قیمت رب گوجه فرنگی صادراتی در فروشگاه های بزرگ

رب گوجه فرنگی یکی از مهم ترین مواد غذایی در سبد خرید ما ایرانی ها می باشد. خرید ربی با کیفیت و خوش طعم دغدغه بسیاری از کدبانو ها می باشد بنابراین در این مطلب به صورت مفصل در مورد این محصول صحبت خواهیم کرد و اطلاعات مفیدی به شما ارائه خواهیم داد. برای دریافت قیمت رب گوجه فرنگی صادراتی حتما با ما در ارتباط باشید.
قیمت رب گوجه فرنگی صادراتی در فروشگاه های بزرگ

کدام برند رب در بازار تقاضای بیشتری دارد؟

کدام برند رب در بازار تقاضای بیشتری دارد؟ در کشور ما ایران، برندهای مختلفی در زمینه کشت گوجه فرنگی و تولید رب فعالیت دارند که از مهم ترین و معتبر ترین برندهای این محصول می توان به نام ها و برند های زیر اشاره کرد:

  • اویلا
  • مهرام
  • روِژین
  • چین چین
  • تبرک

تمامی این برند ها از بالاترین استاندارد ها و با کیفیت ترین گوجه فرنگی موجود در بازار برای تولید رب استفاده می کنند. مشتریان و خریداران با درک و هوش بالا و مقایسه بین برندهای خوب و بی کیفیت می توانند بهترین محصول و برند در بازار را شناسایی و خرید خود را انجام دهند. برندهای بالا پیشنهاد ما به شما خریداران می باشد.

معمولاً کارخانه‌ های معتبر هیچ نوع مواد افزودنی به رب اضافه نمی‌ کنند؛ زمانی‌ که شرکت‌ ها برای تولید رب گوجه ‌می‌‌ خرند، خرید قیمت گوجه و ربی که به‌ دست می‌‌آید بر اساس رنگ گوجه مشخص می‌‌ شود، هراندازه گوجه خریداری شده خوشرنگ تر باشد قیمت آن و به نسبت قیمت رب بیشتر است.

اگر گوجه به‌ کار رفته در محصول کیفیت بالایی داشته باشد و رب غلظت مناسبی داشته باشد به این صورت که عدد بریکس یا غلظت رب باید حدود ۲۶ تا ۳۰ قرار بگیرد، مشخص می‌‌ شود که رب با کیفیت است‌؛ اما عدد بریکس برخی رب‌ های موجود در بازار به ۲۰ هم نمی‌ رسد و بسیار رقیق هستند و این موضوع بیانگر وجود آب زیاد در محصول بوده و نشان ‌می‌‌ دهد فرآیندی که برای پخت ضرورت داشته کاملاً صورت نگرفته است.

موضوع مهمی که در شناخت وجود رنگ مصنوعی به محصول کمک ‌می‌‌ کند این است که عموما رنگ‌ های مصنوعی از خود ردی به‌جای می‌‌ گذارند به این صورت که وقتی محصول را مصرف می‌‌ کنیم ردی از رنگ بر زبان به‌‌ جای می‌‌ ماند. .

تفاوت اصلی بین رب خانگی و صنعتی

با فرا رسیدن فصل تابستان بسیاری از خانواده‌ ها ترجیح می‌ دهند رب گوجه‌ مصرفی خود را در منزل تهیه کنند یا از رب گوجه‌ های اصطلاحا خانگی که در برخی از فروشگاه‌ ها عرضه می‌ شود، استفاده کنند. در این گزارش نکاتی در مورد تفاوت‌ های رب‌ های صنعتی و خانگی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

اگر رب گوجه‌ فرنگی را خود مصرف‌ کننده بتواند با در نظر گرفتن عواملی نظیر کیفیت ماده اولیه، شست‌ و شوی مناسب، استفاده از ظروف مناسب بسته‌ بندی و شرایط نگهداری مناسب تهیه کند، مصرف آن بلا مانع است. هرچند تفاوت‌ هایی بین رب گوجه‌ های صنعتی و خانگی از نظر تغذیه‌ ای وجود دارد که به آن ها اشاره خواهد‌ شد. برای تهیه رب‌ گوجه‌ فرنگی در منزل حتما از گوجه‌ های کاملا رسیده و قرمز رنگ استفاده کنید تا محصول خوش‌ رنگ‌ تر و سالم‌ تری داشته باشید.

شست‌ و شوی مناسب گوجه‌ فرنگی‌ ها و جداکردن میوه‌ های خراب و کپک‌ زده از نکات دیگری است که باید مدنظر قرار گیرد. به هیچ‌ وجه از گوجه‌ های کپک‌ زده و گندیده استفاده نکنید.

در کارخانه‌ هایی که به صورت اصولی رب گوجه را تهیه می‌ کنند، گوجه‌ ها ابتدا در حوضچه‌ های شست‌ و شو خیسانده می‌ شوند. برای بسته‌ بندی رب گوجه‌ فرنگی هرگز از ظروف و بطری‌ های پلاستیکی استفاده نکنید. زیرا محصول اسیدی است و بطری‌ های پلاستیکی که اغلب برای این منظور استفاده می‌ شوند، به مرور زمان در اثر شرایط اسیدی ترکیبات خطرناکی را وارد محصول می‌ کنند. بهترین ظرف برای نگهداری رب گوجه‌ فرنگی ظرف شیشه‌ ای تمیز با دهانه تنگ است تا سطح تماس با اکسیژن به حداقل برسد. در نهایت آن ها را کاملا خشک و برای نگهداری رب گوجه استفاده کنید

روش های بسته بندی انواع رب گوجه

روش های بسته بندی انواع رب گوجه از مهم ترین موارد در زمان تولید رب صادراتی،نوع و روش بسته بندی آن می باشد.

بسیاری از شرکت و برندهای تولید کننده رب گوجه فرنگی به دلیل عدم رعایت بسته بندی درست و با کیفیت، از بازار رقابت حذف و شکستی تجاری را تجربه می کنند. شرکت های مهم و با سابقه در کشور ما، بهترین دستگاه های موجود در دنیا را خریداری و با جدیدترین متد و روش بسته بندی محصولات را آماده سازی و روانه بازار می کنند.



انواع بسته بندی رب به صورت های مختلفی انجام می شود که می توان به، قوطی، حلب، ساشه، پاکت و … اشاره کرد. در تمامی مراحل بسته بندی باید به عدم ورود اکسیژن به داخل بسته اطمینان حاصل کرد تا از هرگونه کپک و ترش شدن رب جلوگیری شود.


غذاهای پرطرفدار این روزها از ماکارانی گرفته تا لوبیا پلو برخی خورش ها همه از رب گوجه فرنگی برای خوش رنگی و البته خوش طعمی استفاده می کنند. اگر شما هم تمایل دارید بدانید این رب چگونه تهیه می شود و چه خواصی دارد در ادامه با ما همراه باشید. گوجه فرنگی میوه ای پرخاصیت است و در اشپزی و مخصوصا سالاد کاربرد فراوانی دارد. طبق موسسه تحقیقات سرطان آمریکا، لیکوپن موجود در گوجه فرنگی می‌تواند از نظر خاصیت ضدسرطانی میوه مفیدی باشد.

نکات طلایی در هنگام خرید رب ارزان

در هنگام خرید هر محصولی باید با دقت و ریزبینی به تمامی جزئیات روی بسته بندی توجه کرد. رب به عنوان یکی از مهم ترین موارد سبد غذایی خریداران در طول روز، محصولی پر فروش و پر تقاضاست.

توجه به علامت استاندارد و تاریخ تولید و انقضا از مهم ترین نکات طلایی در هنگام خرید هر نوع مواد غذایی است. بهترین زمان مصرف رب گوجه فرنگی تا 6 ماه پس از تاریخ تولید می باشد.

توجه به بسته بندی سالم و بدون خرابی شاید یکی از نکاتی باشد که خریداران از کنار آن به سادگی گذر می کنند، بسته بندی نباید باد کرده و شل باشد. اگر رب خریداری شده در شیشه و قابل رویت شدن بود، باید به این نکات دقت کرد که محصول رنگ خوبی داشته باشد و از خرید رب هایی که رنگ تیره و تیکه تیکه شده هستند اجتناب کنید.

برخی از چلو صافی برای جدا کردن پوست و دانه گوجه استفاده می کنند که این کار باعث ترش شدن و کپک زدن رب می شود چون خانه های چلو صافی درشت است و دانه را رد می کند. در بازار دستگاه هایی موجود است که آب گوجه را می گیرند و تحویل مشتری می دهند این کار جوشانیدن رب در منزل را راحت تر می کند و تهیه رب بعد از آب گرفتن، شروع می شود.

آب گوجه فرنگی باید آنقدر بجوشد تا غلیظ شده و رب چلپ چلپ به هوا پرت شود. روش تشخیص زمان آماده شدن رب این است که وقتی با کفگیر در کف قابلمه خطی می کشیم شکاف ایجاد شده بر جای می ماند و خیلی دیر پر می شود. رب را باید هر چند دقیقه هم بزنید و خصوصا در اواخر پخت آن دقت کنید چون ممکن است ته بگیرد و طعم سوختگی در رب مشخص شود.

بعد از غلیظ شدن رب در مرحله آخر روغن را اضافه کنید هم بزنید تا رب تف بخورد میزان روغن به دلخواه شماست و برای خوش رنگ شدن رب و عدم یخ زدگی در یخچال یا فریزر است. اسپانیایی‌ها اولین مجموعه افرادی بودند که از گوجه فرنگی برای پخت و پز استفاده کردند. برگ‌ های گیاه گوجه فرنگی 10 تا 25 سانتی‌متر طول دارد و هر دو ساقه و برگ آن کرک دار است

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی صادراتی به تمام نقاط ایران

عرضه مستقیم رب گوجه فرنگی صادراتی به تمام نقاط ایران رب گوجه یک محول صادراتی هست، این نمونه به دلیل تولید و کشت مواد اولیه مرغوب در داخل کشور، توانسته خروجی مناسب و در خور توجه ایی روانه بازار کند. این محصول با کیفیت و خوش طعم به کشور های مختلفی صادر می شود، اما در این بین تولید کننده سعی بر تامین نیاز های داخلی و ارسال مستقیم محصول به تمامی نقاط کشور دارد.

قطعا خرید مستیم از تولید کننده می تواند هزینه های اضافی و دلالی را کاهش و قیمتی منصفانه را برای مشتری به همراه داشته باشد. صادرات و فروش رب گوجه فرنگی به دلیل کیفیت بالا و استقبالی که از آن ها در بازاری های کشور مبدا می شود، بسیار گسترده می باشد هم چنین قیمت خرید رب گوجه فرنگی صادراتی ایرانی بسیار مناسب است که می تواند بازار های بزرگتری را نیز به دست بگیرد. اما در بخش واردات این محصول به کشور, کارخانه ها متفاوتی محصولاتشان را در ایران به فروش می رسانند از چین، هند و اندونزی تا کشور های اروپایی و بعضا آمریکای جنوبی صادر کننده این محصول به خاور میانه و کشور ایران می باشند.

در امریکا نزدیک به ۸۰ درصد از گوجه فرنگی رب شده و حتی بیشتر از گوجه فرنگی تازه شامل دارای مواد مغذی هستند. رب گوجه فرنگی حاوی سطح بسیار بالاتری از ویتامین E و کاروتنوئیدها، مانند لیکوپن است. در حالی که یک تکه از گوجه فرنگی خام ۵۱۵ میکروگرم لیکوپن دارد. یک دوم فنجان پوره رب شامل ۲۷،۱۹۲ میکروگرم لیکوپن است.

مراکز فروش رب گوجه فرنگی صادراتی به صورت عمده

همه برند های فعال در زمینه تولید وفروش رب گوجه فرنگی مراکز فروش و عرضه محولات خود را در تمام شهر ها و روستاها مستقر کرده تا خریداران به راحتی و بدون دغدغه به محصولات دسترس داشته باشند.

مراکز فروش محصولات را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کرده و با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند.

قدیم‌ تر ها اغلب خانواده‌ ها رب گوجه را در منزل تهیه می‌‌ کردند و کمتر کسی حاضربود رب مصرفی خود را خریداری کند اما رفته‌رفته با راه‌ اندازی کارخانه‌ های تولید کننده این محصول و تغییر شکل سبک زندگی دیگر کمتر کسی به روش سنتی و معمول گذشته رب را در منزل تهیه می‌‌کند؛ خوشبختانه برند های موجود در بازار با افزایش سطح کیفی محصولات خود و استفاده حداقلی از مواد نگهدارنده سعی کرده‌ اند علاوه بر حفظ ارزش غذایی گوجه فرنگی پاسخگوی مناسبی برای نیاز مصرف‌کنندگان باشند.

اما همیشه در کنار محصولات با کیفیت و معتبر محصولات غذایی فاقد کیفیت و نا معتبر در بازار مصرف به فروش می‌‌ رسند و به‌همین دلیل افزایش سطح آگاهی‎‌ مصرف کنندگان نسبت به معیار های کیفی محصولات غذایی‌، بسیار حایز اهمیت است‌؛ بعد از این‌ که گوجه از مزرعه چیده و شستشو می‌‌ شود، پخته شده و پوست آن کنده می‌‌ شود و مخلوط غلیظی از محصول به‌ دست ‌می‌‌ آید که در مراحل بعدی میکروب زدایی و پاستوریزه می‌‌ شود و پس از بسته‌ بندی و انجام این مراحل برای پخش به بازار آماده ‌می‌‌ شود این شمای کلی از روند تولید رب گوجه‌ فرنگی است.

اولین نکته در خرید رب این است که ربی که مواد نگهدارنده نداشته باشد، کپک ‌می‌‌ زند، شاید مردم به غلط فکر کنند ربی که کپک می‌‌ زند، رب با کیفیتی نیست در حالی‌ که این موضوع نشان دهنده عدم وجود مواد نگهدارنده در محصول بوده و نشانه خوبی است.

دومین ویژگی کیفی رب، خلوص آن است؛ اصولا رب با کیفیت ربی است که غیر از گوجه ترکیبی به آن افزوده نشده باشد و این موضوع زمانی که رب گوجه برای تفت دادن در ظرف پخش ‌می‌‌ شود به‌ راحتی قابل مشاهده است. گوجه حاوی ماده‌ ای به نام «لیکوپین» است که برای بدن بسیار مفید بوده و سرطان‌ زا است؛ اگر رنگ رب قهوه‌ ای باشد، نشان‌ دهنده از بین رفتن این ماده بوده به این علت که رنگ این ماده قرمز و در واقع قرمزی گوجه به‌ دلیل وجود این ماده است.

بازار خرید رب گوجه فرنگی صادراتی در شهرستانها

بازار خرید رب گوجه فرنگی صادراتی در شهرستانها رب گوجه فرنگی فله صادراتی تولید شده در ایران دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند. قیمت رب ایرانی در داخل کشور با وجود کیفیت ممتازش در کشورهای هم جوار دیگر بسیار ارزان است و به خصوص در کشورهای همسایه و آسیایی دارای مشتری های بسیاری می باشد.

از بزرگترین مرکز رب گوجه فرنگی در کشور می توان به تهران اشاره کرد. اگر تمایل به خرید رب گوجه فرنگی زیر قیمت بازار, با کیفیت بی نظیر از سازنده های معتبر دارید می توانید از رب گوجه فرنگی یزد استفاده کنید. برای اطلاع از شرایط خرید و فروش رب گوجه فرنگی می توانید با همکاران ما در تماس باشید.

قیمت عمده انواع رب گوجه فرنگی با توجه به وزن و کارخانه تولیدی می تواند بسیار متفاوت باشد. به طور کلی فروش انواع رب دارای نرخ فروش بالاتری نسبت به نمونه های مشابه خارجی است. جهت خرید انواع رب با کیفیت به صورت عمده و تکی و اطلاع از شرایط فروش لطفا به نمایندگی های مجاز مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما