خرید رب گوجه صنعتی مورد تایید سازمان بهداشت از تولید کننده

یکی از بهترین انواع درجه یک رب گوجه صنعتی را که استاندارد های مورد تایید سازمان بهداشت کشور را دارد از طریق ارتباط مستقیم با تولید کننده این محصول با پایین ترین نرخ می توان برای خود به دست آورد.خرید رب گوجه صنعتی مورد تایید سازمان بهداشت از تولید کننده

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

رب گوجه صنعتی

رب گوجه صنعتی گوجه فرنگی از میوه هایی است که کاربرد آن در تهیه غذاهای مختلف بسیار زیاد است و از آن فرآورده های مختلفی نیز به دست می آید که یکی از مهمترین آنها رب گوجه فرنگی است که به عنوان چاشنی غذای پر مصرف مورد استفاده قرار می گیرد.

رب گوجه صنعتی در واقع محصولی است که از گوجه فرنگی های مخصوص تهیه رب گوجه و در کارخانه تولید می شود و دلیل نامگذاری آن به رب صنعتی تولید آن با استفاده از دستگاه های صنعتی و به صورت کاملا اتوماتیک می باشد.

در تهیه این رب ابتدا گوجه فرنگی های سالم و آبدار را از مزارع به کارخانه های تولید کننده رب گوجه انتقال می دهند سپس با استفاده از دستگاه های مختلف نسبت به آبگیری از آنها اقدام می کنند و بدون ایجاد شکستگی در هسته های درون میوه گوجه فرنگی آب آن را گرفته و تفاله گوجه فرنگی را جدا می کنند سپس این آب را از فیلترهای مختلفی عبور داده تا عاری از مواد جامد باشد چون وجود ماده جامد باعث کاهش کیفیت این محصول در نهایت خواهد شد تا با انجام فیلتراسیون در این مرحله رب گوجه تولیدی از بافت یکدستی برخوردار باشد.

در تولید این رب گوجه از روش های مناسب برای غلیظ کردن آب گوجه استفاده می شود به این ترتیب که با روش های امروزی آب موجود در این محصول از آن خارج می شود که یکی از بهترین این روش ها استفاده از خلا است تا بدون اعمال حرارت بر آب گوجه و تغییر در ترکیبات و مواد مغذی موجود در آن رطوبت از آن خارج شود و آنچه که باقی می ماند گوجه خوش رنگ و سرشار از مواد مغذی باشد.

رب گوجه صنعتی تنها به خاطر کیفیت آن اهمیت ندارد بلکه از قوطی ها و ظرف های مناسب برای نگهداری این محصول استفاده می شود که معمولا به شکل قوطی فلزی هستند اما ظرف های شیشه ای و بشکه های پلاستیکی نیز برای این کار استفاده می کرد که هر یک دارای کاربردهای متفاوتی می باشند.

بسته بندی های قوطی فلزی این محصول برای ارائه آن به بازارهای جهانی استفاده می شود در حالی که ظروف شیشه ای برای ارائه محصول در بازار داخلی مناسب هستند همچنین از شکل بسته بندی بشکه ای نیز برای ارائه این محصول به کارخانه های بسته بندی رب گوجه در داخل و خارج کشور استفاده خواهد کرد بنابراین تنوع بسته بندی در این محصول بسیار زیاد است.

نکته بسیار مهمی که خریداران این رب باید در تهیه و درخواست آن باید در نظر داشته باشند تاریخ تولید این محصول می باشد به این ترتیب که هر چه تاریخ تولید درج شده بر روی بسته بندی این محصول جدید تر باشد خرید آن مناسب تر خواهد بود چون برای عرضه در فروشگاه ها و صادرات به بازارهای دیگر کشورها راحت تر می توان استفاده کرد.

بهترین این محصول فاقد مواد نگهدارنده است و این مسئله برای مشتریان به خصوص در خارج از کشور اهمیت زیادی دارد چون وجود مواد نگهدارنده به خصوص مواد نگهدارنده شیمیایی ارزش غذایی این محصول را به شدت کاهش می دهد و آن را برای سلامتی نامناسب می نماید بنابراین کسانی که قصد صادرات این رب را به کشورهای مختلف دارند این نکته را باید حتماً در نظر داشته باشند که از خرید رب حاوی مواد نگهدارنده خودداری نمایند.

در نمونه های جدید این رب گوجه صنعتی از مواد طعم دهنده مختلف نیز استفاده می شود تا به این ترتیب این محصول از تنوع مزه برخوردار باشد و به این شکل محصول جدید را به خریداران آن ارائه نماید تا در نهایت وجود تنوع در طعم و مزه این رب بر میزان فروش این محصول در بازارهای مختلف تاثیر بگذارد.

این رب صنعتی بسیار خوش رنگ است اما برخلاف تصور بسیاری از افراد رنگ جگری یا قرمز بسیار تیره ندارد و دلیل این مسئله نیز عدم استفاده از حرارت در تولید این می باشد چون نمونه هایی که دارای رنگ تیره هستند در اثر حرارت زیاد و نامناسب قندهای موجود در آنها دچار تغییر شده و به این ترتیب رنگ آنها تیره می شود و در واقع این رب ارزش غذایی کمتری دارد.

رب گوجه شرکتی

رب گوجه شرکتی از برخی میوه ها مانند گوجه فرنگی برای تهیه چاشنی های بسیار خوشمزه جهت غذاهای گوناگون استفاده می شود که گوجه فرنگی یکی از پرمصرف ترین آنها می باشد و جهت تهیه رب گوجه در انواع شرکتی مورد استفاده قرار می گیرد.

رب گوجه شرکتی با برند معروف تولید کننده آن در داخل کشور ارائه می شود و نه تنها برای ارائه انواع مختلف به بازارهای داخلی کشور گزینه خوبی است بلکه برای کاربرد آن در صادرات به دیگر کشورها نیز بسیار فراوان است که در صورت بازاریابی خوب برای این محصول سود مناسبی نیز از تجارت آن حاصل خواهد شد.

این رب با کیفیت و بسیار خوشمزه از نظر قیمت نیز بسیار مناسب است و به راحتی با انواع رب گوجه فرنگی ترکی و سایر برندهای خارجی در بازارهای هدف رقابت خواهد کرد و به این ترتیب گزینه مناسبی جهت صادرات به کشورهای گوناگون است.

مشخصات این رب گوجه از نظر نوع ترکیبات، میزان نمک و وجود یا عدم وجود ماده نگهدارنده در آن به صورت برچسب بر روی ظرف بسته بندی این محصول موجود بوده و تاریخ تولید و انقضا نیز درج شده است و به این ترتیب خریدار داخلی و خارجی با مشاهده آن اطلاعات کاملی در مورد این محصول به دست خواهند آورد تا به این شکل از مناسب بودن کیفیت این رب برای خود و اهداف مورد نظر اطمینان حاصل کنند.

خرید این رب گوجه بسیار راحت و کم دردسر است به این شکل که با خرید اینترنتی از هر جای ایران و با پایین ترین قیمت ممکن قابل تهیه بوده و مشتری بدون حضور در محل عرضه این رب گوجه را با پایین ترین نرخی که انتظار می رود برای خود تهیه خواهد کرد و جهت مصرف داخلی در فروشگاه های عرضه مواد غذایی یا برای صادرات به بازارهای جهانی از آن استفاده می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما