فروشگاه اینترنتی رب گوجه فرنگی غلیظ با بهترین کیفیت

رب گوجه فرنگی يکي از محصولاتي است که نه تنها در ايران بلکه در تمام دنيا کاربرد داشته و براي پخت و پز انواع غذا هاي خوشمزه و لذيذ استفاده گشته و در برند هاي مختلف در ايران و دنيا توليد مي شود. فروشگاه های اینترنتی و حضوری رب گوجه فرنگی غلیظ اقدام به فروش مستقیم رب گوجه فرنگی با بهترین کیفیت می کنند که بسته به برندي که دارند و ميزان کيفيت شان مي توانند قيمت متفاوتي داشته باشند و پس از قيمت گذاري نهايي، به دست مشتريان مي رسند.

فروشگاه اینترنتی رب گوجه فرنگی غلیظ با بهترین کیفیت

مراحل صادرات رب گوجه فرنگی از ایران

مراحل صادرات رب گوجه فرنگی از ایران امروزه با توجه به تنوع بالا و تولید انبوه رب گوجه فرنگي کیفیت درجه یک اين محصول شاهد تمایل مشتریان از کشور های همسایه ایران به خرید این محصول هستیم و از همین جهت صادرات این محصول در حد بالایی انجام می شود. در ادامه مطلب صفر تا صد صادرات رب گوجه از ایران به کشور های دیگر را خواهیم گفت.

اولین و مهم ترین نکته در امر صادرات رب گوجه فرنگی از ایران پیدا کردن مشتری و مخاطب محصول می باشد که اصطلاحا باید عملیات مارکتینگ و بازاریابی حضوری انجام گیرد تا خواسته های کشور های وارد کننده ی این محصول مشخص گردد و بسته به خواسته های آن ها محصولات مورد نظر تولید و صادر گردد.

نکته ی بعدی فراگیری علم صادرات است. چرا که پس از آن که مشتری و مخاطب رب پیدا شد باید تخصص ویژه ای در زمینه صادرات داشته باشیم تا دچار ضرر نشده و بیش ترین سود را ببریم که پیشنهاد خود ما سپردن این مرحله ی حساس به شرکت ها و افراد متخصص موجود در سراسر ایران می باشد.

در حالت کلی اگر محصول شما دارای کیفیت بی نظیری است حتما موضوع صادرات را جدی بگیرید و تحقیق های لازم را به عمل آورید و یکی از نکات مهمی که بسیار برای شما واجب است یادگیری زبان جهانی انگلیسی است که قطعا ندانستن آن به ضرر شما تمام خواهد شد.

پس از گذراندن مراحل بالا شما نیاز به گرفتن مجوز های لازم گمرک و سایر مجوز های مربوطه برای امر صادرات هستید و باید این محصولات را دربسته بندی ها شکیل و زیبا به کشور های مقصد ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که مانند تمامی محصولات دیگر ربی که به کشور های دنیا صادر می شود باید دارای کیفیت بالایی باشد تا خریدار به خوبی به ما اعتماد کند.

و همواره همین امر نیز برقرار بوده است و صادرکنندگان رب گوجه ارگانیک اقدام به تولید و ارسال رب در تناژ بالا و با بهترین کیفیت به کشور های دنیا کرده اند. در ادامه شما را با تولید صفر تاصد رب گوجه فرنگی درجه یک آشنا می کنیم.

صفر تا صد تولید رب گوجه فرنگی درجه یک

صفر تا صد تولید رب گوجه فرنگی درجه یک تولید رب گوجه فرنگی در ایران در بسیاری از شهر ها انجام می گیرد که خط تولید کلی آن به ترتیب عبارت از شستشوی گوجه، خرد کردن گوجه ها، حرارت دادن اولیه، صاف کردن، عمل تغلیظ، پاستوریزاسیون، بسته بندی نهایی، پاستوریزاسیون بسته است.

پس از خریداری بهترین گوجه های مورد نظر از بازار باید آن ها را به خوبی شست و یا اصطلاحا عمل سورتینگ روی آن ها انجام گیرد. سپس اقدام به خرد کردن آن ها با چاپر و به دو روش سرد و گرم کرد و بعد از آن باید آن ها را حرارت اولیه یا مقدماتی داد تا دوام بیش تری پیدا کنند.

پس از صاف کردن در دو یا سه مرحله، آن ها به بخش تبخیر کننده ها قرستاده می شوند تا عمل تغلیظ کردن روی آن ها انجام گیرد و سپس برای ماندگاری و سلامت محصول به بخش پاستوریزاسیون فرستاده می شوند.

در نهایت اقدام به پر کردن قوطی های حلبی یا فلزی کرده که البته بعضی از کارخانه ها از بسته بندی اسپتیک نیز برای ماندگاری بیش تر محصول استفاده می کنند و در نهایت عمل پاستوریزاسیون روی بسته بندی نیز انجام می گیرد و محصول روانه ی بازار می گردد.

سفارش خرید رب گوجه فرنگی غلیظ از مراکز معتبر

سفارش خرید رب گوجه فرنگی غلیظ از مراکز معتبر امروزه سفارش خرید ربه گوجه فرنگی غلیظ به صورت بسته ای و یا فله ای در بازار های مختلف تهران با بهترین کیفیت انجام می گیرد. همچنین بسیاری از مراکز معتبر اینترنتی نیز اقدام به فروش این محصولات در برند های مختلف می کنند.

1

  1. سلام وقت بخیر مااز رب گوجه فرنگی شماسفارش و استفاده کردیم خیلی بی نظیره حرف نداره باتشکر.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما