خرید رب گوجه فرنگی سحر

برای اینکه بتوانید غذاهای خوشمزه ای تهیه کنید نیاز به چاشنی منحصر به فردی دارید که یکی از آنها رب گوجه فرنگی می باشد در حال حاضر ما دارای نمونه های متنوعی از انواع رب گوجه فرنگی هستیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید رب گوجه فرنگی

از پرمصرف ترین انواع چاشنی های غذایی می توانیم به رب گوجه فرنگی اشاره داشته باشیم از رب گوجه فرنگی به عنوان طعم‌ دهنده و رنگ ‌دهنده در انواع غذاها استفاده می شود و جایگاه ویژه ای در آشپزی ایرانی دارند، در اکثر غذاهای سنتی و اصیل ایرانی همچون خورشت قیمه، آب گوشت و غیره از رب گوجه فرنگی استفاده می شود.

این رب به وجود آمده از مواد اولیه با کیفیت است و استقبال از خرید آن بسیار زیاد می باشد مرکز خرید رب گوجه فرنگی سحر تمام تلاش خود را انجام می دهد تا بهترین و با کیفیت ترین این نمونه از محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد در این زمینه رب گوجه فرنگی به بازار صادرات هم می ‌رسد و کشورهای کثیری نسبت به تهیه و با کیفیت ترین نمونه از آنها از خود رغبت نشان می دهند.

برای تهیه این چاشنی خوشمزه به مواد اولیه زیر نیاز دارید:

  • گوجه فرنگی ۴ کیلوگرم
  • روغن مایع ۵۰ گرم
  • نمک ۲۰ گرم
  • آب ۱ کیلوگرم

نکته ای که برای تهیه آن باید توجه داشته باشید استفاده از گوجه های باکیفیت است، از گوجه های گوشتی و سفت استفاده داشته باشید در ابتدای کار گوجه فرنگی خود را به خوبی مورد شست و شو قرار دهید و سپس آن را با یک کارد تیز به صورت چهار قاچ خورد نمایید و آن را در قابلمه های بزرگ بریزید در مرحله بعد قابلمه را روی حرارت زیاد قرار داده و اجازه دهید آب گوجه فرنگی شما به خوبی از آن خارج شود، این کار سبب می شود تا پوست گوجه فرنگی شما به راحتی از گوشت آن جدا شود با توجه به اینکه حرارت زیاد است مراقب باشید که گوجه فرنگی شما به کف قابلمه تان نچسبد.

پس از اینکه گوجه فرنگی شما به خوبی نرم شد، قابلمه را از روی حرارت بردارید بعد از یک توری سیمی با سوراخ های ریز استفاده داشته باشید و آن را روی قابلمه قرار دهید گوجه فرنگی را با فشار دست روی توری فلزی خود صاف نمایید برای احتیاط چند بار گوجه فرنگی خود را صاف کنید، توجه داشته باشید که گوشت و آب گوجه فرنگی شما باید از توری رد شود چرا که رد شدن پوست یا تخم گوجه فرنگی سبب می‌ شود که رب شما خیلی سریع کپک بزند و خراب شود بنابراین گوجه فرنگی خود را با دقت از صافی رد کنید.

بعد از اینکه صاف کردن گوجه فرنگی شما تمام شد قابلمه حاوی گوجه فرنگی صاف شده خود را روی حرارت ملایم قرار دهید تا به خوبی غلیظ شود با پیدا کردن غلظت به آن نمک اضافه کنید و با رب مخلوط نمایید برای اینکه به غلظت کافی رب گوجه فرنگی خود برسید می توانید با یک قاشق روی رب خط ایجاد نمایید در صورتی که خط ایجاد شده خیلی سریع رفت، رب شما به غلظت کافی نرسیده است و باید آن را در مدت بیش تری روی حرارت قرار دهید تا غلیظ تر شود، اگر هم زمان زیادی طول کشید تا خط ایجاد شده پر شود، یعنی رب شما تغلیظ شده و آماده می باشد.

تا زمانی که رب گوجه فرنگی کمی غلیظ شود باید آن را به طور متداول هم بزنید تا ته نگیرد سوختن رب سبب بدتر شدن آن خواهد شد پس از اینکه رب گوجه فرنگی به غلظت خود رسید روغن مایع را به آن اضافه کنید و خوب با رب مخلوط نمایید تا رنگ رب شما درخشان شود.

شما می ‌توانید از میزان بیش تری روغن مایع استفاده داشته باشید پس از اینکه رب گوجه تهیه شما آماده شد، زیر آن را خاموش کرده و اجازه دهید در دمای محیط به خوبی خنک شود، آن را در یک ظرف شیشه ای درب دار بریزید و در یخچال یا فریزر نگهداری کنید.

با توجه به اینکه رب گوجه فرنگی شما به صورت خانگی تهیه شده است و حاوی مواد نگهدارنده نیست، احتمال کپک زدن آن بیش تر می باشد شما باید به چند نکته توجه داشته باشید تا احتمال کپک زدن رب شما به کم ترین میزان خود برسد زمانی که گوجه فرنگی را خرد می کنید اجازه ندهید که تخمه یا پوست گوجه فرنگی شما از صافی عبور کند.

گوجه فرنگی خود را زود از روی حرارت بردارید و اجازه دهید به غلظت خوبی برسد گوجه فرنگی شل و آبکی خیلی سریع کپک خواهد زد پس از هر بار مصرف درب ظرف آب خود را به خوبی محکم ببندید تا هوا از بیرون وارد ظرف رب گوجه فرنگی شما نشود.

به طور معمول برای گرفتن یک کیلو گرم رب گوجه فرنگی به ۴ کیلو گرم گوجه فرنگی نیاز دارید، گوجه فرنگی های آبکی در میزان ۵ تا ۶ کیلو گرم می تواند یک کیلوگرم رنگ بدهند، بهتر است که رب گوجه فرنگی خود را در ظروف شیشه ای نگهداری کنید برای اینکه گوجه فرنگی شما ماندگاری بالاتری داشته باشد توصیه می کنیم که روی سطح رب گوجه فرنگی کمی روغن زیتون اضافه کنید، با این روش می توانید بدون مواد نگهدارنده رب خود را تا یک سال نیز حفظ کنید در صورتیکه تمایل دارید با روشی سریع در کم ترین زمان ممکن رب گوجه فرنگی تهیه کنید می توانید برای پوره کردن گوجه از مخلوط کن استفاده داشته باشید.

برای خرید رب گوجه فرنگی روش های بسیار زیادی وجود دارد اما ما به شما توصیه می کنیم که آنها را از طریق درگاه اینترنتی تهیه نمایید با این وجود خرید برای شما به صرفه تر خواهد شد و می توانید در کم ترین زمان ممکن رب خود را تهیه کنید.

رب گوجه فرنگی سحر

شما با پر کردن فرم های موجود بر روی همین وب سایت می توانید در اسرع وقت نسبت به تهیه رب گوجه فرنگی سحر اقدام نمایید با این وجود شما آنها را به صورت عمده می توانید تهیه کنید و دست واسطه را از معامله حذف کنید.

عرضه کننده تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا بهترین رب گوجه فرنگی را در قالب بسته بندی های ویژه ای در اختیار شما عزیزان قرار دهد و در مواردی به ارائه عمده آنها می پردازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما