رب گوجه صادراتی با قابلیت ماندگاری زیاد در برند های معتبر

از پرمصرف ترین انواع چاشنی های غذا رب گوجه صادراتی است که در برند های معتبر با قابلیت ماندگاری زیاد نیاز آشپزخانه های صنعتی و خانگی را تامین می کند.

رب گوجه صادراتی با قابلیت ماندگاری زیاد در برند های معتبر

رب گوجه صادراتی

رب گوجه صادراتی از فرآورده های به دست آمده از میوه گوجه فرنگی رب گوجه را می توان نام برد که تولید آن در کشور ما بسیار فراوان است و دلیل آن وسعت زیاد زمین هایی است که هر سال به کاشت گوجه فرنگی اختصاص می یابد.

این محصول توسط کارخانه های مختلفی در کشور تولید و از آن برای عرضه در داخل استفاده می شود اما همه رب گوجه تولیدی کیفیت یکسان ندارد و برخی از برند های این محصول در داخل کیفیت فوق العاده ای داشته و به بازارهای جهانی صادر می شوند.

وجه تمایز رب گوجه صادراتی با انواع رب های معمولی به طور قطع بسیار بیشتر از دو تا سه مورد است و بی دلیل نیست که این محصول به راحتی در بازار کشورهای دیگر فروش می رود.

کیفیت بسته بندی آن نیز قابل توجه است و تمام خصوصیات و ویژگی های را که رب با کیفیت باید داشته باشد در این محصول می‌توان مشاهده کرد و محصول مخصوص برای صادرات است.

این رب گوجه یک ماده غذایی بسیار عالی برای صادرکنندگان است که باید از این محصول ویژه استفاده نموده و آن را به بازار کشورهای مختلف صادر کنند چون راحت به فروش می رسد.

از امتیازات این رب گوجه ایرانی قیمت ارزان تر نسبت به بسیاری از برند های خارجی از جمله رب گوجه ترکی است که در کشور عراق عرضه می شود و نمونه ایرانی این محصول با داشتن همان کیفیت بسته بندی و قیمت بسیار ارزان تر رقیب جدی برای این محصول ترکی می باشد.

کشورهای حوزه خلیج فارس مصرف کننده این رب گوجه ایرانی هستند و سالانه حجم زیادی از این محصول به این کشورها صادر شده و در آنجا عرضه می شود.

این رب گوجه صادراتی نسبت به نمونه‌هایی که طی سالیان قبل تولید و عرضه می شدند دارای تنوع حجم بسته بندی متفاوت است به این معنی که این محصول در بسته بندی های یک نفره تا بسته بندی بزرگ به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود.

این رب برای تامین نیاز کارخانه های بسته بندی در این کشورها مورد استفاده قرار می گیرد تا به این ترتیب محصولی بسیار با کیفیت را در اختیار مشتریان قرار دهد و نیازهای خرد فروشگاهی و کارخانه ای را تامین کند.

رب گوجه صادراتی مشهد

رب گوجه صادراتی مشهد بهترین انواع رب های گوجه در کشور توسط کارخانه تولید کننده این محصول در مشهد تولید و به صورت یکی از معروفترین برند های رب در بازار داخلی عرضه می شود تا نیاز صادر کنندگان این محصول در بازار های دیگر را تامین کند.

این رب گوجه استثنایی به خاطر استفاده از بهترین انواع گوجه فرنگی در تهیه آن از طعم فوق‌العاده‌ای برخوردار است و بسیار خوش رنگ نیز می باشد.

مزیت ویژه این رب این است که در تولید از هیچ ماده نگهدارنده و غیر طبیعی استفاده نشده است و به همین دلیل نسبت به گوجه کم کیفیت که دارای ماده نگهدارنده است دارای ماندگاری کمتری می باشد.

فراهم کردن شرایط نگهداری مناسب برای این محصول مدت زمان نگهداری آن را افزایش می دهد البته نگهداری آن در یخچال بهترین گزینه است و مدت بیشتری آن را سالم نگه می دارد.

این رب گوجه صادراتی از میزان نمک بسیار مناسبی برخوردار است و سایر ترکیبات موجود در آن نیز بر روی برچسب این محصول به نمایش گذاشته شده تا خریداران از نوع مواد باخبر شوند.

ضمن این رب بسیار خوش طعم و غلیظ بوده و دارای بسته بندی های بسیار متنوع است و همین باعث شده در هر دو بازار داخلی و خارجی جذابیت زیادی برای خریداران داشته باشد و هر نوع نیاز موجود در بازار از جمله نیازهای مسافرتی، خانگی و عمده را پاسخ خواهد داد.

از دیگر مزیت هایی که در آب گوجه صادراتی مشهد وجود دارد قیمت آن هست چون وقتی انواع آن وقتی توانایی رقابت با نمونه های خارجی از نظر قیمت را نداشته باشد عملاً برای صادرات مناسب نخواهد بود و به این ترتیب صادر کننده از فروش آن در داخل و خارج کشور سود نخواهد برد.

این محصول باید تفاوت قیمت مناسبی با انواع برند های خارجی این محصول در دیگر بازارها داشته باشد و با آنها از این لحاظ رقابت کند که رب گوجه مشهد این ویژگی بارز و استثنایی را دارد و تجارت در خارج از کشور بسیار سودآور خواهد بود.

رب گوجه اسپتیک صادراتی

رب گوجه اسپتیک صادراتی یکی از اشکال رایج رب گوجه صادراتی به کشور های مختلف بسته بندی اسپتیک آن است که در واقع بشکه های بزرگ پلاستیکی با حجم بسیار زیاد است و به این ترتیب نیاز کارخانه ها و کارگاه های بسته بندی در خارج از کشور را تأمین خواهد کرد.

در این نوع خاص از رب نمک به آن اضافه نشده تا کارخانه بر اساس نوع محصول تولیدی میزان نمک مورد نظر را به آن اضافه کند و به این ترتیب یکی از انواع رب گوجه صادراتی متفاوت خواهد بود که از نظر اقتصادی سودآور است.

این محصول به صورت عمده و در تناژ بالا عرضه می شود و حجم زیادی را به خریداران این محصول در داخل کشور ارائه خواهد کرد همچنین این رب این رب خاص از غلظت بسیار بالایی برخوردار است و در بشکه عرضه می شود.

نوع بشکه ای این رب دارای درب آسان بازشو بوده و به صورت کاملا پلمپ به دیگر کشورها صادر خواهند شد به گونه‌ای که امکان ورود هوا به درون این بشکه های رب وجود ندارد و کاملا سالم به دست مشتریان در بازارهای داخل و خارج کشور خواهد رسید.

این رب نسبت به انواع بسته بندی این محصول از قیمت ارزان تری برخوردار است زیرا در هر یک از این بشکه ها بیشتر از ۲۰۰ کیلوگرم رب گوجه فرنگی وجود دارد و به عبارتی این محصول شکل فله این محصول است.

کارخانه های بسیار زیادی در خارج از کشور به دلیل کیفیت بالای آن مشتری عمده و همیشگی این محصول هستند و صادر کنندگان نیز از کیفیت خوب آن برای تامین نیاز مشتریان خود در شکل عمده استفاده می کنند.

بشکه های مورد استفاده برای نگهداری رب گوجه اسپتیک صادراتی از پلی اتیلن درجه یک ساخته شده است بنابراین قرار دادن بلند مدت این رب در داخل این بشکه ها هیچ نوع تغییری در طعم محصول ایجاد نخواهد کرد و گوجه با همان کیفیتی که از ابتدا داشته در این بشکه باقی خواهد ماند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما