رب گوجه فرنگی حلبی ممتاز با کیفیت بسیار عالی و صد در صد طبیعی

برای تهیه بسیاری از غذاهای اصیل ایرانی باید از رب گوجه فرنگی استفاده کرد رب گوجه فرنگی حلبی ممتاز با کیفیت بسیار عالی و صد در صد طبیعی در این فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین به فروش می رسد این محصول در اوزان هشتصد گرمی تا هجده کیلو گرمی به بازار فروش عرضه می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رب گوجه فرنگی حلبی ممتاز با کیفیت بسیار عالی و صد در صد طبیعی

رب گوجه فرنگی حلبی

رب گوجه فرنگی حلبی برای تهیه رب گوجه فرنگی حلبی مراحلی وجود دارد که به طور خلاصه توضیح داده می شود؛ پس از گرفتن دانه ها و پوست گوجه فرنگی آن را در دستگاه مخصوصی در کارخانه می پزند و پس از چند ساعت تحت فشار قرار گرفتن گوجه ها و پس از غلیظ شدن رب گوجه فرنگی از آن یک کنستانتره به دست می آید که به عنوان چاشنی در بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد، گوجه فرنگی نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشترین استفاده از رب گوجه فرنگی حلبی در مکانهای بزرگ مانند در رستورانها، هتلها، بیمارستانها و غیره می باشد، گوجه فرنگی در تهیه بسیاری از غذاهای ایرانی مانند: قیمه، آبگوشت، دمپختک، خورشت خلال کرمانشاهی و غیره استفاده می شود البته ناگفته نماند که غذاهای خارجی که از رب گوجه برای تهیه آنها استفاده می شوند کم نیست که چند مورد از آنها نامبرده می شود؛ کیمچی( کره ای )، پاستا آرابیتا (ایتالیایی)، ژیگو (فرانسوی)، آنچیلادای (مکزیکی).

در هنگام تهیه رب گوجه فرنگی حلبی از بهترین ترکیبات و بسته بندی استفاده می شود، فروشنده رب گوجه فرنگی حلبی از بهترین گوجه فرنگی ها برای تهیه محصولات خود استفاده میکند و تمامی اصول و و قوانین تولید رب گوجه فرنگی را رعایت کرده تا بتواند رضایت مشتری را به دست آورد.

تولیدکنندگان ایرانی سعی می کنند تا در تولید رب گوجه فرنگی حلبی دقت لازم را به کار ببرند تا محصولات آنها تضمین کیفیت داشته باشد به همین دلیل بسیاری از آنها رب گوجه فرنگی را در دمای پاستوریزه دوبار حرارت داده و هیچگونه مواد افزودنی که غیر مجاز باشد و باعث رنگ و لعاب کاذب شود به محصول اضافه نمی کنند.

طی تحقیقاتی ثابت شده است که هفتاد گرم رب گوجه فرنگی حاوی سی و سه میلی گرم لیکوپن می باشد، و هر فردی مخصوص آقایان باید روزانه حداقل سی و سه میلی گرم لیکوپن را دریافت کنند تا در دراز مدت اثر مثبت لیکوپن را در سلامت بدن مشاهده کنند.

غلظت و کیفیت رب گوجه فرنگی حلبی با استفاده از شاخصی به نام بریکس اندازه گیری می شود هر چه بریکس یک رب گوجه فرنگی بالاتر باشد خواصی که در آن نهفته است بیشتر خواهد بود و به اصطلاح از غلظت بیشتری نیز برخوردار است.

خواص و اهمیت مصرف رب گوجه فرنگی حلبی:

  • بسیاری از پزشکان طب سنتی به این نتیجه رسیده اند که مصرف رب گوجه فرنگی در ابتدای فصول سرد سال از بروز بسیاری از بیماریهایی که به تضعیف سیستم ایمنی بدن منجر می ‌شود جلوگیری می کند، مصرف این محصول موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شده و بدن را در برابر بیماریهایی مانند آنفولانزا و سرماخوردگی مقاوم می کند.
  • یکی از ویژگیهای بارزی که در رب گوجه فرنگی موجود است خواص آنتی اکسیدانی آن می‌ باشد و این خاصیت به از بین رفتن عوامل مخرب دهان دندان کمک می کند، بسیاری از افراد معتقد هستند که مصرف مداوم رب گوجه فرنگی به عنوان چاشنی در بسیاری از غذاها به سلامت پوست و مو و شفافیت آنها کمک زیادی می کند این ماده غذایی می تواند به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی عمل کرده و موجب تقویت سلولهای پوستی شود.
  • با مصرف مداوم رب گوجه فرنگی می ‌توان بسیاری از مشکلات گوارشی مانند یبوست و دل دردهای طولانی مدت را درمان کرد زیرا ویتامینها و مواد معدنی که در این محصول وجود دارد باعث هضم راحتتر غذا می شوند.
  • طبیبان سنتی در گذشته بر این باور بودند که استفاده از گوجه فرنگی موجب لاغر شدن می شود زیرا فیبر فراوانی دارد و احساس سیری را در فرد ایجاد می ‌کند که از پرخوری جلوگیری کرده و موجب کاهش وزن می شود.
  • در تحقیقات دیگری ثابت شده است مصرف رب گوجه فرنگی موجب می‌شود تا کلسترول بد خون کاهش یافته و سلامت قلب و ضربان متعادل آن را به دنبال داشته باشد.
  • رب گوجه فرنگی اگر به روش طبیعی و از مواد مرغوب و درجه یک تهیه شده باشد توانایی این را دارد که باعث پاکسازی کبد شود، وقتی کبد از هرگونه مشکلی دور باشد و اصطلاحاً سالم باشد بدن نیز کارکرد بهتری خواهد داشت و‌ کمتر دچار بیماری می شود.

بهترین روش برای مصرف رب گوجه فرنگی:

روشهای مختلفی برای مصرف رب گوجه فرنگی وجود دارد یکی از این روشها حل کردن رب گوجه در آب می باشد به ‌عنوان‌ مثال تهیه غذای سنتی آبگوشت و یا قیمه خواص دریافتی این محصول را دو چندان می‌کند و بستگی به فرد دارد که چه میزان رب گوجه را در آب رقیق کند.

در هنگام استفاده از این محصول می‌ توان با پیاز قند موجود در رب گوجه فرنگی را تعدیل نمود و از خواص بی نظیر آن به همراه سیر و پیاز و انواع ادویه بهره برد به علاوه اینکه استفاده از سیر و پیاز و گوجه فرنگی طعم بهتری نیز به غذا می دهد و استفاده از این ماده غذایی مقوی در کنار بسیاری از حبوبات مانند لوبیا و عدس مواد مغذی موجود در غذا را افزایش داده و بدن با مصرف آن بیشترین میزان مواد معدنی را دریافت خواهد کرد.

روش نگهداری رب گوجه فرنگی حلبی:

افراد بعد از خریداری رب گوجه فرنگی حلبی قبل از اینکه درب آن را باز کنند می توانند آن را در دمای اتاق نگهداری کنید اما پس از باز شدن بهتر است که در یخچال نگهداری شود تا از ورود عوامل مخرب مانند کپک به درون محصول جلوگیری شود، معمولاً خریداران این محصول به صورت عمده رستوران داران و هتل داران هستند این چنین خریداران نیز می توانند رب گوجه حلبی خود را در یخچالهای صنعتی نگهداری کنند تا از فاسد شدن آنها جلوگیری شود.

قیمت رب گوجه فرنگی حلب

قیمت رب گوجه فرنگی حلب از بهترین محصولاتی که می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد رب گوجه فرنگی حلبی است، قیمت این محصول مناسب بوده و می توان آن را به صورت عمده نیز خریداری نمود بابت خرید عمده نیز هزینه کمتری را صرف خواهد شد، برای خرید این محصول کافی است که فرم مربوط به سفارش پر شود تا در اسرع وقت مشاورین این بخش با خریداران محترم تماس بگیرند.

قطعا این محصول قیمت مناسبتری را نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی خواهد داشت، کیفیت رب گوجه فرنگی حلب عالی است و از مواد درجه یک در تهیه آن استفاده شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما