد.

نحوه تشخیص رب گوجه درجه یک

نحوه تشخیص رب گوجه درجه یک رب گوجه فرنگی یک چاشنی اصلی برای انواع غذا ها به حساب می آید بنابراین کیفیت رب گوجه از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه به نحوه تشخیص رب گوجه فرنگی درجه یک و با کیفیت اشاره خواهیم کرد.

  1. بوی رب گوجه فرنگی. مسلماً رب گوجه درجه یک و باکیفیت که از مواد اولیه تازه تولید شده باشد، دارای بوی مطبوع می باشد. بنابراین هرگونه تغییر در بو و یا نامطبوع بودن بوی رب گوجه فرنگی نشان دهنده بی کیفیت بودن آن است.
  2. رنگ رب گوجه فرنگی. رب گوجه دارای رنگ قرمز روشن است. بنابراین تیره و روشن بودن بیش از حد رنگ رب گوجه، نشان دهنده وجود مواد افزودنی است که باعث بی کیفیت شدن رب گوجه می شود.
  3. بافت رب گوجه فرنگی. رب گوجه فرنگی درجه یک دارای بافت نرم و یکدست می باشد. هرگونه تغییر در بافت اعم از سفت بودن و یا حتی شل بودن رب گوجه، نشان دهنده پایین بودن کیفیت آن محصول است.
  4. طعم و مزه رب گوجه فرنگی. به طور کلی رب گوجه فرنگی دارای طعم ملس مانند می باشد. ترشی بیش از حد و حتی طعم شیرین رب گوجه فرنگی، نشان دهنده مواد افزودنی مختلفی می باشد که باعث کاهش کیفیت رب گوجه می شود.

بنابراین جهت خرید رب گوجه فرنگی با کیفیت و درجه یک، بهتر است از رب گوجه هایی که دارای برندهای معروفی هستند، استفاده کرد. زیرا کارخانه جات تولید کننده ی این نوع رب گوجه، تمام ویژگی های ذکر شده را جهت تولید رب به کار می برند.

آشنایی با تعرفه های بسته بندی رب گوجه

همانطور که قبلا گفته شد، بسته بندی های مختلفی برای رب گوجه به کار می برند که در ادامه به شرح این نوع بسته بندی ها خواهیم پرداخت.

  1. بسته بندی قوطی فلزی. این نوع بسته بندی به علت فلزی بودن کمتر در معرض ضربه و شکستگی قرار می گیرد. اما بهتر است پس از خرید این نوع رب گوجه آن را درون ظرف شیشه ای انتقال داد. زیرا اکسیژن موجود در هوا با فلز موجود در قوطی واکنش نشان داده و باعث اکسید شدن قوطی فلزی می شود که این امر باعث خرابی رب گوجه و به خطر افتادن سلامت بدن خواهد شد. این نوع بسته بندی دارای شکل های مختلف با وزن های متفاوت می باشد. بنابراین با توجه به وزن آن، رب گوجه فرنگی قوطی فلزی دارای قیمت متغیر می باشد.
  2. بسته بندی شیشه ای. به علت اینکه از ظروف شیشه ای برای بسته بندی رب گوجه فرنگی استفاده می شود، بنابراین هنگام حمل و نقل و جابجایی ممکن است دچار ضربه و شکستگی شود. اما بهتر است بدانید که نوع شیشه ای از سالم ترین نوع بسته بندی ها می باشد. به همین علت قیمت این نوع رب گوجه نسبت به قوطی فلزی گرانتر می باشد. همچنین وزن رب گوجه تاثیر بسزایی در قیمت این نوع بسته بندی ها دارد.

به طور کلی تعرفه های بسته بندی رب گوجه در هر کارخانه و از هر برندی با توجه به نوع بسته بندی و وزن رب گوجه متفاوت و متغیر است. همچنین ممکن است سالیانه این تعرفه افزایش و یا کاهش داشته باشد. اما به طور کلی قیمت رب گوجه فرنگی به عوامل مختلفی از جمله نوع بسته بندی، وزن محصول، میزان خرید و تقاضا و حتی نام برند محصول بستگی دارد.

مراکز فروش رب گوجه طبیعی با کیفیت بالا

مراکز فروش رب گوجه طبیعی با کیفیت بالا همانطور که قبلا گفته شد، رب گوجه فرنگی به دو روش صنعتی و خانگی تولید می شود. همچنین گفته شد که رب گوجه فرنگی خانگی بیشتر به صورت ارگانیک و طبیعی تولید می شود. اما بیشتر کارخانجات برای تولید رب گوجه فرنگی کارخانه ای، از انواع مواد افزودنی استفاده می کنند. از این رو تمایل اکثر افراد جامعه به سوی رب گوجه طبیعی بیشتر می باشد. زیرا بر این باورند که رب گوجه فرنگی صنعتی که دارای مواد افزودنی است، باعث ایجاد بیماری های مختلف از جمله سرطان خواهد شد.

شرکت های زیادی در کشور ایران وجود دارد که در راستای تولید رو به گوجه طبیعی و یا ارگانیک با مواد اولیه مرغوب و حتی تجهیزات مدرن فعالیت می کنند. نحوه کار این شرکت ها به این گونه است که گوجه فرنگی تازه و مرغوب را از کشاورزان و باغداران به طور مستقیم خریداری کرده و با استفاده از روش های منحصر به فرد، رب گوجه فرنگی ارگانیک و بدون مواد افزودنی را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند. باید توجه کرد این نوع رب گوجه به علت اینکه مواد نگهدارنده ندارند و در طولانی مدت باعث خرابی می شوند، باید در مدت زمان کوتاه مصرف شود.

نمایندگان و مراکز فروش رب گوجه فرنگی طبیعی باکیفیت، این محصول را به طور مستقیم و بدون واسطه با قیمت مقرون به صرفه از شرکت تولید کننده خریداری کرده و به بازار سراسر کشور عرضه می کند. بنابراین با توجه به اینکه مراکز فروش این نوع رو به گوجه فرنگی در تمام استان های کشور دایر می باشد افراد می توانند به راحتی آن را در وزن دلخواه تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

البته باید گفت از آنجا که بسیاری از افراد به صورت خانگی رب گوجه فرنگی طبیعی را تولید می‌کنند، از این رو خریداران می توانند این محصول را از آنها خریداری کنند. البته در این مورد بهتر است به بهداشتی بودن رب گوجه تولید شده توجه ویژه کرد. تمام افراد خانه دار نیز می توانند با روش های مختلفی که در کتاب و حتی اینترنت گفته شده است، رب گوجه خانگی و ارگانیک را حتی در حجم کم تولید کرده و به مصرف برسانند.

خرید بی واسطه رب گوجه طبیعی از مراکز معتبر

خرید بی واسطه و به صورت مستقیم رب گوجه طبیعی از مراکز به چندین روش می باشد که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

  1. اولین روش به این صورت است که نمایندگان فروش رب گوجه فرنگی اعلا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولید کننده خریداری کرده و در بازار توزیع می کنند.
  2. روش دیگر به این صورت است که خریداران این محصول را به طور مستقیم از نمایندگان فروش با قیمت مناسب و ارزان و در وزن مورد نیاز خریداری می کنند.
  3. همچنین خریداران می توانند رب گوجه طبیعی را با مراجعه حضوری به فروشگاه ها و مراکز معتبر در بسته بندی های مختلف و وزن متفاوت خریداری کنند.

تمام روش های گفته شده به صورت حضوری و حتی اینترنتی امکان پذیر است. برای خرید اینترنتی، خریدار می تواند با مراجعه به سایت های مختلف و معتبر این محصول را خریداری کند. باید گفت خرید انلاین باعث کاهش اتلاف وقت جهت خرید این محصول خواهد شد که این امر به نفع خریدار است. همچنین در هر روش می توان رب گوجه فرنگی را به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. خرید عمده این محصول باعث کاهش هزینه ی مصرفی برای خریدار می شود.

شرکت صادرات رب گوجه طبیعی در تهران

شرکت صادرات رب گوجه طبیعی در تهران در کشور ایران و در بیشتر استان ها به خصوص استان تهران، شرکت های فراوانی برای صادرات رب گوجه فرنگی طبیعی و با کیفیت وجود دارد. نحوه ی کار این شرکت ها به این گونه است که ابتدا با کارخانه جات تولید کننده رب گوجه، قرارداد مشخص با زمان معین می بندند، سپس با توجه به قرارداد، میزان معین رب گوجه فرنگی با بسته بندی های مخصوص دریافت کرده و با کمک بازرگانان ماهر و اموزش دیده، این محصول را به کشور های متقاضی صادر میکنند.

البته باید گفت که این شرکت ها دارای کارکنان اموزش دیده در رابطه با صادرات انواع کالا می باشند. به طور کلی مراحل صادرات رب گوجه توسط این شرکت ها به این صورت است که پس از دریافت رب گوجه فرنگی از کارخانه تولید کننده، آن را با وسایل حمل و نقل مختلف مانند کامیون، قطار و حتی هواپیما به کشور های دیگر ارسال می کنند. اما قبل از صادر کردن باید به این نکته توجه کرد که کالاهای صادراتی حتما باید از گمرک کشور فرستنده و حتی گیرنده، اجازه ی ترخیص کالا بگیرند. در غیر این صورت اجازه ی صادرات داده نمی شود. به همین علت شرکت های صادرات رب گوجه دایر شده اند تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنند. بنابراین این شرکت با گرفتن سود مشخصی می توانند کالاهای مختلف بدون هیچ دردسری به کشور های دیگر صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما