سفارش رب گوجه فرنگی مرغوب از معتبر ترین مراکز

رب گوجه فرنگی مرغوب غلیظ، یکی از بهترین و عالی ترین چاشنی های غذا می باشد که امروزه در بازار فروش از خرید فوق العاده ای برخوردار شده است. برای خرید و سفارش بهترین رب گوجه غلیظ مرغوب از معتبر ترین مراکز، روش های مختلفی وجود دارد که از نمونه های آن می توان به روش خرید مستقیم و غیر مستقیم اشاره کنیم. در هر یک از این روش ها، می توان انواع رب گوجه غلیظ را در بسته بندی های مختلف انتخاب و خریداری کرد.

سفارش رب گوجه فرنگی مرغوب از معتبر ترین مراکز

روش تشخیص بهترین رب گوجه

روش تشخیص بهترین رب گوجه آنچه در این مقاله می خوانید، ویژگی بارز رب گوجه فرنگی مرغوب غلیظ چیست؟ مدت ها است که بعضی افراد سعی کرده اند میزان استفاده از محصولات کارخانه ای را در برنامه غذایی خود کاهش دهند. به همین دلیل افراد زیادی به محصولات خانگی روی آورده اند. یکی از این تغییر رویکردها استفاده از رب های خانگی است. البته این کار می تواند در ارتقای سلامت افراد تاحدودی تاثیرگذار باشد، چرا که مصرف برخی محصولات به صورت تازه و ارگانیک خاصیت بیشتری به همراه دارد.

اما نباید فراموش کرد زمانی این امر خوب و تایید شده است که افراد از سلامت و بهداشت محصولات خانگی مطمئن باشند. در صورتی که احتمال آلودگی برخی محصولات خانگی که به صورت عمده و بدون هیچ نظارتی به فروش می رسند زیاد است. در این شرایط، می توان گفت محصولات کارخانه ای نسبت به این محصولات بالاتر هستند. چرا که مدتی است در بسیاری از خبرگزاری ها خبر مصرف بی رویه از بنزوات سدیم در رب های خانگی خبرساز شده است.

مصرف ماده ای که اگر بدون نظارت ارگان های مربوطه و در اندازه غیر استاندارد مصرف شود، می تواند عوارض مختلفی را برای سلامت شهروندان به همراه داشته باشد. اگر شما هم از جمله علاقه مندان رب های خانگی هستید و از این رب ها برای تهیه غذاهای خانگی استفاده می کنید، با ما همراه باشید تا همه زیرو بم ها و راهکارهای شناسایی رب گوجه فرنگی سالم از تقلبی را بدانید. وقتی از گوجه فرنگی ها نامرغوب برای تهیه رب استفاده می شود، ممکن است رنگ این محصول با رنگ اصلی آن کمی متفاوت باشد. به خصوص که برخی افراد سودجو ممکن است به جای گوجه فرنگی از محصولات دیگری مثل کدو، نشاسته و … استفاده کنند. در این شرایط برای رنگی بهتر، این افراد متوسل به رنگ های خوراکی یا غیر مجاز می شوند.

آشنایی با انواع رب گوجه صادراتی

آشنایی با انواع رب گوجه صادراتی ترکیبات رب گوجه فرنگی صنعتی مثل انواع رب گوجه خانگی، بیشتر گوجه فرنگی می‌باشد. یعنی در استاندارد تعریف شده رب گوجه فرنگی صنعتی، ترکیبات دیگری نمی‌توان در رب گوجه نام برد. ترکیبات رب گوجه‌فرنگی صنعتی زیاد متنوع نیست. شاید وجه تمایز در غلظت رب گوجه باشد که در میزان حرارت دادن گوجه این تفاوت ایجاد می‌شود.

همچنین،تغلیظ آب گوجه تحت خلأ سبب حفظ کیفیت رنگ و ویتامین‌ها و افزایش سرعت عمل و صرفه جوئی درانرژی می‌گردد. قرمزی رنگ رب به روش تهیه آن مرتبط می باشد. به دلیل اینکه رب‌های گوجه فرنگی امروزی را در خلأ تهیه می‌کنند، معمولاً رنگ آن‌ها قرمز است و به سیاهی نمی‌زند. البته رب‌هایی که خیلی روشن هستند، از گوجه‌های کال و نرسیده تهیه‌شده‌ اند. همچنین تیرگی بیش‌ از حد رب، می‌تواند نشان‌دهنده این مسئله باشد که دستگاه خلأ کار خود را به‌درستی انجام نداده است.

از جمله ویژگی های یک رب غلیظ بودن و عدم شل و آبکی بودن آن است که خود این نوع محصول از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار می باشد. در ادامه برخی از آنها را به طور کامل برای شما ذکر خواهیم کرد. عدم استفاده از انواع رنگ دهنده های مصنوعی، مواد افزودنی و شیمیایی مضر در فرایند تولید این ماده غذایی، طعم و مزه مطلوب و عالی، عطر و رایحه مناسب، رنگ قرمز شفاف و روشن، عدم کپک زدگی آن در مدت زمان بسیار کوتاه، عدم وجود ناخالصی و ذرات ریز در رب و غیره از ویژگی های بارز این محصول می باشد.

یک رب گوجه غلیظ از مواد درجه یک و در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد تهیه شده است و از این جهت از کیفیت و ارزش غذایی فراوانی نیز برخوردار است. رب گوجه فرنگی مرغوب 5کیلویی پاکتی و با کیفیت عالی هم داریم که اون هم قیمتش خوب است.

از محبوب ترین و پرمصرف ترین چاشنی ها برای پخت انواع غذاهای مختلف، رب گوجه فرنگی می باشد که از گوجه طی فرایندهای مختلف و به روش های گوناگون سنتی و صنعتی تولید و تهیه می شود. به هر اندازه مواد اولیه یعنی همان گوجه از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، رب مرغوب تر و عالی تری به دست می آید.

فاکتورهای موثر بر قیمت رب گوجه فرنگی

فاکتورهای موثر بر قیمت رب گوجه فرنگی رب گوجه فرنگی در واقع همان گوجه فرآوری شده است که از آن به عنوان چاشنی برای طعم و رنگ دهی به غذا استفاده می شود و به عنوان یکی از مهم ترین محصولات خوراکی در تهیه غذاهای ایرانی به حساب می آید. خرید این محصول باعث شده برندهای متعددی فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی آغاز کنند. به همین دلیل، شما هنگام خرید رب گوجه فرنگی با صدها نمونه مختلف در حجم و بسته بندی های متنوع مواجه خواهد شد که قیمت آنها نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

این تفاوت قیمت به دلایل مختلفی از جمله کیفیت، طعم، رنگ، نوع بسته بندی، معروف بودن برند می باشد. لازم به ذکر است که عدد “بریکس” یکی از مهم ترین معیارهای تاثیرگذار بر روی قیمت رب گوجه فرنگی می باشد که نشان دهنده کیفیت و غلظت این محصول است. هر چه عدد بریکس بیشتر باشد، یعنی آب موجود در رب کمتر و کیفیت آن بالاتر است.

معمولا برندهایی که عدد بریکس آنها بالا می باشد، محصولات خود را با قیمت بیشتری در بازار عرضه می کنند. دقت داشته باشید که عدد بریکس نسبت به نوع بسته بندی محصولات تغییر پیدا می کند، به عنوان مثال این عدد در بسته بندی های شیشه ای به نسبت فلزی و بشکه ای کمتر می باشد.

صادر کننده رب گوجه فرنگی مرغوب در تهران

صادر کننده رب گوجه فرنگی مرغوب در تهران همچنین لازم به ذکر می باشد که صادرات رب گوجه فرنگی درجه یک، با برندهای مختلف پر قدرت و بسیار پر توان به سراسر کشورهای همسایه و اروپایی انجام می شود. از این رو رب گوجه فرنگی صادراتی با برند مختلف، تولید با بهترین کیفیت توسط شرکت صنایع غذایی خزر عصاره وارنا، برای تمام کسانی که به سلامتی خود و خانواده اهمیت می دهند مناسب می باشد.

112

  1. سلام خسته نباشید من به صورت عمده میخواستم سفارش بدم فقط میتونم اول نمونشو ببینم

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات جامع و کاملی که درباره خاصیت و ارزش غذایی محصولات در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر مخصوص بابت تولید و توزیع رب گوجه فرنگی باکیفیت، دارای ارزش غذایی بالا و حاوی انواع ویتامین و تولید شده و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب و رقابتی به دست مشتریان در صنعت خوراکی می رسانید. فقط لطفا درباره قیمت محصول، نحوه سفارش و ارسال توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر مجدد از سایت خوب مجموعه هامان

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  3. سلام حتما در غذا ها باید از رب های با کیفیت استفاده شود چون در برخی رب ها مواد سمی وجود دارد که برای ما خطر آفرین است

  4. سلام وقت بخیر
    من از مصرف کنندگان محصولات شما هستم و از کفیت و طعم و رنگ اونها هر چقدر بگم کم گفتم
    خدا قوت

  5. سلام درود عرض ادب خدمت عزیزان در برند هامان عرض ادب و احترام دارم خدمت بخش مشاوره و فروش سایت که همیشه با حوصله ما را در خرید بهتر رب درجه ی کتان راهنمایی کردید درود بر شما و ممنون از

  6. با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    رب گوجه فرنگی بسیار مرغوبی رو ارائه میدین میخواستم بدونم شما بصورت چکی هم سفارش میگیرین؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  7. سلام رب گوجه همونطور که میدونید هم خیلی مقویه هم بسیار در غذاها کارآمد و مورد لازم
    اگر رب طبیعی باشه بدون مواد نگهداره و افزودنی باشه ک بهترین چیزه
    رب های گوجه این سایت بینهایت سالم و تمیز و بهداشتی و خالص هستن اصلا نگران نباشید

  8. سلام واقعا طعم رب هاتون بی نظیره رنگ دهی بالایی داره غذاها هم خوشرنگ میشه هم خوش طعم امیدوارم موفق باشید

  9. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما رب گوجه فرنگی خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  10. سلام وقت بخیر.ممنوت بابا اطلاعات مفیدی که روش های تشخیص بهترین رب گوجه در سایت قرار دادید

  11. سلام وقت بخیر به مجموعه ماهان
    رب گوجه فرنگی فرآورده‌ای است که از حذف پوست و دانه‌های گوجه فرنگی و با تغلیظ آب گوجه فرنگی حاصل می‌شود. رب گوجه فرنگی سرشار از مواد مغذی است، به علاوه ترکیبات مفیدی دارد که در گوجه فرنگی خام به میزان بالایی وجود ندارند.که یکی از این است که گوجه فرنگی خام سرشار از آنتی‌اکسیدان است، و خوشبختانه فرآیند تولید رب گوجه فرنگی، باعث افزایش بعضی از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها در رب می‌شود. رادیکال‌های آزاد در بدن انسان که مسبب بیماری‌ها هستند و روند پیر شدن را تسریع می‌کنند توسط آنتی‌اکسیدان‌ها نابود می‌شوند
    چقدر خوبه که این محصول پر خاصیت از مواد با کیفیت و مرغوب تهیه و تولید شود

  12. سلام وقت شما بخیر در آشپزی خیلی مهم است که رب با کیفیت و خوشرنگ باشه من از مجموعه هامان خرید کردم و بسیار راضی بودم خیلی ممنون از این مجموعه و سایت خوبتون.

  13. سلام. سپاس از توضیحات خوبتون. ببخشید من وقتی گوجه های کوچکتر و اونا که گوشتی نیستند رو چرخ میکنم و رب گوجه درست میکنم، بعد از مدت زمان کوتاهی ترش میشن. میخواستم ببینم این بخ نوع و کوچکی یا بزرگی گوجه بستگی داره؟

  14. سلام
    وقتتون بخیر
    تشکر از شما که در سایت شرایطی را فراهم کردید تا بتوانیم بی واسطه و با قیمت معقول رب گوجه فرنگی مرغوب و باکیفیت را خریداری کنیم.
    تشکر

  15. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه هامان و بابت توزیع و پخش و عرضه بی واسطه رب گوجه فرنگی مرغوب و با کیفیت وقیمت مناسب به دلیل فروش غیر حضوری این محصول و حذف واسطه ها از ایشان تشکر میکنم. کیفیت این محصول را صاداراتی بودنش تظمین میکند و با خیال راحت از کیفیت صادراتی و بالای این محصول که چاشنی انواع غذاهای ایرانی می باشد خریداری نمایید با تشکر از مجموعه هامان

  16. سلام. ببخشید آیا میشه گوجه های گیلاسی رو هم ازش رب تهیه کرد یا خیر؟ فکر کنم طعمش جالب باشه

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  17. سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون مرسی از سایت هامان
    رب گوجه فرنگی یکی از محصولاتیه که از ارزش مواد غذایی بالایی برخورداره و علاوه بر ارزش غذایی که داره تو بیشتر غذاها هم جزو طعم دهنده اصلی شناخته میشه و تو اکثر غذا ها ازش استفاده میشه اما نکته ای که راجبع رب گوجه فرنگی مهمه اینکه از گوجه تازه تهیه شده باشه و علاوه بر اون از اسانس توش استفاده نشده باشه
    و طعم و رنگ خوبی به غذاها بده
    چیزی که تو سایت شما برای من جالب بود این بود که رب گوجه فرنگی مرغوب ارائه میدید و چیزی که خوبه اینکه عرضه بی واسطه دارید و به قیمت خوب میرسه به دستمون
    سوالی که داشتم از خدمتتون اینکه میخواستم بدونم آیا به صورت زیاد بخوایم تو قیمت تاثیر داره یا خیر واینکه برای شهرستان هم ارسال دارید ممنون میشم اگه راهنماییم کنیدموفق باشید

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  18. باید دقت کرد که سفارش خرید رب گوجه فرنگی غلیظ حتما از مراکز معتبر صورت گیرد تا از سلامت و کیفیت آن اطمینان داشت.

  19. ایران یکی از تولیدکنندگان رب گوجه فرنگی مرغوب در سطح جهان است این چاشنی خوشمزه هم داخل کشور بازارخوبی دارد وهم دربحث صادرات موردتوجه صادرکنندگان است

  20. با عرض سلام و وقت بخیر و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،ما همیشه از این سایت رب گوجه فرنگی سفارش میدیم ،بسیار با کیفیت و خوش رنگ و لعاب و خوش طعم هستش ،هر آنچه که یک رب گوجه خوب باید داشته باشه رو یکجا دارد،ممنون از مجموعه خوبتون که همیشه بهترینها رو عرضه میکند موفق باشید

  21. سلام
    باز هم باید تبریک گفت به این شرکت بابت تولید محصول بینظیرشون . خدا قوت

  22. سلام خسته نباشید
    رب گوجه فرنگی علاوه بر این که یک چاشنی برای غذا است که رنگ و طعم خوبی به غذا میدهد برای پوست نیز مفید است

  23. خواص رب گوجه بسیار زیاد می باشد و اثرات مثبت زیادی روی سلامتی افراد دارد.

  24. عرض سلام و خدا قوت به مجموعه خوب و عالی هامان و تشکر از محصولاتشون که با داشتن بهترین کیفیت استاندارد اولا که باعث شدن غذا یه عطر و طعم خاص بگیرن دوما باعث علاقه بیشتر ما برای خرید اینترتی شده

  25. رفیق نیمه راهی، گران شدی، گوجه

    شریک خوان ازما بهتران شدی، گوجه بهترین سایت برای خرید رب گوجه

  26. سلام وقت بخیر
    دقیقا میزان تازگی گوجه تاثیر مستقیمی در کیفیت رب دارد

  27. سلام وقت بخیر
    بسته بندی چقدر در قیمت نهایی رب گوجه فرنگی تاثیرگذار هست؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  28. خواص رب گوجه بسیارزیبا داردواثرات مثبت زیادی روی سلامتی وشادابی دارد ویه عطر وطعم خاصی غذارادارد من خیلی خوشم امده

  29. سلام وقت بخیر
    مهم ترین دلیل افزایش قیمت رب گوجه فرنگی واسطه ها هستن که با حذف شدن آنها قیمت کاهش پیدا میکند

  30. سلام ممنون از سایت خوبتون . واقعا کیفیت رب ها فوق العادس من خودم تهیه کردم و دیدم که رنگ و طعم خیلی عالی ای به غذا میده

  31. باسلام
    رب گوجه فرنگی برای همه چاشنی استفاده میشود وهم خیلی خوشمزه وخوش رنگ هست واقعاعالی هست

  32. رب گوجه چاشنی است که در غذا ها کاربرد دارد و باعث خوش طعن شدن غذا می شود و همچنین باید در انتخاب آن دقت کنیم که رب با کیفیت استفاده کنیم

  33. سلام و وقت بخير خدمت مجموعه هامان. ارسال براي شهرستان با چه شرايطي انجام ميشه و چندروز طول ميكشه؟

    • سلام دوست عزیز
      لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  34. سلام عزیزان
    رب گوجه به عنوان چاشنی برای طعم و رنگ دهی به غذا استفاده می شود و به عنوان یکی از مهم ترین محصولات خوراکی در تهیه غذاهای ایرانی به حساب می آید.پس انتخاب رب بسیار مهم است در طعم و رنگ غذا.
    مرسی از سایت خوبتون.

  35. استفاده رب گوجه طبیعی بدون استفاده از مواد افزودنی و نگهدارنده در تهیه غذاها رو توصیه میکنم

  36. سلام دوست عزیز
    لطفا برای دریافت اطلاعات بیشتر فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  37. سلام و خسته نباشید
    یک رب خوب غلیظ بودن و عدم شل و آبکی بودن آن است که خود این نوع محصول از ویژگی های منحصر بفردی برخوردار می باشد.
    محصول شماهم از این ها جدا نبود ممنونم ازتون

  38. سلام
    خسته نباشید.
    لطفا تاریخ انقضا رو بفرمایید و اینکه برای خرید عمده چکار باید کنم؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  39. سلام روز خوش.
    تغلیظ آب گوجه تحت خلأ سبب حفظ کیفیت رنگ و ویتامین‌ها و افزایش سرعت عمل و صرفه جوئی درانرژی می‌گردد.

  40. سلام روز خوش
    بابت سایت خوبتون تشکر بسیار و آرزوی موفقیت دارم
    خیلی کارمون راحت شده
    می شینیم خونه سفارش میدیم.
    پایدار باشید.

  41. سلام. وقتتون بخیر..رنگ و طعم رب گوجه فرنگی خیلی مهمه. میخوام به صورت عمده خرید کنم ولی قبلش چند تا سوال درمورد طعم رب ها داشتم. ممنون میشم اگر پاسخگو باشید.

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  42. سلام خسته نباشید
    رب یک چاشنی مهم داخل غذا است. ممنون بابت بسته بندی های کارتنی که محصول هیچ آسیبی ندیده بود.

  43. سلام
    ماهان یکی از مجموعه هایی هست که بهترین رب گوجه فرنگی را تولید می‌کند شما هم بایک بار مصرف از این رب مثل من از رب دیگه ای استفاده نمیکنید

  44. سلام و درود و احترام خدمت شما و تمامی همکاران محترمتون. از اطلاعات بسیار مفید در مورد گوجه فرنگی بسیار متشکرم. گوجه فرنگی حاوی آنتی آکسیدان هست و باعث تقویت سیستم ایمنی میشه و همچنین بدلیل فیبر بالایی که داره به بهبود عملکرد دستگاه گوارش هم کمک می کنه. میخواستم بدونم بغیر از رب گوجه فرنگی های پنج کیلویی تون که عالی هستن، حجم های پایین تر هم دارین؟

    • سلام همراه گرامی
      در خصوص پاسخ سوالتون و همچنین برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط بگیرند.

  45. باسلام رب گوجه یکی از مهمترین چاشنی ها برای غذای ایرانیه
    توصیه میکنم حتما از این رب بخاطر کیفیت عالی و طمع بی نظیرش استفاده کنید

  46. با سلام و وقت بخیر. رب خیلی خوبیه. بدون هیچ افزودنی ای. خودم از همین جا خریدم و خیلی راضی ام ازش.

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  47. خواص درمانی رب گوجه فرنگی تنها محدود به خاصیت ضدسرطانی بودن آن نمی‌باشد و همانطور که در ادامه خواهید دید رب گوجه فرنگی تاثیر بسیار مثبتی در پیشگیری از عوارض ناشی از آفتاب سوختگی هم دارد.
    از جمله دیگر خواص رب‌گوجه فرنگی خاصیت ضد آفتاب‌‌ بودن آن است. مصرف کردن رب گوجه فرنگی، می‌تواند شما را در مقابل اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت نماید.

  48. سلام و‌وقت بخیر
    من یه نمونه ازتون خریداری کردم عالی بود
    برای سفارش عمده چجوری باید اقدام کنم

  49. مدتیه که از مواد غذایی کارخونه ای خسته شدم و واقعا دارم ضررش رو میبینم و تصمیم گرفتم از جاهای معتبر تر مواد غذاییم رو بگیرم .
    اولین کاری که کردم روغن زیتون طبیعی،سرکه طبیعی،گلاب کاشان و نان سنتی و رب هامان رو خریدم .
    حالا بقیش به اینجا مربوط نیست ولی من واقعا از خریدهام خیلی راضی بودم،رب بسیار با کیفیت و مرغوب بود و من با اینکه تعداد خیلی زیادی گرفتم اما چون درب بزرگی مخصوص رب داشتم همون اول در همشونو باز میکردم و کاملا نگاه میکردم و یه کوچیک میخوردم و میدیدم خیلی خوبه و اصلا کپک زدگی توشون وجود نداره .
    اصلا از گوجه های کال استفاده نکرده بودند چون اگر از گوجه های کال استفادع میکردند طعم رب ها کمی ترش میشد.
    من خیلی از کیفیت و طعمش خوشم اومد و همه دوستانم هم بعد از دیدن ظاهرش و امتحان کردن و دیدن قیمت پایینش تعجب کردند

  50. سلام روز بخیر تهیه رب باکیفیت که البته ارگانیک وبهداشتی هم باشه در بازار به دلیل قیمتهای زیادی که دارند برای قشری از مردم مقداری سخت شده رب گوجه با تمام این خصوصیات این مجموعه رب گوجه فرنگی با کیفیت و ارگانیک را با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار داده ممنون از این محصول خوبتون

  51. سلام وخسته نباشید. مقاله رو مطالعه کردم. خیلی وخوب ومفید بود. مخصوصااطلاعاتی که برای رنگ رب گوجه داده بودید خیلی خوب بود . ودرمورد رب خانگی حتما باید از جای مطمئن تهیه بشه چون بهداشتی بودنش مهمترین فاکتور هست.

  52. سلام من بسیار طعم گوجه و همچنین رب گوجه رو دوست دارم و همیشه تو غذا هام از رب گوجه به عنوان چاشنی استفاده میکنم.

  53. با سلام
    مجموعه هامان در عرضه رب گوجه فرنگی و دیگر محصولات ربی بسیار موفق بوده و محصول درجه یک و عالی را می توان از این سایت سفارش داد.

  54. سلام و عرض ادب خدمت مجموعه بی نظیرتان
    رب گوجه فرنگی یکی از مواد غذایی ارزشمند است که به غذا طعم خوب و رنگ خوشی می دهد و در اکثر غذاها از آن استفاده می شود به همین دلیل باید کیفیت خوبی داشته باشد سوال بنده این است که از کجا متوجه کیفیت محصولات شما شویم؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  55. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوستان عزیز مجموعه هامان،ممنون بابت اطلاعات و مطالب ارزنده و کامل سایت،خسته نباشید، محصولات عالی و خوشمزه ای دارید،چاشنی مهم غذا محسوب میشه و به مزه خوب اون کمک می کنه،بهداشتی و ارگانیک نیز هست

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  56. با سلام
    میخواستم برای همکاری در جهت صادرات با شما صحبت کنم در این خصوص راهنمایی بفرمائید

  57. رب گوجه یکی از محصولاتی است که در آشپزی ضروری است و استفاده از آن در انواع غذاها باعث می شود غذا طعم بهتری پیدا کند.

  58. سلام من از ربع ارسالی تون خیلی لذت بردم میخواستم بیشتر و به صورت فله ای قابلیت ارسال دارید با تشکر

  59. برای همکاری در زمینه فروش شما چه شرایطی دارید آدرس دفتر مرکزی تون رو لطف میکنید ؟

    • سلام همراه گرامی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  60. رب گوجه فرنگی باید باکیفیت باشد یعنی ازنظر رنگ کاملا خوشرنگ ،ازنظر بو خوش عطرو بو،ازنظر مزه خوشمزه باشد.

  61. تشخیص رب گوجه فرنگی مرغوب از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
    باتوجه به شناختی که دارم از شما به راحتی خرید میکنم

  62. طعم ترش ملایم و خواستنی غذا های ایرانی خیلی آدم را جذب خودش می کند که بواسطه رب اصیل و خوشمزه است
    تهیه این رب امروزه برای مردم سخته چون فرصتش را ندارند
    ولی به کمک هموطنان عزیز و خوش فکر بدست آوردنش خیلی راحت وبه قیمت مناسب در دسترس است

  63. سلام‌
    وقتتون بخیر
    میشه لیست قیمت رو بگید
    تشکر

    • سلام همراه گرامی
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط میگیرند.

  64. با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی دوستان عزیز و دوست داشتی:

    رب گوجه فرنگی یک چاشنی غذای پرمصرف و مهم در سراسر جهان است که به عنوان رنگ دهنده و طعم دهنده در اکثر غذا‌ها مثل انواع خورشت‌ها، آبگوشت و… می‌تواند بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر قصد تهیه‌ی این محصول را دارید می‌توانید از مجموعه هامان بدون داشتن واسطه این محصول رابرای خود خریداری کنید و از مزیت‌هایی که می‌تواند داشته باشد تمام استفاده را ببرید

  65. سلام و درود
    من به تعداد بسیار بالا از رب گوجه مجموعه شما تهیه کردم
    بی‌نظیر هستن این رب گوجه فرنگی ها
    نسبت به طعم و رنگ فوق العاده ای که دارن قیمت بسیار مناسب بود
    متشکرم بابت چنین محصول مرغوبی

  66. سلام وقت بخیر
    این رب گوجه خانگی رنگ خوبی داره یا نه آخه اکثرا رب های خانگی رنگ خوبی ندارن
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام دوست عزیز
      برای اطلاع از کیفیت محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  67. با سلام
    از اطلاعات ارائه شده شما پیرامون رب گوجه ارگانیک و عرضه بدون واسطه و قیمت مناسب سپاسگزارم
    موفق باشید

  68. باسلام من از رب شما خرید کردم بسیار خوشمزه و باکیفیت بود خیلی هم تمیز و باسلیقه بود بسیار سپاسگزارم.بازم خرید میکنم

  69. سلام وقت بخیر من چون میخام از سایت شما رب گوجه فرنگی بخرم مجبورم یکبارگی زیاد بخرم
    تا چه مدت میتونم تو خونه نگه دارم؟

    • سلام خانم زارع
      برای اطلاع از نحوه نگهداری لطفا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

  70. سلام ووقت بخیر. رب گوجه فرنگی این سایت ازکیفیت عالی ومرغوب میباشدمهمترین خصوصیت آن ارگانیک بودن آن میباشداگرقصدخریدداریدحتمابه این سایت مراجعه فرماییدباتشکر

  71. سلام وقت بخیر من از این سایت رب گوجه فرنگی مرغوب خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت رب گوجه فرنگی مرغوب خریداری کنید .

  72. از رب گوجه فرنگی سایت شما خرید کردم بسیار راضی بودم طعم و رنگ خوبی داشت ممنون از سایت خوبتون

  73. سلام وقتتون بخیر بنده ازاین سایت ومحصول رب گوجه فرهگی خریداری کردم بسیارخوش طعم وخوشمزه وخوشرنگ همراه باکیفیت بالا دربسته بندی های مناسب ازخریدم خیلی راضی ام پیشنهادمیکنم شماهم ازاین سایت ومحصول رب گوجه فرنگی خریداری کنید

  74. سلام به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یک بار از این سایت خرید کنند تا متوجه محصول بینظیرشون بشوند.

  75. این رب ها طعم و رنگ خیلی عالی دارن بسته بندی خوب و بهداشتی و کیفیت فوق العاده ای دارن

  76. وقت بخیر

    من برای فروشگاه ام ازاین سایت سفارش،رب گوجه فرنگی دادم،واقعا کیفیت محصول عالی دارن

  77. سلام، خسته نباشید
    نحوه ثبت سفارش رو لطفا بهم بگید.

  78. با عرض سلام و وقت بخیر و با آرزوی قبولی طاعات در این ماه عزیز،ما همیشه از این سایت رب گوجه فرنگی سفارش میدیم ،بسیار با کیفیت و خوش رنگ و لعاب و خوش طعم هستش ،هر آنچه که یک رب گوجه خوب باید داشته باشه رو یکجا دارد،ممنون از مجموعه خوبتون که همیشه بهترینها رو عرضه میکند موفق باشید

  79. سلام. سپاس از توضیحات خوبتون.
    ببخشید من وقتی گوجه های کوچکتر و اونا که گوشتی نیستند رو چرخ میکنم و رب گوجه درست میکنم، بعد از مدت زمان کوتاهی ترش میشن. میخواستم ببینم این نوع و کوچکی یا بزرگی گوجه بستگی داره؟یا به مدلش رب شمااینقدر خوش رنگ و خوشمزس برای مواد افزودنی یا نه؟

  80. سلام وقت بخیر من از این سایت رب گوجه فرنگی مرغوب خریداری کرده ام چون از نظرکیفیت بالایی دارد واز نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت رب گوجه فرنگی مرغوب خریداری کنید.

  81. سلام و وقت بخیر
    آیا واسه گرفتن نمایندگی و کار کردن درصدی مایل به همکاری هستین؟

  82. سلام تشکر میکنم بابت توضیح کامل که از آشنایی با انواع رب گوجه صادراتی در سایت قرار دادید

  83. سلام و وقت بخیر من از اون دسته از خانوم هایی بودم که همیشه خودم رب درست میکردم تا پارسال که همسرم سایت شما رو معرفی کرد و من از سایت شما خرید کردم واقعا محصولاتتون حرف نداره

  84. سلام
    گوجه فرنگی از نظر ارزش تغذیه ای اهمیت بسزایی دارد و در سال های اخیر تحقیقات زیادی در این خصوص انجام شده است. گوجه فرنگی یکی از رایج ترین سبزیجات مصرفی است که به صورت تازه خوری و کنسرو مورد استفاده قرار می گیرد.

  85. سلام عصرتون بخیر . خرید این محصول باعث شده برندهای متعددی فعالیت خود را در زمینه تولید و بسته بندی رب گوجه فرنگی آغاز کنند.

  86. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی باشه و همیشه انقد پر انرژی باشید با تشکر از شما وتیم فوق‌العاده عالی شما

  87. سلام ودرود رب های سایتتون خیلی کیفیت بالایی داره ومرغوب هست و به همه ی دوستانی که قصد خرید رب گوجه فرنگی دارند توصیه میکنم حتمن

  88. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

  89. سلام وقت بخیر محصولتون خیلی باکیفیت وخوس رنگ وخیلی غلیظ میباشد راضی بودم وبه دوستانم هم سایت شما رو معرفی کردم

  90. سلام مگه کدو هم اگر له بشه شبیه گوجه فرنگی می شه؟ خیلی عجیب بود این روش تقلب!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما