رب گوجه نیم کیلویی مرغوب با رنگ دهی طبیعی و طعم منحصر به فرد

شما مشتریان عزیز برای خرید رب گوجه نیم کیلویی مرغوب با رنگی دهی طبیعی و طعم منحصر به‌ فرد می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کنید و این محصول را با قیمت و کیفیتی عالی خریداری کنید.

رب گوجه نیم کیلویی مرغوب با رنگ دهی طبیعی و طعم منحصر به فرد

رب گوجه نیم کیلویی

رب گوجه نیم کیلویی

رب گوجه فرنگی جزو یکی از اصلی ترین چاشنی های مورد استفاده در غذاهای مختلف می باشد و جایگاه ویژه ای در سفره ایرانی دارد و سبب خوش رنگ و خوش طعم شدن غذاهای مختلف و به خصوص خورشت ها می شود این محصول دارای ارزش غذایی بسیار بالایی هم می باشد و می تواند نیاز بدن به ویتامین ها و املاح معدنی مختلف را تامین کند.

این محصول سرشار از ویتامین‌ ها و املاح معدنی زیر می باشد:

  • ویتامین c
  • ویتامین های گروه b
  • آنتی اکسیدان
  • ویتامین e
  • و …

همانطور که می‌دانید رب گوجه فرنگی از جوشیدن آب گوجه فرنگی تازه به دست می‌ آید بنابراین تمام خواص گوجه فرنگی را دارا می‌باشد و می‌تواند جایگزین این گوجه باشد، رب گوجه را هم می توانید در منزل تهیه کنید و هم به صورت آماده و پاستوریزه شده از فروشگاه های عرضه کننده تهیه نمایید.

هنگامی که برای خرید رب گوجه فرنگی به صورت آماده و پاستوریزه شده به بازار مراجعه می‌کنیم با انواع و اقسام برند های مختلف مواجه می‌شویم که می توانیم با توجه به بودجه خود، محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنیم اما بهتر است که برای خرید این محصول به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده به رویم تا اطمینان کافی داشته باشیم که محصولی درجه یک و کاملا بهداشتی را خریداری می کنیم.

شرکت های عرضه کننده رب گوجه فرنگی این محصول را در بسته بندی هایی با وزن های گوناگون تولید و روانه بازار می‌کنند از این رو افراد می‌توانند با توجه به میزان استفاده خود محصول مورد نظر را خریداری کنند و قابل ذکر است که رب گوجه فرنگی نیم کیلویی جزو یکی از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار است.

کیفیت گوجه استفاده شده برای رب گوجه فرنگی تاثیر بسیار زیادی در طعم و رنگ این محصول دارد و ارزش غذایی آن را کاهش و یا افزایش می دهد بنابراین بهتر است که تولیدکنندگان سعی کنند از گوجه فرنگی های کاملاً رسیده و مرغوب برای تهیه این محصول استفاده کنند تا بتوانند کمک شایانی به سلامتی مردم جامعه نمایند و در کنار این قضیه فروش خود را افزایش دهند و روز به روز به مشتریان خود بیفزایند.

آشنایی با برخی از خواص رب گوجه فرنگی برای بدن:

  1. رب گوجه فرنگی به دلیل داشتن حجم زیادی از لیکوپن قدرت مبارزه با سلول های سرطانی را دارد زیرا به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی این ماده به حساب می آید بنابراین با مصرف این محصول آقایان می توانند از ابتلا به سکته مغزی در امان باشند.
  2. این محصول سرشار از ویتامین های c ، e ، a می باشد به همین دلیل می تواند تاثیر بالایی در سلامتی پوست بدن داشته باشد و سبب شادابی پوست گردد.
  3. رب گوجه فرنگی می‌تواند بروز علائم پیری را به تعویق بیاندازد و مانند یک ضدآفتاب برای پوست بدن به حساب آید و باعث شود پوست ما در مقابل تابش اشعه های خورشید آسیب کمتری ببیند.
  4. این محصول حاوی پروبیوتیک می باشد از این رو تاثیر زیادی در حفظ سلامتی روده دارد و باکتری های موجود در روده را افزایش می دهد.
  5. با مصرف رب گوجه فرنگی می توانیم از لخته شدن خون در بدن پیشگیری کنیم و کمک زیادی به حفظ سلامت قلب و عروق نماییم این محصول می‌ تواند از سکته و ایست قلبی پیشگیری نماید.
  6. خوردن رب گوجه فرنگی در پیشگیری از ریزش مو و خشکی مو تاثیر زیادی دارد این محصول رطوبت موها را افزایش می‌دهد و باعث می‌شود که پوست سر دچار پوسته پوسته نگردد.

با توجه به تمام خاصی که رب گوجه فرنگی برای بدن دارد ولی بهتر است که مصرف این محصول را در حد متعادل نگه داریم و در مصرف آن زیاده روی نکنیم تا بدن دچار عوارض مختلف نشود.

قیمت رب گوجه نیم کیلویی تبرک

قیمت رب گوجه نیم کیلویی تبرک

همانطور که گفتیم برندهای مختلفی در بازار ارائه کننده رب گوجه فرنگی هستند ولی در بین همه آنها برند تبرک جزو یکی از قدیمی ترین و البته شناخته شده ترین برندهای موجود در بازار است که از دیرباز توانسته است مرغوب ترین محصولات غذایی را تولید و روانه بازار کند و رضایت مشتریان را جلب کند رب گوجه فرنگی تبرک دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و قدرت رنگ دهی مناسبی هم دارد.

رب گوجه تبرک به کمک دستگاه های کاملا اتوماتیک و بهداشتی و بدون دخالت مستقیم دست انسان تولید می شود به همین خاطر می توانیم اطمینان کافی داشته باشیم که موازین بهداشتی به درستی در حین تهیه این محصول رعایت شده است.

با توجه به وجود تغییرات دائمی قیمت ها در بازار عرضه انواع مواد غذایی و به خصوص رب گوجه فرنگی، نمی توانیم قیمت دقیق و ثابتی برای فروش رب گوجه فرنگی نیم کیلویی تبرک تعیین کنیم ولی شما مشتریان محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی این محصول می توانید با کارشناسان واحد فروش شرکت تبرک در تماس باشید و پس از دریافت اطلاعات مورد نظرتان اقدام به سفارش و خرید رب گوجه کنید.

چنانچه شما تمایل به استفاده زیاد از رب گوجه فرنگی داشته باشید می توانید این محصول را به صورت عمده از طریق شرکت تبرک خریداری کنید و قابل ذکر است که شرکت شرایط ویژه ای را برای مشتریان دائمی خود در نظر گرفته و رضایت مشتریان را در این زمینه به دست آورده است، قابل ذکر است که قیمت های ارائه شده توسط شرکت تبرک کاملا منصفانه و به سود مشتریان می باشد و از این بابت شما می توانید اطمینان کافی داشته باشید.

برای آنکه کیفیت رب گوجه فرنگی حفظ شود و بتوانیم با خیالی آسوده از سلامتی آن به مصرف این محصول بپردازیم بهتر است که شرایط نگهداری آن را به درستی مهیا کنیم که در این قسمت به برخی از این موارد اشاره می کنیم:

  1. بهتر است که رب گوجه فرنگی را در یخچال نگهداری کنیم.
  2. ترجیحاً سعی کنید رب گوجه فرنگی را درون ظروف پلاستیکی نگهداری نکنید و بهترین ظروف برای قرار دادن رب گوجه فرنگی ظرف های شیشه ای که دارای درب کاملاً محکمی هستند می باشند.
  3. پس از مصرف رب گوجه فرنگی درب آن را به خوبی کنیم تا هوا به درون ظرف می کند و رب گوجه کپک نزند.
  4. در هنگام استفاده از گوجه هیچگاه قاشق آغشته به مواد غذایی دیگر را به درون رب نزنید زیرا این کار سبب خراب شدن و کپک زدن رب گوجه می گردد.
  5. و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما