خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه به صورت عمده و کیلویی

امروزه نحوه خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه به صورت عمده و کیلویی از جمله موضوعات مهم صنایع غذایی است که اکنون در این مجموعه با قیمت مناسب عرضه می گردد.

خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه به صورت عمده و کیلویی

خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه

خرید رب گوجه فرنگی فله از کارخانه رب گوجه‌ فرنگی نوعی دیگر از محصولات غذایی پرکاربرد در مصارف خانگی است که با پختن تعداد زیادی گوجه‌ فرنگی به مدت چند ساعت به جهت کاهش محتوای آب، صاف شدن دانه‌ ها و پوست گوجه ها و پختن مجدد مایع آن برای غلظت بیشتر حاصل می گردد.

از رب گوجه فرنگی برای دادن طعم شدید گوجه به غذاهای مختلف مانند ماکارونی، سوپ، خورشت و گوشت مرغ سرخ شده بکار می رود که از آن در غذاهای ایرانی به طرز چشمگیری مورد استفاده قرار می گیرد.

مزیت استفاده از رب گوجه فرنگی نسبت به دیگر گوجه فرنگیهای کنسرو شده مانند پوره گوجه فرنگی، گوجه فرنگی خرد شده یا حتی گوجه فرنگی تازه، این است که طعم عمیق آن با حذف آب اضافی موجود است.

در واقع می توان گفت که رب گوجه فرنگی یک کنسانتره از گوجه فرنگی غلیظ یا نوعی سس گوجه فرنگی فوق غلیظ است و مانند سس مزه تندتری به غذا می دهد که طرفداران زیادی دارد.

غلظت این محصول حتی بیشتر از پوره گوجه فرنگی است به گونه ای که پوره آن، طعمی ملایم و شیرینی دارد در صورتیکه رب آن دارای طعمی تند با پایانی تلخ است.

ارزش غذایی آن مشابه گوجه فرنگی تازه است، زیرا به سادگی اسانس گوجه به شکل غلیظ در آن وجود دارد و تنها با مصرف روزانه یک قاشق غذاخوری رب گوجه می تواند منبع خوبی از آنتی اکسیدان باشد و همچنین 3 تا 6 درصد از مقدار توصیه شده آهن، پتاسیم و ویتامینهای B بدن را تأمین سازد.

از طرفی دیگر، رب گوجه فرنگی ارزش غذایی بالاتری نسبت به سس آن دارد و نه تنها متراکم تر و غلیظ تر است بلکه حاوی سطوح بالاتری از لیکوپن است و این یک آنتی اکسیدانی است که فواید زیادی برای سلامت بدن از جمله بهبود سلامت پوست، قلب و محافظت در برابر برخی از انواع سرطان دارد.

به این ترتیب، رب گوجه فرنگی به عنوان یک ماده اولیه در بسیاری از غذاها استفاده می شود و این یک افزودنی رایج به بسیاری از دستور العملهایی است که به طعمی قوی و غنی نیاز دارند.

گوجه فرنگی پخته شده معمولاً با نمک، شکر، سبزی، سیر، پیاز و روغن زیتون چاشنی می شود و برخی ممکن است شامل ادویه جات و فلفل خرد شده نیز باشد، از طرفی رب گوجه فرنگی طعم اسیدی تری دارد زیرا در اصل فقط با گوجه فرنگی پخته شده و نمک درست می شود و در انواع خانگی آن اغلب از روغن زیتون نیز استفاده می گردد.

یکی از موارد مهم در تهیه این محصول خرید رب گوجه فرنگی بصورت فله و بدون واسطه از کارخانه است که هم اکنون در این مرکز فروش در قوطیها و بسته بندیهای مختلف با کیفیت و مرغوب و همچنین تهیه شده از مواد اولیه تازه عرضه می گردد.

شما خریداران عزیز می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، به راهنمای بهترین قیمت روز این محصول دسترسی پیدا کنید و از مزایایی مانند پشتیبانی آنلاین، ارسال به تمام نقاط ایران در کمترین زمان ممکن و فروش ویژه برای نمایندگیهای معتبر کشور نیز بهره مند شوید.

رب گوجه فرنگی عمده

رب گوجه فرنگی عمده بهترین رب گوجه فرنگی عمده را از کجا می توان تهیه کرد؟

یکی دیگر از مسائل مهم در فرآیند تولید این محصول ارزشمند تهیه آن به روش خانگی است که به دلیل وجود ماندگاری بالا و فاقد مواد افزودنی، سالم تر است و خریداران بیشتری بصورت عمده به خود اختصاص می دهد.

در طرز تهیه رب گوجه برای جلوگیری از فاسد شدن این محصول باید به نکات زیر توجه کرد:

  • در تولید رب بهتر است از گوجه های آبدار، رسیده، قرمز رنگ و نرم استفاده کرد.
  • با افزودن نمک به رب می توانید از کپک زدن و خرابی رب جلوگیری کنید.
  • با افزودن روغن مناسب می توان به خوش رنگ شدن رب کمک کرد.
  • حتماً بعد از هر بار مصرف، درب ظرف را محکم ببندید و آن را در یخچال نگهداری نمایید.
  • روی سطح رب بهتر است مقداری روغن بریزید تا بتوانید مقدار زمان بیشتری آن را نگهداری نمایید.

گفتنی است در تهیه رب، طعم قوی گوجه‌فرنگی را بدون آب دادن به ظرف شما می‌افزاید، با این حال، طعم کامل خود را ایجاد نمی کند و حتی می تواند طعم فلزی و خامی داشته باشد، به این معنی که ممکن است به جای تقویت آنها با سایر مواد رقابت کند.

در طرز تهیه سس، از آنجایی که رب گوجه فرنگی شکل غلیظی از پوره گوجه فرنگی است، می توانید آن را بدون دردسر زیاد با غلظت سس گوجه فرنگی، رقیق کنید و با افزودن یک فنجان آب به سه چهارم فنجان رب گوجه فرنگی، بعد از کمی هم زدن سریع یک لایه گوجه فرنگی با همان بافت و ضخامت سس گوجه فرنگی حاصل می گردد.

رب گوجه فرنگی خواص درمانی فوق العاده ای بدلیل داشتن بسیاری از مواد مغذی و ترکیبات مهم است که گوجه فرنگی خام یکی از بهترین منابع این ترکیبات است و این ماده غذایی دارای چربی اشباع و کلسترول بسیار کم است.

علاوه بر این، منبع خوبی از فیبر غذایی، ویتامین K، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین B6، آهن، منیزیم، منگنز و منبع بسیار خوبی از ویتامینهای A، C، E و همچنین پتاسیم و مس است.

البته باید به این نکته هم اشاره کرد که میوه گوجه فرنگی دارای کالری کمی است و مواد مغذی مهمی مانند ویتامین C و پتاسیم را فراهم می سازد و آنها همچنین سرشار از آنتی اکسیدان به نام لیکوپن هستند که مسئول رنگ مشخصه گوجه فرنگی با فواید متعددی مانند کاهش خطر ابتلا به بیماریهای قلبی و برخی سرطانها است.

همانطور که گفته شد رب گوجه فرنگی دارای منابع مهمی در رژیم غذایی هستند که خود میوه گوجه حاوی آنتی اکسیدانهای شناخته شده ای مانند ویتامین C، کاروتنوئیدها، فلاونوئیدها و اسیدهای هیدروکسی سینامیک است.

بهترین رب گوجه فرنگی را می توانید از مجموعه ما خریداری نمایید زیرا اکنون در این مرکز انواع رب خوش رنگ و خوش طعم برای فروشگاههای معتبر کشور در بسته های چند تایی با کیفیت بصورت عمده و کیلویی به فروش می رسد تا بتوانید برای جا به جایی و خرید آن هزینه کمتری پرداخت نمایید.

لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر و داشتن خریدی مطمئن تر از طریق درگاههای اعلام شده در این سایت از کارشناسان مجموعه مشاوره بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما