تولید رب گوجه فرنگی درجه یک

شرکت تجاری ما به عنوان یکی از مراکز تولید رب گوجه فرنگی درجه یک به صورت عمده است که از دیرباز مشغول فعالیت بوده و انواع رب گوجه فرنگی را تولید و به مشتریان خود ارائه کرده است، از اینرو شما می توانید سفارشات خود را در سایت شرکت ما ثبت نمایید و این محصول درجه یک را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن در محل حضور خود تحویل بگیرید، قابل ذکر است که ارسال رب گوجه فرنگی به سایر کشورهای دیگر هم در آمد زایی خوبی برای کشورمان به همراه دارد.

تولید رب گوجه فرنگی درجه یک

معرفی مراحل تهیه رب گوجه فرنگی صنعتی

معرفی مراحل تهیه رب گوجه فرنگی صنعتی

رب گوجه فرنگی صنعتی جزو یکی از انواع رب های پرطرفدار و پرفروش می باشد که غالباً به دلیل داشتن رنگ و طعم مناسب خیلی از افراد تمایل دارند که از این محصول جهت رنگ دهی و طعم دهی غذاهای خود از آن استفاده کنند.

فرآیند تهیه رب گوجه فرنگی صنعتی عبارتند از:

در ابتدا گوجه‌های با کیفیت جمع آوری شده و به کارخانه‌ های تولید رب گوجه فرنگی انتقال پیدا می‌ کنند، در کارخانه در ابتدا باید تمام گوجه فرنگی ها به صورت کامل مورد شستشو قرار گیرند و چنانچه گوجه گندیده و خراب در بین گوجه ها باشد جدا شود و پس از طی این مراحل گوجه ها وارد فرآیند تولید رب می شوند.

پس از طی مراحل بالا باید گوجه ها وارد بخش خردکن شوند و در آن قسمت گوجه ها توسط خردکن هایی که دارای تیغه های بسیار مقاوم و تیزی هستند خرد شود و پس از آن وارد مخزنی با حدود حجم یک متر مکعب می شوند در این مرحله باید گوجه ها داخل مخزن به طور کامل حرارت ببینند و کامل له شوند و سپس برخی از مواد افزودنی به آن اضافه شود.

و در نهایت پس از حرارت دهی مجدد رب گوجه فرنگی آماده می‌شود و به مکانی جهت بسته بندی رب گوجه فرنگی رنگ انتقال داده می‌ شود که در این مرحله رب درون قوطی های فلزی و یا شیشه رب گوجه فرنگی قرار داده شده و پلمپ می گردد و سپس برچسب هایی جهت درج اطلاعات مربوط به محصول بر روی بسته بندی قرار می گیرد.

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی

مراکز عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی صادراتی باید تمهیداتی متنوع برای پخش مستقیم و بدون واسطه این محصول در نظر بگیرند تا آن را در سریع ترین زمان با کیفیت و قیمتی مناسب به دست مشتریان برسانند تا همه افراد امکان خرید بهترین رب گوجه فرنگی صنعتی ارگانیک صادراتی را داشته باشند و هزینه خانواده ها به این نحو پایین تر می گردد و این قضیه مورد استقبال همه مردم قرار می‌گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما