خرید رب گوجه اسپتیک مرغوب با بسته بندی صد در صد اصولی

جهت خرید رب گوجه اسپتیک مرغوب که دارای بسته بندی های صد در صد اصولی هستند می توان از طریق فضای مجازی عمل کرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید رب گوجه اسپتیک مرغوب با بسته بندی صد در صد اصولی

رب گوجه اسپتیک

رب گوجه اسپتیک در حالت کلی رب یک ماده غذایی مکمل بوده که در انواع غذا ها استفاده می شود و بدون وجود این ماده غذایی غذا های دیگر خوشمزه نیستند و لعاب کافی را دارا نمی باشند آن ها در ماکارونی، خورشت و غیره استفاده می‌ شوند و برای تولید رب به شیوه های مختلفی عمل می شود، امروزه بسته‌ بندی مهمترین گزینه‌ای است که هنگام تولید رب ها باید مد نظر قرار بگیرد.

همان طور که می دانید رب گوجه اسپتیک یکی از انواع رب هایی می باشد که به صورت فله عرضه می گردد در واقع فله بودن آن ها با همان نام اسپتیک را به خود گرفته است، در این روش کارخانه ها رب ها را در حجم های زیادی درون بسته بندی های مختلف قرار می دهند این بسته بندی جهت ارسال به قسمت های دیگر و برای بسته بندی در شیشه و قوطی های کوچک صورت می گیرد.

در واقع بسته بندی نوع اسپتیک سبب می‌ شود که این رب ها دارای ماندگاری بیشتری شوند و بتوان آن ها را در فضای خارج و آزاد قرار داد، این رب ها در بیرون از سردخانه نیز خراب نمی شوند انواع رابطه های فله حتماً باید در فضای سردخانه باشد تا خراب نشود ولی رب های اسپیتک احتیاجی به فضای سردخانه ندارند و ماندگاری زیادی دارند.

همچنین ویژگی مهم دیگری رب ها این است که آن ها از نوع صادراتی هستند در نتیجه توجه بازار های خارجی را جلب کرده اند و مشتریان زیادی به این رب ها علاقه پیدا می کنند.

این رب ها درون بشکه های نو و تمیز قرار می گیرند و به دیگر بازار های خارجی ارسال می شوند، نوع صادراتی آن ها مختص کشور های خارجی و صادراتی بوده و نوع معمولی آن ها نیز از کارخانه هایی که در کشور خود ما وجود دارد، بسته بندی می گردند و به فروش می رسند.

در حالت کلی اسپیتک فرآیندی بوده که باعث می‌ شود مواد غذایی بسته بندی پیدا کنند که احتیاج به یخچال ندارد این فرآیند به صورت چند مرحله انجام می شود:

  • استریلیزاسیون محصول با کمک حرارت
  • استریلیزاسیون کردن محصول هنگام بسته بندی
  • نگهداری از استرلیزه هنگام انجام بسته بندی

رب گوجه آفتابی

رب گوجه آفتابی

پخت رب عمل کاملا مناسب و درآمد زا می باشد و از گذشته تاکنون افراد زیادی وجود داشتند که به این کار علاقه زیادی نشان داده اند خانم های خانه دار رب را در منزل تهیه می‌ کردند و انواع روش های بسته بندی شده نیز کارخانه های مختلف تولید می شدند.

در کل تهیه رب گوجه به دو صورت خانگی و صنعتی انجام می شود، نوع خانگی آن ها دارای اهمیت بسیار زیادی است و کاملا سالم و ارگانیک می باشد، روش دیگری نیز وجود دارد و به آن روش آفتابی تولید رب می گویند.

در گذشته اعتقاد بر این بود که نور خورشید می‌ تواند تمامی بوی های گوجه ها و میکروب های آن ها را نابود کند، به خاطر همین از نور خورشید جهت تهیه رب استفاده می شود، در این روش رب ها طعم مناسب و خاصی به خود می گرفتند و دارای خواص بسیار بیشتری می شدند، این روش دربردارنده هزینه های کمی بود و بسیار مورد استقبال قرار گرفت در این روش باید مواد اولیه تازه مانند گوجه، روغن و نمک در دسترس باشد.

انتخاب گوجه های گوشتی و آبدار برای تولید این رب ها بسیار مناسب می باشد، در مرحله اول باید گوجه ها شسته شود و سپس اجازه دهید تا درون آبکش آب آن ها از بین برود و گوجه هایی که دارای اندازه بزرگ هستند و قرمز رنگ می باشند را باید تکه تکه کرده و سپس طعم دهنده های مختلف را به آن ها اضافه کرد، در این روش می توان مقداری نمک را بر روی گوجه ها پاشاند.

با پاشیدن نمک در اولین مرحله باعث می‌ شود که گوجه ها آب بیشتری داشته باشند، آب از این گوجه ها جدا می گردد همچنین نمک وارد طعم گوجه ها می شود و از آن ها در برابر کپک زدن محافظت می کند، این گزینه بسیار مناسب می باشد سپس مخلوط آماده شده را در مقابل نور خورشید قرار می دهند و خورشید باعث می شود که رب ها تولید شوندـ

در مرحله بعدی باید گوجه ها را درون قابلمه ریخته و درب آن را محکم بست و سپس آن را در مقابل نور خورشید در فضای بیرون قرار می دهند، بعضی از افراد که حوصله کافی برای پخت گوجه ها به روش آفتابی را ندارند، این محصول را در مقابل بر روی حرارت قرار می دهند و پس از این که حرارت کمی دیدند آن ها را خاموش کرده و در معرض نور خورشید قرار می دهند.

می توان در قابلمه را باز گذاشت و برای این کار باید توری و یا یک صافی بر روی آن ها قرار دهید تا هیچ گونه گرد و غبار و یا حشره به قابلمه ها نفوذ نکند، مدت زمان زیادی لازم است که گوجه ها در معرض نور خورشید باشند، چرا که آن ها به نور زیادی احتیاج دارد و بعد از دو روز به راحتی می توان گوجه ها را فشرده کرده و له نمود، با این روش آب آن ها کاملاً زیاد می شود و گوشت گوجه ها له شده و پوست آن ها نیز به راحتی جدا می گردد.

در مرحله بعدی از صافی استفاده می شود و تمامی هسته ها و ضایعات موجود در آب گوجه ها از آن ها جدا می گردد، سپس آب صاف و زلالی وجود دارد که در بردارنده خواص بسیار زیادی است، به راحتی می توان این آب را روی حرارت کم قرار داد، تا کاملا پخته شود در این روش آب اضافه گوجه ها از آن ها جدا می گردد و رب غلیظی در ته قابلمه باقی می ماند.

این روش ها بسیار مناسب بوده و هر چه فرآیند غلیظ کردن رب ها بهتر صورت بگیرد، مسلما پخت آن ها نیز بهتر بوده و مزه آن ها نیز مناسب است باید مرتب این رب ها را به هم بزنید تا که ته نگیرند و مزه ی آن ها تلخ نگردد، با حرارت کم آب گوجه ها به خوبی تبخیر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما