بزرگترین تولید کننده رب گوجه فرنگی قرمز در ایران

بزرگترین تولیدکننده رب گوجه فرنگی قرمز کارخانه ای ذر ایران، این محصول را در بسته بندی های گوناگونی از جمله 10 کیلویی و اسپتیک به مشتریان ارائه می دهند. در صورتی که به دنبال خرید این محصولات می باشید، پیشنهادات خرید این محصولات در مرکز فروش ما را از دست ندهید.

بزرگترین تولید کننده رب گوجه فرنگی قرمز در ایران

تشریح فرآیند تولید رب گوجه فرنگی قرمز

تشریح فرآیند تولید رب گوجه فرنگی قرمز

پس از آنکه گوجه ها به کارخانه ی تهیه رب فرستاده می شوند، باید شسته شوند و گونه های مرغوب آن جدا شده تا برای رب گیری آماده شوند. پس از خشک شدن و تمیز کردن، گوجه ها وارد دستگاه های صنعتی جهت له شدن و گرفتن آب آن ها می شوند. سپس در لوله های بزرگی حرارت داده می شوند تا آب پوره ها به طور کامل بخار شوند و رب به غلظت برسند.

مواد افزودنی لازم مانند نمک و طعم دهنده های دیگر و مواد نگهدارنده به رب اضافه می شوند. مقداری از آن برای تعیین کنترل کیفی به آزمایشگاه مخصوصی فرستاده می شود که کیفیت آن مورد بررسی قرار گیرد. پس از اینکه تایید شد، برای بسته بندی آماده می شود که بر روی بسته بندی تاریخ تولید و انقضا و همچنین جزییات محصول مانند آدرس کارخانه تولیدی و نشان استاندارد و … بر روی آن درج می شود که خریدار بتواند با توجه به آن خرید بهتری داشته باشد.

رب گوجه کیلویی، در کشور از انواع گوجه تولید می شود که علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود. صادرات رب گوجه با استفاده از ترانزیت ها انجام می شود که با توجه به مسافت طی شده و هزینه های ایجاد شده در طول مسیر موجب افزایش قیمت کالا می شود. پس از رسیدن به مقصد با توجه به ارز آن کشور قیمت گذاری می گردد.


فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت رب گوجه فرنگی

فاکتورهای مهم در تعیین کیفیت رب گوجه فرنگی

همانطور که می دانید رب گوجه فرنگی باکیفیت تولید شده در کشور ایران، به دلیل اینکه دارای ویژگی ها و مشخصات خوبی می باشد، باعث رضایت افراد زیادی شده است. به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم راهکار های تشخیص رب گوجه فرنگی اصل را برای شما بیان کنیم. پس با ما همراه باشید تا بتوانید خرید منحصر به فردی داشته باشید:

  • رب با کیفیت و اصل از بهترین گوجه های سالم، تازه و رسیده قرمز رنگ تولید شده است. از این رو رنگی قرمز دارد و در صورتی که رنگ خوراکی به آن اضافه شود. رنگی غیر معقول داشته که با یک نگاه ساده به راهی قابل تشخیص است.
  • رب های مرغوب، بو و طعم مطبوعی دارند و پس از تفت دادن هیچ نوع بوی خامی در غذا حس نمی شود.
  • رب با کیفیت، غلظت قابل قبولی دارد و هیچ نوع بافت شل و روانی ندارد. البته غلظت آن خیلی بالا نیست و به راحتی می توان با قاشق آن را برداشت و استفاده کرد. بهتر است از قاشق تمیز و خشک استفاده کنید تا رب کپک نزند.
  • همچنین این رب ها به صورت بسته بندی شده حلبی و شیشه ای به فروش می رسد. هر کدام مشتریان مخصوص به خود را دارد که این بسته بندی ها از طعم و کیفیت خوب رب محافظت می کند.

فروشگاه اینترنتی رب گوجه فرنگی قرمز به قیمت عمده

فروشگاه اینترنتی رب گوجه فرنگی قرمز به قیمت عمده برترین کارخانه رب گوجه فرنگی با کیفیتی فوق العاده ارائه دهنده این محصول پر تقاضا به سراسر کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم می باشد. محصولات عرضه شده در این کارخانه از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردارند. به طوری که هر شخصی اگر یک بار از محصولات این کارخانه رب گوجه فرنگی استفاده کند، از طعم و رنگ بی نظیر آن لذت خواهد برد.

همان طور که میدانید رب گوجه فرنگی از مهم ترین چاشنی های غذای ایرانی محسوب شده و می تواند به انواع غذاها رنگ و طعم خاصی بدهد. چنانچه مایل به خرید رب گوجه فرنگی اعلا هستید پیشنهاد ما به شما خرید عمده آن به صورت فله ای و یا بسته بندی می باشد. چرا که علاوه بر خرید محصولی با کیفیت و درجه یک، از تخفیف در نظر گرفته شده جهت خرید عمده بهره مند می شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما