خرید رب گوجه فرنگی خوشرنگ بدون واسطه از تولید کنندگان با قیمت مناسب

رب گوجه فرنگی از پر مصرف ترین چاشنی هایی است که در غذا های ایرانی استفاده می شود و رنگ و لعاب ویژه ای به غذا ها می دهد، می توانید رب گوجه فرنگی کاملا طبیعی و خوشرنگ را به طور مستقیم از تولید کنندگان ما با قیمت مناسب خريداری کنید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید رب گوجه فرنگی خوشرنگ بدون واسطه از تولید کنندگان با قیمت مناسب

خرید رب گوجه فرنگی

خرید رب گوجه فرنگی راز خوشمزه بودن غذاهای ایرانی خوش رنگ و لعاب که اوازه جهانی دارند در چاشنی هایی است که به غذا افزوده می شود، یکی از موادی که طعم و رنگ بی نظیری به غذا های ایرانی خصوصا خورشت ها می دهد و به وفور در پخت غذا استفاده می شود رب گوجه فرنگی است.

در گذشته مادرانمان به صورت خانگی رب گوجه فرنگی تهیه می کردند و آن را برای مصرف یک سال ذخیره می کردند، امروزه کمتر کسی رب خانگی تهیه می کند.

رب گوجه فرنگی سس غلیظ تولید شده از گوجه فرنگی است و هر چه از گوجه‌ فرنگی‌ های تازه‌ تر و سالم تر استفاده کنید کیفیت رب گوجه بهتر خواهد بود.

کیفیت رب گوجه ای که برای پخت غذا استفاده می کنید تاثیر مستقیمی بر کیفیت غذا دارد.

تولید رب گوجه برای اولین بار در کشور ایتالیا آغاز شد و به دلیل محبوبیت زیاد به سایر نواحی جهان گسترش یافت.

گوجه فرنگی های محلی میزان رب کم تری تولید می کنند ولی ماندگاری رب گوجه فرنگی های محلی بیش تر است و دیر تر کپک می زند.

رب گوجه فرنگی دارای ویتامین های A,C,K,B و آهن و پتاسیم می باشد.

ویتامین C موجود در رب گوجه به تولید کلاژن در پوست و در نتیجه سفتی و استحکام ان کمک می کند، و به این ترتيب از پیری پوست جلوگیری می کند، به علاوه خود ویتامین C و پتاسیم موجود در گوجه فرنگی به بسته شدن منافذ باز پوست کمک می کند.

ویتامین C همچنین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و از ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزا جلوگیری می کند، پس در فصول سال مصرف رب گوجه فرنگی که سرشار از ویتامین C است را فراموش نکنید.

گوجه فرنگی خاصیت اسیدی دارد و باعث می شود ادرار و مجاری اداری استریل بمانند و از ابتلا به عفونت ادراری جلوگیری می کند.

رب گوجه خواص پروبیوتیک دارد که به سلامت روده ها و افزایش باکتری های مفید روده کمک می کند و این خواص در گوجه فرنگی خام کمتر وجود دارد.

رب گوجه با مواد مغذی که دارد از ایجاد لخته در عروق خونی و ابتلا به بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

ترکیب رب گوجه فرنگی با روغن های گیاهی یک ماسک موی فوق العاده برای پیشگیری از ریزش مو است.

رب گوجه فاقد هر گونه چربی است و هر قاشق رب حدود ۱۳ کالری دارد و برای افراد دیابتی مشکلی ایجاد نمی کند.

رب گوجه همچنین دارای لیکوپن می باشد که نوعی آنتی اکسیدان قوی است و با از بین بردن رادیکال های آزاد از ابتلا به بعضی سرطان ها جلوگیری می کند.

شواهد نشان داده افرادی که رب گوجه فرنگی بیش تری مصرف می کنند کمتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات هستند.

همچنین لیکوپن از پوست در برابر اشعه آفتاب محافظت کرده و آفتاب سوختگی را کاهش می‌دهد.

هنگام استفاده از رب، آن را با کمی آب جوش مخلوط کنید تا رنگ و تاثیر بیش تری داشته باشد.

ویژگی های رب گوجه فرنگی با کیفیت

یکی از راه هایی که برای شناسایی رب خوب وجود دارد توجه به بازتاب نور از سطح رب است به این صورت که رب نباید خیلی براق باشد اما علت چیست؟

در بعضی کارخانه ها برای تولید رب به گوجه ها نشاسته اضافه می کنند و همین باعث برق انداختن و بازتاب زیاد نور از سطح رب می شود.

همگن و یکنواخت بودن رب

وقتی کمی رب گوجه فرنگی را در دهان بگذارید باید به راحتی اب شود و باقی مانده نداشته باشد، این باقی مانده نشانه استفاده از موادی غیر از گوجه فرنگی است مثل سبزیجات و کدو و سیب زمینی.

یک روش دیگر هم وجود دارد به این صورت که مقداری رب گوجه را در کمی روغن تفت دهید و رب بعد از تفت دادن نباید حالت گلوله گلوله و سیاه در بیاید و اگر به این شکل رب تغییر کرد نشانه وجود ناخالصی است.

رنگ رب

رب گوجه فرنگی باید رنگ ارغوانی داشته باشد و قرمز بودن زیاد می تواند نشانه افزودن رنگ های خوراکی به رب باشد.

غلظت رب

رب مرغوب سفت و غلیظ است و نگهدارنده کمی در ان استفاده شده ولی رب های شل چون زود کپک می زنند به انها مقدار زیادی مواد نگهدارنده اضافه می کنند.

شناسایی برخی دیگر از ویژگی های رب خوب بدون داشتن ابزار های مخصوص ازمایشگاهی ممکن نیست.

یکی دیگر از روش های تشخیص رب با کیفیت این است که یک قاشق رب گوجه فرنگی را در ظرفی بریزید و چند دقیقه صبر کنید اگر آبی از رب جدا نشد نشانه با کیفیت بودن رب گوجه فرنگی است.

طرز تهیه رب گوجه فرنگی

گوجه فرنگی های مرغوب پس از خریداری از کشاورزان توسط دستگاه های اتوماتیک شسته می شوند سپس گوجه فرنگی های گندیده و نا سالم توسط نیروی انسانی جدا شده و گوجه فرنگی های سالم توسط دستگاه های خرد کن به چند تکه تقسيم می شوند، در مرحله ی بعدی گوجه ها را نیم پز می کنند و آب گوجه فرنگی ها را می گیرند و پوست و تفاله را جدا می کنند، سپس با حرارت بالا آب گوجه فرنگی را می پزند تا خوب غلیظ شود و به آن نمک و چاشنی اضافه می شود و وارد قسمت بسته بندی می شود.

نگهداری صحیح رب گوجه فرنگی

رب گوجه فرنگی را در ظروف شیشه ای و در طبقه ی بالای یخچال می توانید به مدت طولانی نگهداری کنید، گوجه فرنگی چون خاصیت اسیدی دارد باعث خوردگی ظروف فلزی می شود و همین باعث فاسد شدن رب می شود.

هنگام استفاده از رب گوجه فرنگی حتما از قاشق تمیز و خشک استفاده کنید.

رعایت این نکات به طولانی شدن مدت نگهداری رب گوجه کمک می کند.

در مجموعه ی ما برای تهیه رب گوجه فرنگی از بهترین گوجه فرنگی ها که از مزارع کشور عزیزمان چیده شده است و کاملا ارگانیک و بدون هیچ گونه مواد شیمیایی هستند استفاده می شود، نیروی انسانی با دقت گوجه فرنگی های نا سالم را جدا می کنند و از هیچ گونه مواد نگهدارنده و آسیب رسانی حین تهیه رب استفاده نمی شود.

از طریق سایت ما می توانید خرید رب گوجه فرنگی خوشرنگ بدون واسطه از تولید کنندگان با قیمت مناسب را تجربه کنید و مشتری دائم ما شوید.

می توانید با اطمینان کامل از طبیعی بودن و با کیفیت بودن رب گوجه های ما خريداری کنید و از طعم و رنگ بی نظیر آن در غذا های خود لذت ببرید.

قیمت رب گوجه فرنگی

قیمت رب گوجه فرنگی تولید کنندگان ما به سود کم تر و فروش بیش تر راضی هستند، قیمت فروش محصولات ما کاملا رقابتی است و ما محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب را به شما خریداران عزیز ارائه می دهیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما