خرید بهترین رب گوجه 4 کیلویی با نازل ترین قیمت

رب گوجه فرنگی همان طور که از نامش پیداست، طی فرآیندی از گوجه فرنگی تولید می شود. رب گوجه فرنگی یکی از چاشنی های پر مصرف غذایی در سرتا سر جهان است که هم به عنوان طعم دهنده و هم به عنوان رنگ دهنده در صنعت آشپزی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید کنندگان پس از تولید می توانند ویژگی محصولات خود را از طریق فضای مجازی به اشتراک بگذارند. مصرف کننده ها می توانند قیمت رب گوجه 4 کیلویی را از طریق سایت های اینترنتی بررسی کنند.

خرید بهترین رب گوجه 4 کیلویی با نازل ترین قیمت

استانداردهای لازم برای تولید رب گوجه

استانداردهای لازم برای تولید رب گوجه رب های موجود در بازار به دو روش صنعتی و محلی تولید می شوند. در هر دو روش تولید، پس از انتخاب گوجه مناسب و خرید آن ها، ابتدا گوجه ها را شست و شو می دهند و پس از خشک کردن کامل آن ها، آب گوجه ها را می گیرند و بعد از صافی رد می کنند تا تخم گوجه ها گرفته شود.

در هنگام پختن باید مرتب آب گوجه فرنگی هم زده شود تا ته نگیرد، اگر ته بگیرد طعم بدی به رب می دهد وامکان تیره شدن رنگ رب نیز وجود دارد. دقت شود که هنگام تولید به آن آب اضافه نشود و هم چنین آب خود گوجه ها نیز به طور کامل تبخیر شود، زیرا وجود آب در داخل رب موجب فاسد شدن رب می شود.

در زمان مشخصی به آن نمک اضافه شود، وجود نمک نیز از فاسد شدن آن جلوگیری می کند. در روش صنعتی همه این مراحل توسط دستگاه های مجهز روز دنیا تولید می شود و در آن از مواد نگه دارنده استفاده می شود، اما در روش سنتی از هیچ گونه مواد نگه دارنده ای استفاده نمی شود و محصول کاملا ارگانیک می باشد.

در نهایت رب گوجه در مکانی فوق بهداشتی در بسته های مختلف قوطی و یا شیشه ای بسته بندی می شوند، تاریخ تولید و تاریخ انقضا نیز توسط کارشناسان تغذیه بر روی این بسته ها حک می شوند که ثابت کننده محصول با کیفیت است و در انواع برند های معتبر و نام آشنا عرضه بازار می گردد.

صفر تا صد صادرات رب گوجه فرنگی

صفر تا صد صادرات رب گوجه فرنگی رب گوجه فرنگی که در کشور ما تولید می شود بسیار مرغوب و با کیفیت می باشند به همین دلیل علاوه بر بازار های داخلی توجه بازار کشور های دیگر را نیز به خود جلب کرده است و این یک گزینه مناسب برای صادرات این محصول می باشد.

صادرات توسط نمایندگی ها و بازرگانی های فعال داخل کشور انجام می شود. تاجران بر اساس حجم در خواستی مشتریان، محصولات با کیفیت را به صورت بسته های کوچک و یا حلبی های بزرگ ازتولید کنندگان آن ها خریداری می کنند و کار صادرات را آغاز می کنند.

امروزه صادرات از راه های زمینی، دریایی و هوایی صورت می گیرد. کار بارگیری و تخلیه مجدد این کالا ها توسط کارگرانی که در این مناطق کار می کنند، انجام می شوند و سبب اشتغال زایی برای این افراد شده است.

هزینه ترخیص کاری، هزینه حمل و نقل و تعرفه گمرکی توسط این تاجران پرداخت می شود. صادرات رب گوجه فرنگی یکی از معاملات پر رونق بین المللی برای کشور ما می باشد و در اقتصاد جامعه ما نقش بسزایی دارند. امروزه در بازار برند های مختلفی مانند رب مکنزی، چین چین، تبرک، روژین و غیره، در انواع سنتی و صنعتی وجود دارند.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت رب گوجه کیلویی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت رب گوجه کیلویی تولید کنندگان در صدد افزایش کمیت و کیفیت این محصول تلاش می کنند تا محصولی کاملا مرغوب و در وزن های مختلف 10کیلویی و غیره در اختیار مصرف کننده ها قرار بدهند. عوامل مختلفی بر قیمت رب گوجه فرنگی تأثیرگذار است از جمله

  • داشتن کیفیت بالا، کیفیت و قیمت با هم رابطه مستقیم دارند، یعنی هر اندازه کیفیت محصول بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر است.
  • نحوه خرید آن، اگر خرید به صورت حضوری انجام شود به دلیل وجود واسطه ها و هزینه حمل و نقل قیمت آن بیشتر می باشد، زیرا این واسطه ها سود خود را از مشتریان می گیرند. اما در خرید به صورت غیر حضوری به دلیل نبود واسطه ها قیمت ارزان تر است.
  • نوع بسته بندی، هرچه بسته بندی رب گوجه شکیل تر باشد هزینه های زیادی برای تولید آن صرف می شود به همین دلیل باعث افزایش قیمت رب می گردد.
  • بالا رفتن نرخ ارز و تورم موجب بالا رفتن قیمت رب گوجه می شود.
  • قیمت گوجه فرنگی، با گران شدن گوجه فرنگی قیمت رب آن نیز افزایش می یابد.
  • داشتن برندهای معتبر و نام آشنا از کیفیت بالایی برخودار هستند و این کیفیت سبب زیادی قیمت می گردد.

تولید کننده بهترین رب گوجه 4 کیلویی در تهران

تولید کننده بهترین رب گوجه 4 کیلویی در تهران کارخانه های زیادی در سطح تهران وجود دارند که در تولید رب گوجه 4 کیلویی فعالیت می کنند. کارخانه ها این محصول را با استفاده از دستگاه های مجهز روز دنیا تولید می کنند. تولید کننده ها این محصول را در انواع برند های مختلف و با قیمت های مناسب به بازار عرضه می کنند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

در تولید رب گوجه فرنگی به روش صنعتی از مواد نگه دارنده استفاده می شود و همین امر سبب می شود که بعضی ها به تولید رب به روش سنتی روی بیاورند که در این روش هیچ مواد نگه دارنده ای استفاده نمی شود.

تولید کنندگان این محصولات را در حجم بالا و با کیفیت تولید می کنند سپس به تمام نقاط ایران و کشورهای خارجی صادر می‌کنند، از فروش رب صادراتی سالیانه سود زیادی را به دست می آورند.

در قدیم پس از تولید رب آن را در کوزه نگه داری می کردند و مقدار کمی روغن به روی آن اضافه می کردند تا رب تغییر رنگ ندهد. رنگ رب باید هم رنگ خود گوجه ها باشد نه تیره تر و نه روشن تر باشند.

گوجه دارای انواع ویتامین ها از جمله ویتامین ث می باشد که برای سلامت عمومی بدن بسیار مفید است. گوجه به دلیل داشتن لیکوپن، خاصیت ضد سرطانی هم دارد. گوجه در درمان کم خونی نقش خوبی را ایفا می کند به این منظور گوجه خام با نمک خورده شود.اگر گوجه به صورت پخته مورد استفاده قرار بگیرد نیز تمام خواص خود را هنگام پختن حفظ کرده است.

از آب گوجه فرنگی نوعی ماسک تهیه می شود که برای شادابی پوست و رفع چین و چروک آن مورد استفاده قرار می گیرد و در کلاژن سازی پوست مفید است و از پیری زود رس جلوگیری می کند. رب گوجه فرنگی نیز دارای همین خواص می‌باشد و خاصیت گوجه را در خود حفظ کرده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما